منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

وبلاگ تخصصی سلاح وشکار

آشناترين ها

آموزشی و اطلاع رسانی

quartz1

Hot News

کانون شرق نو

کلبه شادی

مجله انلاین برنا

ای اف دی دانلود.::مخصوص هکرها::.

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و اطلاعات برای بهبهانیهای گل و آدرس www.behbahanfun.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 1309
بازدید کل : 846845
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1


type="text/css">//Ashoora.ir|Oghat Begins

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

سرگرمی و اطلاعات


لوگوی دوستان


بر چسب ها




خواص لیمو

سه شنبه 31 خرداد 1390

 


 
لیمو (مرکبات) محصولی معجزه آسا برای کشتن سلول های سرطان است؛ که 10000 بار قوی تر از شیمی درمانی است.


چرا ما در مورد آن نمی دانیم؟ چون آزمایشگاه ها(شرکت های دارو سازی)  با ساخت مشابه مصنوعی آن سود زیادی میبرند. شما هم اکنون می توانید به یک دوست کمک کنید تا از آنها بی نیاز شود / بداند که آب لیمو در پیشگیری از بیماری مفید است.

 
طعم آن شیرین و لذت بخش است و فاقد اثرات وحشتناک شیمی درمانی است.

چگونه است که بسیاری از مردم باید بمیرند، در حالی که این خواص محرمانه و محفوظ  نگه داشته شده است، تا مبادا منافع شرکت های بزرگ مولتی ملیونر را به خطر بیفتاد؟

همانطور که می دانید، درخت لیمو در دو نوع لیمو شیرین و لیموترش شناخته شده است. شما می توانید از این میوه به روش های مختلف مصرف کنید :

شما می توانیدآنرا به صورت استفاده از گوشت ، افشره، نوشابه های آماده، شربت، شیرینی، غذا و غیره، مصرف کنید.

لیمو بسیاری از خواص را داراست، اما جالب ترین اثر آن در کیست و تومورهاست .

خاصیت این گیاه در بهبود  سرطان از همه نوع ثابت شده  است. برخی می گویند که در تمامی انواع سرطان بسیار مفید  است.

همچنین به عنوان یک داروی ضد میکروبی در برابر عفونت های باکتریایی و قارچ، و مقابل انگلهای داخلی و کرم ها موثر است. و همچنین تنظیم کننده فشار خون  بیش از حد بالا و ضد افسردگی، استرس و اختلالات عصبی است.

منبع این اطلاعات جالب است : این اطلاعات از یکی از بزرگترین تولید کنندگان دارو در جهان می آید، که می گوید تست های آزمایشگاهی بیش از 20 سال از سال 1970، نشان داد که عصاره لیمو در  تخریب سلول های بدخیم در 12 سرطان، از جمله روده بزرگ ، پستان، پروستات، ریه و لوزالمعده... تاثیر دارد.

ترکیبات این میوه 10،000 بار بهتر از محصول Adriamycin، و مواد دارویی که به طور معمول در شیمی درمانی در جهان استفاده می شود، کاهش رشد سلولهای سرطانی را نشان داد. و چه شگفت آور است، و شگفت آور تر اینکه؛ این نوع از درمان با عصاره لیمو تنها سلول های سرطانی بدخیم را از بین میبرد و بر روی سلول های سالم تاثیر نمی گذارد.

 

منبع: موسسه علوم بهداشت،   819 N. L.L.C.   خیابان کیوز بالتیمور ، MD1201



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 22:18



با این روش بسیار ساده بفهمید ازدواجتان دوام دارد یا نه!!! ( بخونید تا بدونید )

جمعه 27 خرداد 1390

 اگر می‌خواهید بدانید آیا ازدواج‌تان دوام پیدا می‌کند یا نه، به عکس‌های فارغ‌التحصیلی دبیرستان همسرتان نگاه کنید.

روانشناسان دریافته‌اند میزان لبخندهای افراد در عکس‌های قدیمی می‌تواند بیانگر موفقیت بعدی آنها در ازدواج باشد.
این پژوهشگران در یک آزمایش به عکس‌های فارغ‌التحصیلی از کالج در عده‌‌ای از افراد نگاه کردند و شدت لبخند آنها را از یک تا 10 نمره دادند. هیچکدام از افرادی که در 10 درصد بالا در شدت لبخند قرار داشتند،‌ بعدها طلاق نگرفته بودند،در حالیکه در افرادی که در 10 درصد پایین از لحاظ لبخند قرار داشتتند،‌ در یک چهار موارد ازدواج‌شان به طلاق انجامیده بود.
این نمره دهی به شدت لبخند بر اساس میزان کشیدگی در دو عضله بود: یکی عضله‌ای که کنار دهان را به بالا می‌کشد، و دیگر عضله‌ای که دور چشم‌ها چین می‌اندازد
در آزمایش دوم، گروه پژوهشی از این افرادی که بالای 65 سال داشتند خواست عکس‌های دوران کودکی‌شان را بیاورند (میانگین سن در این عکس‌ها 10 سال بود). پژوهشگران به لبخند هر یک از این افراد نمره دادند، و دریافتند که در میان افرادی که بیشترین لبخندها زده‌اند، تنها 11 درصد طلاق رخ داده است، در حالیکه افرادی که در کودکی اخمو بودند،‌ در 31 درصد موارد شکست در ازدواج را تجربه کرده بودند.
در مجموع این نتایج بیانگر آن بود که افرادی که در عکس‌ها‌ی‌شان اخمو بودند،‌ نسبت به افرادی که لبخند می‌زدند، 5 برابر بیشتر ممکن است طلاق بگیرند.
ماتیو هرتنستین، روانشناس در دانشگاه دو پاوو در ایالت ایندیانای آمریکا، سرپرست این پژوهش می‌گوید: "شاید لبخند زدن بیانگر داشتن دیدگاهی مثبتی به زندگی باشد. یا شاید افرادی که لبخند می‌زنند، افراد شادتری را به سوی خود جلب می‌کنند، و این ترکیب با احتمال بیشتری باعث ازدواجی درازمدت‌ شود. ما دقیقا علت این رابطه را نمی‌دانیم."
هرتنستین می‌گوید او به سایر توضیحات هم توجه کرده است،‌از جمله امکان این که افرادی که لبخند می‌زنند،‌دوستان بیشتری را به سوی خود جلب کنند، و اینکه شبکه حمایتی بزرگتری داشته باشند، که حفظ سلامت ازدواج را برای آنها ساده‌تر می‌‌کند.
این نتایج با الگوی بزرگتر مورد پژوهشی تطبیق دارد که بر اساس آن بسیاری ویژگی‌های شخصیتی را می‌توان با دیدن برش خیلی کوتاهی از رفتار فرد تعیین کرد.
ما اساسا خودمان را ظریف‌ترین و ساده‌ترین شکل‌ها آشکار می‌کنیم. و نشان داده شده است که لبخند زدن در عکس با شماری از صفات از جمله طبع عموما شادمان‌تر فرد همراهی دارد.
 هرتنستین می‌گوید:" به نظر من یافته‌های ما با بسیاری از بررسی‌های دیگر در 5 تا 10 سال گذشته انجام شده‌اند،‌ تطبیق دارد، که نشان می‌دهند بروز عواطف مثبت به شدت در زندگی‌‌های ما اهمیت دارد. داشتن طبیعت مثبت و شاد پیامدهای سودمند بسیاری دارد."
این یافته‌ها از این لحاظ هم قابل‌توجه هستند، که نشان دادند رابطه میان عکس‌های گرفته شده از افراد در زمان جوانی و پیامد ازدواج که سال‌ها بعد رخ داده است، وجود دارد.
 هرتنستین می‌گوید: "این یافته‌های این نظر را تقویت می‌کند رویدادهای گذشته زندگی ما، در رابطه با موقعیت فعلی و وضع ذهنی ما، می‌تواند چیزهایی را پیش‌بینی کند که سال‌ها بعد رخ می‌دهند. نشان دادن تدوامی که در هستی ما وجود دارد،‌واقعا مهم است



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 12:30



مطلبی مخصوص خانمها و دختران جوان ( از دست ندهید )

پنج شنبه 26 خرداد 1390

 

 

چگونه می توان به دختران جوان كمك كرد تا به روان سالم دست یابند؟ در این مورد شما تجارب خاصی دارید؟ 



خانمها چگونه می توانند خود را بهتر و بیشتر بشناسند؟

اول در مورد انسانها صحبت می كنیم بعد می رسیم به دخترها و خانمها. اصولاً برای اینكه كسی خود را بشناسد باید ببیند كه در زندگی اش چقدر راحت، شاداب و خوشحال است. سفر خودشناسی از اینجا شروع می شود. اگر كسی واقعاً خوشحال است و احساس رضایتمندی از زندگی اش می كند، این نشانه آن است كه خود را می شناسد و خود واقعیش را زندگی می كند و جوانب مختلف خود واقعی اش را در زندگی تجربه و ارضاء می كند.بررسی اینكه آیا یك آدم واقعاً خوشحال است یا خیر و از زندگی اش واقعاً راضی است یا نه، خود یك سوژه است. چون خیلی از افراد ممكن است به عنوان مثال احساس تفاهم با اطرافیانشان ، با جامعه شان و با خانواده و نزدیكانشان را نشانه خوشحالی خود بدانند، چون پرخاشگری و دعوایی در كار نیست، این را با خوشحالی اشتباه بگیرند. در حالی كه درخیلی از مواقع این تفاهم به خاطر این است كه ما تسلیم شده ایم و خود واقعی مان را سركوب كرده ایم .
در اینجا ما یك خود كاذب داریم كه با كمك آن خود را با چیزهایی كه آدمها از ما می خواهند تطبیق می دهیم.

آیا ممكن است برعكس این مطلب هم باشد، یعنی بقیه با ما سازش كنند و ما از هر جهت احساس رضایت كنیم؟

بله ممكن است این هم باشد، در هر صورت تشخیص این مطلب خیلی مهم است كه ما واقعاً چقدر شادیم.

به عنوان یك متخصص می توانید برای این شادی و رضایت، شاخصها و تعاریفی ارائه كنید؟ به عنوان مثال اگر از فرد تازه ازدواج كرده ای بپرسید آیا واقعاً را ضی هستی واو پاسخ دهد؛ بله،ممكن است بنا به دلایلی كه برایتان در حیطه حرفه ای مهم است بخواهید او را د راین زمینه بسنجید ، برای این سنجش چه شاخص هایی را به كار می گیرید؟

-
اولین شاخص همین احساس رضایتمندی عمیق قلبی است. یعنی احساس كنید دلتان سنگین نیست، احساس كمبود نكنید. احساس كنید كه از زندگی می توانید لذت ببرید. از زمان حال می توانید لذت ببرید. فقط به امید آینده نیستید. توانایی تفریح كردن و از این تفریح لذت بردن را دارید. توانایی بازی كردن را دارید. توانایی دارید از ارتباطات خود احساس نزدیكی و صمیمیت واقعی بكنید.بتوانید دراین دنیا با یك نفر آنقدر نزدیك باشید كه همه چیزتان را به او بگویید و امن باشید. حس كنید این آدم از مطلب سوء استفاده نخواهد كرد. احساس كنید شما را می پذیرد با تمام كمی ها و كاستیهایتان . یعنی احساس كنید كه كسی هست كه با او خود واقعی تان باشید.
شاخصهای دیگر و غیر مستقیم این است كه فردی كه احساس رضایتمند ی دارد، شبها خوب وراحت می خوابد و صبح كه بیدار می شود احساس می كند خسته نیست، اشتهایش خوب است، خوابهایی كه می بیند خوابهای پریشان نیستند كه او را از خواب نیمه شب بیدار و ناراحت كند، خواب ترسناك و وحشت آور نمی بیند. مثلاً این شخص ازدواج كرده، در ارتباطات فیزیكی با همسرش احساس رضایت می كند و در این زمینه مشكلی ندارد. این علامتها را باید در سنجش شادی و رضایت توجه كرد.
__________________

اگر فردی بداند كه دنبال چه چیزی است، خواسته، آرزو، نیاز و یا هدفش چیست، صرف نظر از آنكه چه مقدار به آن دست یافته است، آیا خود دانستن این هدف و خواسته، شاخصی از سلامت روان است؟

-
صد در صد. نه تنها اینكه بداندچه می خواهد و نیازهایش چیست، بلكه باید بتواند با احساساتش درتماس باشد. بسیاری از مواقع ما متوجه می شویم كه آدمها با احساس نارضایتی، با ناراحت شدنها و كمبودهایشان درتماس نیستند.نمی دانند كه ناراحت هستند. نمی دانند كه چیزی درزندگی آنها كم است. نمی دانند كه راضی نیستند. نمی دانند كه غمگین هستند. نمی دانند كه در ترس و وحشت و ناامنی هستند. نمی دانند كه در احساس حسادت و حسرت و غبطه خوردن در زندگی های ناكرده شان هستند.

منظور شما این است كه همین اندازه دانستن یك مرحله خوب در خودشناسی به حساب می آید، یعنی اینكه انسان بداند آنچه را می خواهد و ندارد، چیست ؟

بله، بداند كه چه ندارد. اتفاقاً در اینجا یك مسئله جالب پیش می آید و آن در رابطه با دخترهای فراری است. زمانی كه در مركز ریحانه با آنها كارمی كردیم، می دیدیم گاهی مواقع از نظر برخوردی یا نگرشی در رابطه با این دخترها گرایشی دربزرگسالان وجود دارد كه خود آنها مقصر و یا دچار بعضی بیماریهای روانی شناخته می شوند یا به طور كلی می گویند خودشان ناسازگاربودند واین عمل را انجام دادند. من در تجربه ام با این دخترها متوجه یك بخش سالمی از وجود آنها شدم. در واقع آن بخش سالم آنها بوده كه توانسته است تشخیص دهند این خانواده سالم نیست و باید خود را از این خانواده نجات دهند.
من از این بخش سالم استفاده می كردم برای اینكه به آنها كمك كنم این نقطه قوت را بشناسند وبه این بخش در خودشان اعتقاد پیدا كنند و از این بخش استفاده های دیگری در راستای كارهای سازنده تر داشته باشند. ازجمله اینكه د رارتباطات دیگری كه درخارج از خانه دارند مراقب خود باشند. همانطوری كه به خاطر مواظبت از خودشان بوده كه از آن پدر، عمو یا یك فرد م******************** خانواده یا فامیل فرار كرده اند.
__________________

آیا فكر نمی كنید این مسئله را باید به غیر از دخترها به بزرگترها و جامعه هم بباورانیم كه این دخترها اصولاً و ذاتاً بد نیستند و این احساس بی اعتقادی به خود و احساس بد بودن است كه آنها را به سوی رفتارهای نامطلوب سوق می دهد و امكان فرار مجدد را برای آنها فراهم می آورد؟

الان صدا و سیما به نحو احسن این كار را انجام می دهد. این همه تمركز روی روان شناسی و برنامه های روان شناختی كه تمام كانالها دارند، اصولاً فوق العاده و بی سابقه است. من كه در هیچ جای دنیا ندیده ام .البته در این برنامه ها اگر صحبتها و سوالها عینی تر وملموس تر شوند، خیلی بهتر است . اگر مقداری درباره مسایل عاطفی ریز درون خانواده، صحبت و برای حل آنها كمك شود. می توان برنامه های مفیدتری هم داشت، طوری كه سایرین هم از این كار الگو بگیرند. اگر در برنامه هایی، خود زوج یا مجموعه خانواده در تلویزیون ظاهر و حاضر به صحبت شوند و درجلسات مشاوره زنده ( مثلاً در پشت پاراوان بدون آنكه چهره شان معلوم باشد) حرف بزنند، كمك بزرگی به خانواده های دیگر می شود.
آیا شما خواسته های افراد را هم بررسی می كنید؟

مسلماً بعضی از خواسته ها، خواسته "خود" واقعی نیست؛ بلكه خواسته های " خودكاذب" است، مثل خواسته تایید شدن همیشه و صد درصد از بیرون. فرد یاد گرفته كه همیشه عزت نفس خود را توسط تایید شدن از بیرون تامین كند. این تقصیر خود او نیست كه این طور شده . از كودكی مدام به او گفته اند كه اگر می خواهی دختر خوبی باشی كاری را كه من می گویم بكن .او یاد نگرفته همانی كه هست، كافی و خوب است. وقتی كودكی این پیام را از بیرون می گیرد كه هر جور باشد، كافی وخوب است و پدر و مادر او را دوست دارند، آن وقت دوست داشتن بی قید و شرط را در اوایل زندگی یا[برای مشاهده لینک لطفا ثبت نام کنید . ]واهی وتوجه و مراعات به دیگران درما رشد می كند. __________________

آیا این كه فرد می خواهد همیشه از بیرون تایید بشود، مثالی ازخود كاذب است؟

دقیقاً! خیلی وقت ها ما از بچه ها توقع بیخود داریم . مثلاً در مورد درس خواندن و نمره 20 گرفتن ؛ معلوم نیست نمره بیست خواسته چه كسی است؟ آن قدر خواسته خود بچه ها و پدر و مادرشان مخلوط شده كه معلوم نیست، این خواسته خودشان است یا خواسته پدرو مادرشان. این خود واقعی بعد از مدتی آنقدر دفن می شود كه دیگر دسترسی به آن ممكن نیست.لازم است كه پدرومادرها ویژگی های كودكشان را كه از دیگران متفاوت است كشف كنند تا او بتواند با این ویژگی های خلقی زندگی كند. آنها باید بدانند كودكشان جدی یا شوخ طبع است ، بازیگوش یا آرام است وبه طور كلی به او فرصت بدهند همان " خود" ی را كه هست، ابراز كند.
خیلی از پدرو مادرها ازاین كه كودك خودش باشد، می ترسند. اشتباه در تجربه "من" هیچ گاه ، اتفاق نمی افتد، مگر این كه كودك الگو های بدی از پدر و مادرش گرفته باشد یا این كه با محبت و علاقه واقعی بزرگ نشده باشد. فقط دراین صورت است كه كودك درارضای خواسته های واقعی خود، به خطا می رود.

فرق نیاز واقعی و نیاز كاذب چیست؟

فرد باید وقتی كاری را انجام می دهد، به خود نگاه كند، ببیند آیا این كار را برای راضی نگاه داشتن پدر و مادر انجام می دهد. این راضی نگاه داشتن ممكن است خیلی ظریف و پنهانی و به صورت تشویق انجام شود. تشویقی كه درحقیقت تهدید است اما خیلی پنهان. مثلاً نوجوان وقتی به مادر می گوید می خواهد به خانه دوستش برود، ظاهراً مادر اعتراض نمی كند، ولی او متوجه می شود كه مادر كمی غمگین می شود و در خودش فرو می رود. همین امرباعث احساس دلسوزی برای ما در می شود ونوجوان به خانه دوستش نمی رود. در خانه نزد مادر می ماند كه او تنها نباشد.
در واقع مادر به نوجوان وابسته است و این نوجوان می فهمد، ولی نمی تواند بیان كند او فشاری را حس می كند، خود را ناجی مادر می داند. اینها را فقط ما – متخصصان – می توانیم دریك فرآیند خانواده درمانی به كلام در آوریم . آنجاست كه وقتی این مسایل رو می شود، بچه كمی احساس درك شدن می كند، احساس می كند كه دردش شنیده شده است.
وقتی مادری سرد است، قهر كرده یا مثلاً دیگر جوان را تحویل نمی گیرد، این تهدید كننده است.
گاهی نوجوان احساس می كند كه عامل عزت نفس پدر و مادر شده است؛ به او این گونه باورانده اند كه اگر موفق باشد، آنها بالا می روند و اگر موفق نباشد ، باعث سرافكندگی خانواده خواهد شد. یا اگر آنها درطول زندگی موفق نشده اند، كودك باید آن را جبران كند. تمام این مسایل باعث می شود كه كود ك و نوجوان از همان ابتدا یاد بگیرد كه به احساسات بیرون از خود توجه كند.

این مسائل ازكی شروع می شود؟

اوایل كودكی، یعنی از 5-4 سالگی شروع می شود و به همین شكل ادامه پیدا می كند، تا آنجا كه به دختری 16-15 ساله تبدیل شده، كه آن قدر روی احساس بیرون ازخود متمركز شده كه از خود كاملاً دور شده است، به طوری كه اصلاً نمی داند چه می خواهد، "چه " و " كه " هست ، و " چه كسی" قرار است بشود؟در این گونه موارد سناریو به این شكل است كه معمولاً مادر زنگ می زند و می گوید ...
مادر ابتدا تعجب می كند كه داستان چیست ؟ چرا همه خانواده را باید بیاورد؟ فقط دخترش مشكل دارد، او درس نمی خواند، غذایش كم شده ، افسردگی پیدا كرده و یا مثلاً از خانه فراری است یا ارتباط تلفنی یا ارتباطات دیگری با پسرها دارد و از این جور مسائل. جلسه اول می آیند. البته پدرمعمولاً نمی آید چون سركار است. ما همان جلسه اول چهار چوب را عوض می كنیم یعنی برچسبی را كه به فرزند خانواده خورده ( مثلا این كه تو بیماری و ...) بر می داریم و می گذاریم روی كل خانواده. مثالی كه معمولاً در چنین مواقعی برای آن خانواده می زنم ، این است كه شما مثل یك بدنی هستید كه این بدن سرما خورده و علامتش از یك ناحیه است، مثلاً آبریزش بینی دارد، وقتی كه بینی آب ریزش دارد، نمی گوییم كه باید بینی را جراحی كنیم؛
در واقع بینی اشكال ندارد، كل این مجموعه اشكال دارد.فقط بینی بیماری را نشان می دهد و علامتی است برای مشكل . بیان این مطلب معمولاً به دختری كه مشكل خانواده را نشان می دهد، خیلی كمك می كند و تشویق می شود كه درجلسات بعدی حضور یابد.

در این موارد معمولاً برای حل مشكلات خانواده مسوولیتی به جوان می دهید؟

معمولاً نه، من این كار را نمی كنم. فكر می كنم این مسئولیت به اندازه كافی به او داده شده واو هم این مسئولیت را پذیرفته كه به اصطلاح بیمار خانواده بشود؛ یك قربانی كه حاضر شده خود را به عنوان شخص بیمار قربانی كند تا خانواده از مسائل درونی خود منحرف بشود. جنگ اصلی و مسئله اصلی بین پدر و مادر است. اگر این دختر قربانی شدن را نپذیرد، این پدرومادر با مسایل خودشان مواجه بشوند واین امر باعث نابسامانی پدر و مادر می شود و امنیت آنها را به خطر می اندازد. معمولاً من سعی می كنم كه فقط دختر را از این مشكلات بیرون بكشم و این پیغام را به او بدهم كه : " تو لازم نیست آن ها را ازمشكلات خودشان توسط مشكلات خودت منحرف كنی . الان تواگر درس نمی خوانی ، شاید به خاطر آن است كه می خواهی به تو توجه كنند، ولی این مسئله به تو و آینده ات صدمه می زند. تو اگر واقعاً می خواهی برای خودت زندگی كنی ، درست را بخوان"

بنابراین فردی در مقطع نوجوانی یا جوانی می تواند با مراجعه به یك روانكاو، شرایط خود را تغییر دهد؟

بچه هر چه سنش پایین تر باشد، كمتر می تواند خودش این كار را انجام دهد؛ چون هنوز از نظر عاطفی به استقلال لازم نرسیده است. به نظر می رسد كه در سنین پایین نقش پدر و مادر با تغییراتی كه درجوعاطفی خانواده بوجود می آورند، برای كمك به كودك بسیار مهم است. امید ما این است كه این كودك بتواند پدر و مادر خود را تشویق كند كه به صورت خانوادگی درجلسات روان درمانی حاضر شوند.در اینجا گفتگوی ما، با دكتر مرادی تمام شد، چون وقت ما تمام شده بود. اما هر دو می دانستیم كه حرفهای مهمی در مورد رشد " خود" و " شخصیت" نوجوان و جوان مانده كه باید در فرصتی دیگر به آنها بپردازیم . با سپاس از دكتر مرادی كه دراین گفتگو شركت كردند.
راستی آیا دوست دارید از خودتان، مسائلتان، ناگفته ها ی درونتان با كسی صحبت كنید؟ اگر می خواهید حرفی بزنید یا بنویسید، ما میتوانیم شنونده وخواننده خوبی برای حرف های شما باشیم.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 15:36



با استفاده از گباهان دارویی با بیماری ها مبارزه کنید

شنبه 21 خرداد 1390

 با استفاده از گیاهان دارویی و مواد غذایی طبیعی، بدون عوارض با بیماری‌ها مبارزه کنید

گیاهان دارویی و مواد غذایی بسیاری در طبیعت وجود دارند که می‌توانند بدون هیچ گونه عارضه‌ای درمانگر خوبی برای انواع دردها و بیماری‌ها باشند

در اینجا چند نمونه از این گیاهان و مواد غذایی را به شما معرفی می‌کنیم

زنجبیل - برای درمان دردهای عضلانی و مفاصل مفید است

از این ماده غذایی نه‌ تنها برای درمان سرماخوردگی و دردهای شکمی استفاده می‌شود، بلکه به خاطر داشتن ترکیبات فراوان ضد التهاب مانند "جینجرول‌ها"، دردهای عضلانی و مفاصل را نیز کاهش می‌دهد

در یک بررسی، به گروهی از افرادی که دچار دردهای عضلانی و مفاصل بودند طی یازده روز، کپسول‌های زنجبیل و به گروهی دیگر کپسول‌های دارونما داده شد. در این بررسی مشخص شد افرادی که کپسول زنجبیل مصرف کرده بودند با کاهش 25 درصدی درد در این نواحی مواجه بودند درحالی که گروه مقابل چنین احساسی نداشتند

طی تحقیقی دیگر،‌ مشخص شد تزریق عصاره زنجبیل نیز راهی   مناسب برای کاهش درد زانو است

 

ماهی آزاد یا قزل‌ آلا- برای درمان التهاب مفاصل و دردهای شدید شکمی مفید است

تحقیقات نشان داده، امگا3 می‌تواند برای درمان دردهای ناشی از التهاب مفاصل مفید باشد. امگا 3 دارای خواص بسیاری است که درمان دردهای شدید شکمی به خصوص آن که ناشی از استرس باشند، از جمله آن‌‌ها است

 

قهوه - برای درمان سردرد مفید است

تحقیقات نشان داده مصرف 200 میلی‌گرم کافئین - دو فنجان قهوه - میگرن سردردهای مختلف از جمله 

 را تسکین می‌دهد. مراقب باشید به مدت طولانی از این نوشیدنی استفاده نکنید چرا که ممکن است نتیجه عکس از این کار بگیرید

کسانی که خوردن قهوه جزو عادت روزانه‌اشان شده، ترک این عادت و نرسیدن کافئین به بدنشان، معمولا موجب سردردهای شدید در آن‌ها می‌شود

 

مریم گلی - برای درمان گلو درد مفید است

اگر در ناحیه گلویتان احساس خارش و حساسیت می‌کنید طبق نظر کارشناسان گیاه دارویی می‌توانید از دم‌کرده مریم گلی برای درمان آن استفاده کنید

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 14:1



بهترین عکسها را با گوشی خود بگیرید

سه شنبه 17 خرداد 1390

 10 روش برای عکاسی بهتر با دوربین تلفن همراه

 

 

 

شکی نیست که در تعطیلات بیشتر عکاسی می‌کنید، پس این 10 نکته کلیدی را برای عکاسی بهتر با دوربین موبایل را رعایت کنید.



از نور محیط به درستی استفاده کنید



توجه کنید که سوژه شما در بهترین نقطه تابش نور باشد و زاویه را به نحوی تنظیم کنید که خودتان و در مسیر این تابش نباشید و نور به سمت لنز دوربین شما تابیده نشود. بهترین حالت این است که نور از پشت دوربین مستقیما به صورت سوژه بتابد. حتماً با کمی جابه جایی به نقطه بهینه ای می‌رسید که بهترین زاویه تابش نور را دارید.



لنز دوربین را تمیز نگه دارید


 

در مورد دوربین‌های عکاسی معمولاً دقت می‌کنیم که لنز را تمیز نگه داریم و با حساسیت بیشتری با آن‌ها برخورد می‌کنیم اما در دوربین های موبایل به خاطر ماهیت آن‌ها و تماس مکرر با دست، اغلب این نکته را نادیده می گیریم و البته بدون داشتن یک لنز تمیز رعایت بقیه نکات بی‌فایده خواهد بود. در مورد دوربین‌های عکاسی معمولاً دقت می‌کنیم که لنز را تمیز نگه داریم و با حساسیت بیشتری با آن‌ها برخورد می‌کنیم اما در دوربین های موبایل به خاطر ماهیت آن‌ها و تماس مکرر با دست، اغلب این نکته را نادیده می گیریم و البته بدون داشتن یک لنز تمیز رعایت بقیه نکات بی‌فایده خواهد بود. از زوم دیجیتال خودداری کنید   اگر می‌خواهید از فاصله کمتری از یک سوژه عکاسی کنید راه‌های بهتری وجود دارد که باید از آن‌ها استفاده کنید. مثلاً می‌توانید عکس را کراپ کنید و این همان کاری است که زوم دیجیتال برای شما انجام می‌دهد اما با این تفاوت که کیفیت عکس شما را خراب می‌کند. بهتر است حتی المقدور به سوژه خود نزدیک شوید و از زوم دیجیتال استفاده نکنید. به نور فلاش دقت کنید فلش های ال ای دی، امکانی هستند که شرکت ها بیشتر از آنچه باید، درمورد آن‌ها تبلیغ می‌کنند و این در حالی است که معمولاً تأثیرات نامطلوبی را بر روی عکس‌های شما می گذارند. البته در محیط هایی که شما با مشکل کمبود نور مواجه هستید به وظیفه خود عمل می‌کنند اما در بسیاری از موارد نیز بی مورد روشن می شوند و عکس شما را خراب می کنند. به همین دلیل در اغلب مواقع اگر آن را خاموش کنید، به مراتب عکس بهتری خواهید گرفت. در مواردی هم که نمی‌توانید تشخیص دهید که آیا نور محیط کافی است یا خیر، حتماً یک عکس با فلش و یکی هم با فلش خاموش بگیرید. نرم‌افزار دوربین خود را ارتقا دهید ممکن است در قدم اول دایره عملکرد شما در نرم‌افزار دوربین، برای اعمال تنظیمات لازم بسیار کم باشد، ولی می‌توانید از نرم‌افزار های جانبی به عنوان مثال CameraZOOM FX برای سیستم عامل آندروید و یا +Camera برای iPhone استفاده کنید کیفیت تصویر را کنترل کنید در شرایطی که قصد ارسال تصویر را ندارید و یا با کمبود حافظه روبرو نیستید، تنظیمات دوربین را بر روی بالاترین سطح رزولوشن قرار دهید. Stable Shot را روشن کنید یکی از مشکلات اساسی در عکاسی با دوربین موبایل، لرزش دست در هنگام عکاسی است و اینکه با توجه به اندازه صفحه نمایش موبایل، تشخیص اینکه تصویر تار شده است یا خیر، راحت نیست. شما می‌توانید به جای اینکه در زمان عکاسی مانند یک تک تیرانداز نفس تان را حبس کنید، گزینه Stable Shot را درون تنظیمات دوربین خود فعال کنید تا به کمک شما بیاید. با فعال کردن این امکان، دوربین تا زمانی که دست شما برای یک مدت کوتاه ثابت نشود عکس نمی‌گیرد تراز سفیدی (With Balance) در شرایطی که نور محیط مناسب نیست یک لایه رنگی بر روی تصویر پدیدار می شود چرا که دوربین در تشخیص صحیح رنگ ها دچار اشتباه می‌شود. اولین اقدام شما برای اصلاح این مورد این است که بلافاصله بعد از باز کردن درب دوربین عکس نگیرید و زمانی در حدود ۵ ثانیه به لنز دوربین فرصت دهید تا با نور محیط منطبق شود. اما در صورتی که پس از زمان داده شده، همچنان تصویر کدر به نظرمی رسید، لازم است در قسمت تنظیمات دوربین گزینه مناسب را به صورت دستی انتخاب کنید. معمولا گزینه های نور روز(daylight) و هوای ابری (cloudy) و یا فلورسنت (fluorescent) در بخش تنظیمات کمک خوبی هستند. تنظیم میزان نور ورودی به لنز (Exposure) یکی از ضعف‌های اساسی دوربین های موبایل در تشخیش میزان نوردهی مناسب است، مخصوصاً در زمان عکاسی در نور کم. اکسپوژر (Exposur) یکی از بهترین ابزارهایی است که شما برای تنظیم دوربین در نور کم در اختیار دارید. با استفاده از این گزینه می‌توانید میزان نوری که به لنز دوربین وارد می‌شود را افزایش دهید و معمولاً بعد از انجام این کار کیفیت عکس‌های شما به مراتب بهتر خواهد شد. عکس‌های خود را باز هم بهتر کنید همیشه از روی صفحه مانیتور کامپیوتر بهتر می‌شود در مورد عکس قضاوت کرد و آن را اصلاح نمود. الان وقت آن است که عکس‌هایی را که گرفته‌اید به کامپیوترتان منتقل کنید و کمی با آن‌ها بازی کنید. برای اصلاح عکس لازم نیست که در کاربا فتوشاپ حرفه‌ای باشید و با نرم‌افزارهای مختلفی این کار قابل انجام است. Gimp ، Paint.net، و یا حتی iPhoto این کار را برایتان انجام می دهد. البته بسیاری از نرم افزارهای موجود بر روی دوربین ها هم این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند ولی این کار روی کامپیوتر و صفحه مانیتور با کیفیت دیگری انجام می شود. کمی تغییر در سطح رنگ‌ها تصاویر شما را طبیعی تر می‌کند و گاهی هم تنها با سیاه وسفید کردن یک عکس آن را به یک عکس بسیار خوب تبدیل می‌کنید.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 14:45



اس ام اس....

شنبه 14 خرداد 1390

 به اندازه قشنگی چشمای ستایش

مردونگی طاهر

گیجی صابر

تحمل آتی

حسادت انیس

و پول فردوس میخوامت

افتاد !؟

.

.

.

کاش دهخدا می دانست

دلتنگی … اشک …. فاصله …. بی وفایی ... تعریفش فقط دو حرف است

تـــو

.

.

.

پیش هر تیغی سپر باید گرفت ، پیش تیغ دوست ” سر ” باید گرفت

.

.

.

همدیگر را دور میزنیم تا زودتر به مقصد برسیم  

غافل از اینکه زمین گرد است و باز به هم خواهیم رسید

.

.

تنهایی ام را با کسی قسمت نخواهم کرد

یک بار قسمت کردم ، چندین برابر شد 

.

.

 

.

هرچند نمیدانم

خواب هایت را با که شریک میشوی

اما هنوز

شـریک تمام بیخوابی های من تـویی

.

.

.

ما آدم‌ها موجودات عجیبی‌ هستیم  وقتی‌ میگوییم تنهایم بگذار

یعنی‌ ، بیش از همیشه به وجودت احتیاج دارم 

.

.

.

رفیق هر شب و هر روزی دل / غمت تا بوده ، بوده روزی دل

بگردان گوشه ی چشمی و بنگر / چه حالی دارد آتش سوزی دل

.

.

.

من ” آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم

تو ” آنقدر نخواستی که هیچ چیز از “من ” را ندیدی

 

.

.

.

.

امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیومد

یا باید خانه مان را عوض کنم

یا پستچی را !!

تو که هر روز برایم نامه می نویسی ، مگه نه . . . ؟

.

.

.

چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست ؟

چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست ؟

.

.

.

خیلی سخته غمخوار کسی باشی که خودت بزرگترین غمش هستی

.

.

.

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم 

.

.

.

خدا را دوست بدارید

حداقلش این است که یکی را دوست دارید که روزی به او می رسید

.

.

.

ز تلخی سکوتت من چه بگویم / همان بهتر که از غم ها  نگویم

تو کاری کرده ای با بی وفایی / دگر از عشق خود با کَس نگویم

.

.

.

اعتبار آدمها به حضورشان نیست

به دلهره ای است که در نبودنشان درست می کنند

.

.

.

عشق را با فکر تو معنا کنم من / با حضورت قلب خود زیبا کنم من

گرچه آبی در دلم جاری نبوده / دشت دل با بارش مهر تو دریا می کنم من

.

.

.

من حسرت دیدار تو دارم به که گویم / از بهر تو من ابر بهارم به که گویم

غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم / از نرگس چشم تو خمارم به که گویم

.

.

.

همیشه سکوتم به معنای پیروزی تو نیست

گاهی سکوت می کنم تا بفهمی چه بی صدا باختی 

.

.

.

به سلامتی هرکس که دلش از یکی خونه

به سلامتی هرکس که دلش از یکی دوره

به سلامتی اون کسی که دردامو میدونه

به سلامتی اون کسی که میدونه ولی همیشه ساکت می مونه

.

.

.

درنگی کن در آغوشم که امشب

فروزانست بزم عشق دیرین

نمی خوابیم و می نوشیم تا صبح

ز جام بوسه ها ، بس راز شیرین

.

.

.

برای متعهد بودن مهم نیست یه حلقه فلزی توی دستت باشه

مهم اینه یه حلقه از عشق دور قلبت باشه

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 15:40



در نوع خواب خود هم دقت کنید ( کاملا علمی )

چهار شنبه 11 خرداد 1390

 مدل خوابیدن مورد‌علاقه شما ممکن است موجب کمر درد، گردن درد، دل‌درد و حتی ایجاد چروک زودرس روی پوستتان شود

 

 

فکر می‌کنید درطول شب اصلاً از جایتان تکان نمی‌خورید؟ اشتباه می‌کنید. بااینکه بیشتر زمان خواب را در وضعیتی به سر می‌برید که موقعی که خوابتان می‌برد هستید، اما حتی آنهایی که وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوند می‌بینند رختخوابشان همانطور دست‌نخورده مانده هم حداقل هر ساعت دو تا چهار مرتبه تکان می‌خورند و این یعنی هر شب تقریباً ۲۰ مرتبه در جایشان  جابه‌جا می‌شوند. این مسئله کاملاً طبیعی است و با وجود این تکان خوردن‌ها باز هم وارد خواب عمیق خواهید شد.

دوست دارید بدانید که بهترین و سلامت‌ترین مدل خوابیدن چیست؟

 

بهترین مدل: خوابیدن به پشت

خوب است برای: از گردن‌درد و کمردرد جلوگیری می‌کند، رفلاکس اسید معده را کاهش می‌دهد، ایجاد چروک روی پوست را به حداقل می‌رساند و باعث سفت و خوش‌فرم ماندن سینه‌ها می‌شود.

 

بد است برای: خُروپف کردن

 

توضیحات: خوابیدن به پشت این امکان را برای سر، گردن و ستون‌ فقراتتان فراهم می‌کند که وضعیتی خنثی داشته باشد. در این حالت خوابیدن هیچ انحنای اضافی روی کمر و پشتتان ایجاد نمی‌شود. این مدل خوابیدن برای جلوگیری از رفلکس اسید‌معده هم بسیار مناسب است. وقتی سر بالاتر از بدن قرار می‌گیرد، معده پایین‌تر از مری قرار خواهد گرفت و درنتیجه اسیدمعده یا موادغذایی نمی‌توانند به سمت بالا برگردند.

خوابیدن به پشت همچنین به بروز چروک روی پوست هم کمک می‌کند زیرا هیچ فشاری به صورتتان وارد نمی‌شود. و چون وزن سینه‌هایتان کاملاً روی بدن می‌افتد از شل شدن سینه‌ها جلوگیری می‌شود.

نکته: یادتان باشد که وقتی به پشت می‌خوابید احتمال خروپف کردن بیشتر از سایر حالات است.

 

بهترین حالت بالش: یک بالش پفی. هدف این است که سر و گردن بدون اینکه سر را خیلی بالاتر از بدن نگه دارد، تکیه‌گاه داشته باشد.

 

 

مدل دوم: خوابیدن به پهلو

 

خوب است برای: جلوگیری از درد گردن و پشت، کاهش رفلکس اسید معده، خروپف نکردن، مدل خوابیدن مخصوص دوران بارداری

 

بد است برای: پوست و سینه

 

توضیحات: خوابیدن به پهلو برای سلامت عمومی بدن بسیار خوب است، خروپف کردن را کاهش می‌دهد و ستون ‌فقرات را در حالت کشش نگه می‌دارد. اگر از رفلکس اسیدمعده رنج می‌برید، بعد از خوابیدن به پشت این بهترین مدل خوابیدن برای شماست. اما خوابیدن به پهلو موجب چروک آوردن پوستتان می‌شود. دلیل آن هم مالیده شدن یک طرف صورت به بالش است.

این مدل خوابیدن باعث شل و آویزان شدن سینه‌ها هم می‌شود چون سینه‌ها به سمت پایین آویزان می‌مانند.

نکته: اگر باردار هستید، بهتر است به پهلوی چپ خود بخوابید. این مدل خوابیدن برای گردش خونتان بهتر است.

 

بهترین حالت بالش: یک بالش ضخیم. باید بتوانید فضای بالای شانه‌هایتان را پر کنید تا سرو گردنتان در حالت خنثی تکیه‌گاه داشته باشند.

 

مدل خوابیدنی که چندان ایدآل نیست: خوابیدن جنینی

 

 

خوب است برای: خروپف کردن کمتر، خوابیدن در دوران بارداری

 

بد است برای: جلوگیری از درد گردن و پشت، کاهش چین و چروک پوست، سفت نگه داشن سینه ها

 

توضیحات: وقتی موقع خوابیدن زانوهایتان را به سمت شکمتان بکشید و چانه‌تان را هم به سینه‌تان بچسبانید، صبح که از خواب بیدار شوید اصلاً احساس خوبی نخواهید داشت، مخصوصاً اگر آرتروز پشت یا مفصل داشته باشید.

این وضعیت خمیده از تنفس دیافراگمی جلوگیری می‌کند و اگر بخواهید هر شب در این وضعیت بخوابید، ممکن است دچار چین و چروک پوستی زورس و شل شدگی سینه‌ها شوید.

 

نکته: سعی کنید بدنتان را کمی بازتر کنید و کاملاً خمیده نکنید.

 

بهترین حالت بالش: فقط بالش‌های سفت و پُر

 

 

بدترین حالت خوابیدن: خوابیدن روی شکم

 

خوب است برای: تسهیل خروپف

 

بد است برای: جلوگیری از درد کمر و گردن، کاهش چروک افتادن پوست، حفظ سفتی سینه‌ها

 

توضیحات: خوابیدن روی شکم حفظ یک وضعیت خنثی برای ستون ‌فقرات را دشوار می‌کند. این مدل خوابیدن روی مفاصل و عضلاتتان فشار می‌آورد و این مسئله موجب آسیب زدن به عصب‌هایتان شده و ایجاد درد و کرختی می‌کند.

در این حالت مجبور خواهید بد سرتان را چند ساعت یکبار به یکطرف بدهید. شاید فردا که از خواب بیدار شدید حس بدی نداشته باشید اما دیر یا زود در بدنتان ایجاد درد می‌کند.

 

نکته: خروپف می‌کنید؟ شاید خوابیدن روی شکم برای شما خوب باشد. این مدل خوابیدن باعث می‌شود مجاری هوایی بالاییتان بازتر بمانند. پس اگر خروپف می‌کنید و کمر یا گردن درد ندارید، بد نیست که روی شکم بخوابید.

 

بهترین حالت بالش: فقط یک بالش (نازک) یا اصلاً بالش زیر سرتان نگذارید.

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 15:51



چهره خوانی ( حتما بخونید )

دو شنبه 2 خرداد 1390

  چهره خوانی به این معـنا است که شما فـقــط با نگاه کردن به صورت اشخاص پی بـه خـصـوصـیات اخلاقی و شخصیتی او ببرید. چـهره خـوانـی توسـط مردم در اعصار مختلف انجام شده است. شـناخـتـن افراد تنها از روی خصوصـات ظـاهـری آنها مساله بسیار جالبی است. نـکات ظـریف و دقیـق و پیچیدگیهای بسیاری در علـم چـهـره خـوانـی وجـود دارد ولی ما در اینجا به بیان نکات اصلی تر و مهمتر آن بسنده می کنیم.


چهره خوانی چیست؟
بشر در طول قرون متمادی سعی نموده تا با پیوند زدن خصـیصـه هـای صـورت افـراد بـه ویژگیهای شخصیتی، متوجه افکار و درون دیگران شود. با گـذشـت سـالها علم چهره شناسی نیز گسترش یافته و به شاخه های مختلف تـقسـیم شـده است. بـرای مثـال "متوپوسکپی" علم پی بردن به سیرت و درون آدمی از روی خطوط روی پیشانی است.

"
فرنولوژی" علم جمجمه خوانی و مطالعه طرز تشکیل جمجمه میباشد که به بنا نهادن شخصیت و امیال ذاتی و روانی افراد کمک می کند.

"
فیزیـوگـنومی" یا عـلم چـهره شـنـاسی، موضوعی است که ما به آن خواهیم پرداخت. این علم به ما می آموزد که چگونه از روی چهره افراد پی به شخصیت آنها ببریم.

امروزه دانشمندان به چنین علومـی، "شـبـه علـوم" اطـلاق کرده و بـهای زیـادی بــه آن نمی دهند و هـمانند عـلومی مانـنـد "طالع بـینی" به آنها می نگرند: اثبات نشده ولی بیضرر. با این وجود هنوز بسیاری از مردم چهره خوانی را راهی مطمئن برای قضاوت در مورد افراد می دانند. چیزی که اهمیت دارد این اسـت کـه چـهره را بصورت کامل و دقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و تا رسیدن به همه حقایق از قضاوتهـای شـتابزده اجتناب کنیم.

اکنون گذری می کنیم بر نکات بنیادین چهره خوانی و چگونگی تشخص شخصیت افراد:

شکل صورت
دراز و کشیده: افرادی که دارای چنین صورتی هستند عموما" دارای صـبر و تحمل زیاد بوده و توانایی حل مشکلات در آنها بیشتر است. جـذابـیـت و خوش ترکیب بودن افراد با چنین صورتی نشانگر این است که آنها معمولا کارهای خـود را نـیـمـه تمام رها نکرده و عادت به انجام امور بطور تمام و کمال دارند. 

گرداین شکل دلالت بر امیدواری زنده دلی و انرژی دارد. اینگونه افراد می تـوانند اتاقی دلگیر و ساکت را به بمبی از خنده و شادی تبدیل کنند. 

پهناینگونه اشخاص بردبار و مهربان و معمولا افراد روشنفکری می باشند. 

مربعیطرفدار استقلال فردی و فردگرایی، سختـکوشـی بـرای دسـتـیـابی بـه آرزوها، زیرکی و فعال بودن از ویژگیهای این افراد محسوب می شود.


پیشانی
صافکسانیکه که دارای خطوط در پیشانی نیستـنـد، افـرادی اندیشمند و همیشه در حال تفکر می باشند و در تصمیم گیریها سریع و منطقی عمل می نمایند. 

چروکیدهوجود خطوط در سطح پیشانی نشان می دهد که ایـنـگونه افراد به سرعت هیجان زده و احساساتی شده و سریع آشفته و پریشان حال می گردند.


چشم
رمانها، داستانها و اشعار بسیار زیادی در مورد چشم و ارتباط آن با خصوصیات روحی و روانی انسان نوشته شده است. چشمها هیچگاه دروغ نمی گویند؛آنها بیانگر احساس درونی و واقعی ما می باشند.

اضطراب: اگر مابین عنبیه و پـلک پـایینی هـر دو چشم مـقداری سفیدی وجود داشت، آن شخص انسانی مضطرب و نگران است.

تندخویی: اگر بالای عنبـیه بخشی سفید رنگ وجود داشت، علاوه بر استرس نشانگر تندخویی و پرخاشگری در فرد است. 

روان پریشی: چنـانچه دور تا دور عنبیه را سفیدی فرا گرفته باشد، نشانگر عدم تعادل و پایداری روح و روان فرد خواهد بود. 

شادی: وجـود خـطوط کـوچـک در خـارج از چـشمها حاکی از خنده رویی و شادبودن فرد می باشد.


ابرو
صافصافی و مستقیمی ابروها نشانگر اندیشه، تفکر و ایده گرایی فرد می باشد. 

کمانیافرادی که دارای ابروهای خمیده و کمانی هسـتند از حـکایـتـها و داسـتـانـهـای واقعی لذت می برند. 

باریکاینگونه افراد معمولا دارای اعتماد به نفس اندکی می باشند بخصوص اگر ابـروی آنها بجز باریکی، بالا و گرد نیز باشد. 

پیوستهپیوستگی ابروها نشانگر این است که فرد دائما" در حال تفکر و اندیشـه بـوده و ایده های جالبی در سر دارد.


پلک
کوچک: اگر فاصـله بـین بالای پلک و مژه کم باشد بیانگر اسـتقلال فرد می باشد و اینکه آن فرد حتی ممکن است بصورت ارادی خودش را به دیگران نزدیک نکند. 

بزرگ: بزرگ بودن پلک دلالت بر وابستگی شدید فرد به دیگران دارد.


بینی
کوچکگفته می شود اشـخاصی که بـیـنی کـوچـک دارنـد ذاتـا افـرادی ضعیف و اغلب غیرقابل اتکا بوده و در تصمیم هایشان استوار و ثابت قدم نمی باشند. 

بزرگبزرگی بینی نشانه ابتکار و عزم و اراده می باشد. یک شـخصـیت قـوی که اثرش را بر جای خواهد گذاشت. 

تیزتیز بودن نوک بینی نشانگر این است که فرد خود را مقید به رعـایـت آداب و رسـوم ندانسته و با اطرافیانش به راحتی برخورد می کند. ایـنگونه افراد خـود را بـاور داشـتـه و بی باکانه و متهورانه خود را به دیگران نزدیک می کنند. 

عقابیخودخواهی، دودلی و حساس بودن از جمله ویژگیهای کسانی است که دارای چنین بینی می باشند.


گوش
کوچککوچکی گوش نشانه تزلزل و احساس نا امنـی در افـراد اسـت هر چند اینگونه افراد می دانند که چه می خواهد و معمولا" سخت کوش و کارکن هستند. 

بزرگ و درازاین قبیل افراد معمـولا انـعـطاف پـذیـر نـبـوده و به سـختی آرام و بی خیال میشوند. 

پرموافرادی که دارای گوشهایی پرمو هـستند مـعـمـولا وسـواسـی و نـکـته بین بوده و وقت زیادی را برای چیزهای بی اهمیت تلف می کنند.


گونه
برجسته: برجسـتـگی گـونه نشـانگر قـدرت، انـرژی و اعـتماد بنفس است. کسانی که دارای گـونه بـرجسته می باشند تمایل بیشتری برای پذیرفتن اشتباهات دیگران دارند. 

گود: علاوه بر جذابیت و زیبایی دلیلی بر خوش مشربی و سازگاری فرد می باشد.


چانه و فک
فک چهارگوش: افـراد با فـک چـهار گـوش و مـربعی انـسانهای تـسخیر ناپذیر و سرکش می باشند. آنها توانایی تبدیل رویاهایشان به واقعیت را دارند. 

چانه های برآمده: اینگونه افراد، اشـخاصی خود ستـا بوده و تصـور میکنند هیچ چیزی جز خود آنها اهمیت ندارد و جز خودشان حرف کس دیگری را قبول نداشته و خود را عقل کل می دانند.


لب
قلوه ای: لبهای قلوه ای علاوه بر زیباتر نمودن صورت،نشانه بخشش و گشاده دستی می باشد. معمولا اینگونه افراد تمایل دارند در مورد خودشان صحبت و گفتگو کنند. 

نازک: نازک بودن لب بیانگر خویشتن گرایی ذاتی در اشخاص است. 

لب بالایی نازک پایینی قلوه ای: نشانه این است که فردی متـقـاعد کنـنـده و مـجاب کننده می باشد.


مطلب آخر
چهره خوانی یک علم دقیق و ثابت شده نیست و حتی با گذراندن دروه های آموزشی دقیق و پیشرفته نیز نمی توان بطور قطع در مورد شخصیت و درون افراد صــحبت نمود. نتایج شما در سنجش شخصیت، بستگی به تعداد فاکتورهای مورد تحلیل قـرار گرفـته دارد ولی با بـیاد داشتن نکات ذکر شده می توانید قبل از صحبت کردن با افراد تا حدی متوجه شخصیت آنها شوید.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 17:47



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید. سعی میکنم واسه همتون مطالب جالب و خوندنی داشته باشم.با نظرتون به من کمک کنید.ورودتون رو پیشاپیش تبریک میگم خوش آمدید.
mehran_esa2@yahoo.com


مطالب پیشین

فروش پنل ارسال پیامک تبلیغاتی با بهترین امکانات و ارزانترین قیمت
ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی با ارزانترین قیمت
عکس های قدیمی بهبهان
عکس های قدیمی کشف حلقه زرین ارگان بهبهان1368
7نکته در مورد خندیدن
8خطری که پیتزا دارد!!
آیا خوردن خمیر دندان ضرر دارد؟
صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟
برای جلوگیری از سرماخوردگی زنجبیل مصرف کنید
6نکته مهم درکاربا کامپیوتر
مجیدی ودخترش در رستوران
دوست یابی کنید یا دوستانتان را بیشتر کنید!
راهکارهایی برای رفع استرس
گوشی موبایل را 100درصد شارژ نکنید
9 موضوع شگفت انگیز از زندگی آلبرت انیشتن
کوتاهترین خلبان جهان
کشف جسد پزشک تهرانی پس از18سال
زود بخوابید تا سلامت باشید
خشوع امام صادق(ع) در لبیک گفتن
بنر کلوب




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by behbahanfun
This Template By Theme-Designer.Com