منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

وبلاگ تخصصی سلاح وشکار

آشناترين ها

آموزشی و اطلاع رسانی

quartz1

Hot News

کانون شرق نو

کلبه شادی

مجله انلاین برنا

ای اف دی دانلود.::مخصوص هکرها::.

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

همسریابی

درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و اطلاعات برای بهبهانیهای گل و آدرس www.behbahanfun.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 845533
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1


type="text/css">//Ashoora.ir|Oghat Begins

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

سرگرمی و اطلاعات


لوگوی دوستان


بر چسب ها




شرح رشته ی عمران

یک شنبه 3 بهمن 1388

 

 

 

                             

به نام خدا

 

***********************************************************

 

    تعریف و هدف رشته ی عمران:

 

عمران یكی از گرایشهای مجموعه مهندسی عمران است كه در مقطع كارشناسی در بسیاری از دانشگاههای معتبر كشور ارائه می گردد.

هدف از این رشته تربیت نیروهای متخصصی است كه بتوانند در پروژه های مختلف عمرانی در زمینه های ساختمانی ، راه سازی،پل سازی، سازه ها و بناهای آبی ، جمع آوری  و دفع فاضلاب و … مسوولیت طرح، محاسبه اجرا و نظارت بر اجرا را بر عهده گیرند.

   اهمیت و جایگاه در جامعه

كمتر جایی از یك جامعه و كمتر محلی  از یك منطقه است كه فعالیتهای عمرانی به عنوان اولین واساسی ترین نیازهای آن طرح نشود. حتی تمام فعالیتهای صنعتی، كشاورزی، و … نیز به طور مستقیم و غیر مستقیم به این رشته و ابسته اند و از آن سود می برند.

علاوه بر رشد و توسعه جوامع، پیشرفت علم و فن آوری نیز ضرورت پرداختن و توجه دقیق و علمی به كارهای عمرانی و تغییر شیوه های گذشته را آشكار می سازد. فعالیتهای مختلف عمرانی در جهت ایجاد ساختمانها، راهها- پلها، سدها، شبكه های آب رسانی شهرها و روستاها، ساختمانهای خاص نظیر نیرو گاههای هسته ای و حرارتی و .. بخش بزرگی از مجموعه فعالیتهای اقتصادی و تولیدی كشور را به خود اختصاص می دهد به گونه ای كه سهم عظیمی از سرمایه گذاری های ملی در طرحهای ساختمانی و صنایع وابسته به آن به كار گرفته می شود.

مجموعه مطالب بیان شده و نیز جذب سریع فارغ التحصیلان این مجموعه در وزارت خانه ها و نهادها  و سازمانهای دولتی و همچنین بخشهای خصوصی نظیر : شركتهای مهندسان مشاور و شركتهای ساختمانی و راه سازی و … اهمیت قابل ملاحظه و نیاز خاص به متخصص در این رشته را، حتی در مقایسه با سایر رشته های فنی و مهندسی، به وضوح نشان می دهد .

 

  ***  تواناییهای لازم برای داوطلبان این رشته و ادامه تحصیل در آن

 

برای ادامه تحصیل در این رشته – با توجه به كمیت و كیفیت درسهایی كه در این دوره تدریس می گردد – داوطلب باید از توان و دانش برتر در زمینه های ریاضی . فیزیك برخوردار باشد، همچنین توان جسمی، قدرت تجزیه و تحلیل، قدرت تجسم و دقت كافی در مسائل را داشته باشد. شایان ذكر است كه بسیاری از كارها و طرحهای عمرانی در خارج از محیطهای شهری بوده و فعالیت نسبتا" زیادی را می طلبد.

   تواناییهای فارغ التحصیلان

همان گونه كه اشاره شد، فارغ التحصیلان این رشته می توانند پس از پایان تحصیلات، مسوولیتهای متفاوتی نظیر طراحی، محاسبه ، اجرا و نظارت بر اجرای طرحهای مختلف عمرانی را به عهده گیرند. از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود :

     1- محاسبه، ساخت و اجرا و تا حدودی طراحی ساختمانهای مختلف مسكونی ، اداری و صنعتی اعم از آجری، بتنی وفولادی، نظیر ساختمانهای مسكونی ویلایی ، چند طبقه، آپارتمانها و برجهای بلند و همچنین كارهای ساختمانی اداره ها، مدرسه ها، بیمارستانها، كارخانه ها و مراكز صنعتی، ساختمانها و مراكز ورزشی، تالارهای اجتماعات و …

2 - طراحی، محاسبه و اجرای راهها و جاده های مختلف ارتباطی داخل و خارج شهرها و و روستاها اعم از : راههای شوسه، راههای آسفالته، بزرگ راهها و نیز راه آهن ( شامل مسیریابی، پیاده كردن مسیر، زیر سازی و روسازی).

3-  ساخت و اجرا و در مواردی طراحی و محاسبه انواع پلهای بتنی وفلزی و با دهانه ها و ابعاد و شكلهای متفاوت نظیر : پلهای داخل شهری و روگذرها، پلهای خارج شهری و جاده ها.

4- اجرای سدهای مختلف خاكی و بتنی و نیز بندهای انحرافی و سایر تاسیسات وابسته نظیر تونل یا كانال انحراف آب رودخانه ( جهت اجرای عملیات كارگاهی در ضمن ساخت سد) ، تاسیسات آبگیری از سد و كنترل ارتفاع آب در پشت سد و ... )

5 - اجرای كارهای مربوط به ساماندهی رودخانه ها.

6- طراحی، محاسبه و ساخت خطوط انتقال آب اعم از انواع كانالهای تحت فشار و یا كانالهای با سطح آزاد آب كه به منظور انتقال آب از سدها و دریاچه ها و .. . برای مصارف كشاورزی، شرب و صنعتی به منطقه های مورد نیاز و نیز جهت انتقال آب از تصفیه خانه های آب به مخازن آب و از آن جا به مناطق مصرف، ساخته می شوند.

7- ساخت تصفیه خانه های آب و فاضلاب شامل : ساختمانها- تاسیسات مربوطه ، محوطه سازی و ...

8- طراحی، محاسبه وساخت شبكه های آب رسانی به منطقه های شهری و روستایی جهت تامین آب شرب مورد نیاز افراد و تاسیسات مربوط نظیر : مخازن آب،لوله كشی، انشعابات، و ...

9- طراحی ، محاسبه ساخت شبكه های جمع آوری و دفع آبهای سطحی ناشی از نزولات جوی در خیابانها وسایر منطقه های شهرها و شهر كها و همچنین شبكه های جمع آوری و دفع فاضلابهای خانگی و صنعتی و انتقال آنها به خارج از شهر و تصفیه خانه ها.

10- انجام بسیار از كارهای نقشه برداری كه برای كارهای ساختمانی مختلف نظیر: راه سازی، سد سازی  و همچنین تا حدودی كارهای نقشه كشی طراحی و معماری .

 

 

  

www.mpicbehbahan.loxblog.com

 

 

 ********موقعیتهای شغلی و محلهای كار

مراكز مختلفی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در فعالتیهای عمرانی نقش دارند كه هر یك به تناسب نوع فعالیت خود، اقدام به جذب فارغ التحصیلان این رشته می كنند. 

 وزارت خانه های مسكن و شهر سازی، راه و ترابری ، جهاد سازندگی و نیرو به صورت گسترده تر و سایر وزارت خانه ها ، اداره ها ، سازمانها، مراكز دولتی و خصوصی نظیر : وزارت خانه های آموزش وپرورش ، كشاورزی، فرهنگ و آموزش عالی،بانكها و ... به صورت غیر مستقیم برای كارهای عمرانی خود مثل طرح و  محاسبه ، اجرا و نظارت بر اجرا، نیاز به استخدام مهندسان عمران دارند. علاوه بر آن، شركتهای مختلف مهندسان مشاور كه در كشور به صورت گسترده  وظیفه طراحی ، محاسبه و نظارت براجرای پروژه های ساختمانی را برعهده دارند، همچنین شركتهای ساختمانی و را ه سازی دولتی و خصوصی كه در اجرای این طرحها فعالیت دارند ،تعداد كثیری از فارغ التحصیلان رشته عمران را استخدام می كنند.

         ***  واحدهای درسی

بر اساس مصوبه های شورای عالی برنامه ریزی، دانشجو باید در دوره كارشناسی عمران 0 14 واحد درسی رابگذراند كه 20 واحد آن درسهای عمومی ، 25 واحد درسهای پایه، 8 واحد درسهای اصلی و تخصصی الزامی و 15 واحد درسهای اختیاری است.

     1- درسهای عمومی ،درسهایی است كه در تمام رشته های تحصیلی دانشگاهی و در دوره های كارشناسی و كارشناسی ارشد پیوسته ب صورت مشترك ارائه می گردد و دانشجو موظف به گذراندن آنهاست، نظیر معارف اسلامی، فارسی و زبان خارجی .

درسهای پایه به درسهای گفته می شود كه در غالب رشته های هم گروه ( نظیر گروه فنی و مهندسی ) و بخصوص در گرایشهای مختلف یك رشته، بهصورت مشترك تدریس شده، اساس و پایه درسهای اصلی و تخصصی را تشكیل می دهد نظیر ریاضی عمومی ،معادلات دیفرانسیل وفیزیك.

درسهای اصلی و تخصصی الزامی عبارت از درسهایی است كه دانشجو را در زمینه تخصصی مربوط آموزش داده،او را برای انجام وظایف خاص در زمینه كارهای خویش در جامعه آماده می¬سازد ، نظیر " رسم فنی و نقشه كشی ساختمان " ، " سازه های بتن آرامه " و " سازه های فولاد " . گذراندن این درسهای تخصصی الزامی است.

درسهای اختیاری ، عبارت است از : مجموعه درسهایی كه اگر چه تخصصی است، اما دانشجو می تواند با توجه به علاقه شخصی و برنامه ای كه برای اینده خود دارد و همچنین نظر استاد راهنما در گروه و با هماهنگی شورای آموزشی گروه، تعدادی از آنها را انتخاب نماید : نظیر : " ماشین الات ساختمان " ، اصول مهندسی ترافیك " و بناهای آبی " .

الف ) درسهای پایه

13 واحد از درسهای پایه در زمینه ریاضی است، شامل " ریاضی عمومی " ، " معادلات دیفرانسیل " ، " محاسبات عددی و آمار " و " احتمال مهندسی " كه پایه درسهای تخصصی در مهندسی عمران را تشكیل می دهد ومكمل ریاضیاتی است كه در دوران دبیرستان و در رشته ریاضی – فیزیك خوانده می شود. برای موفقیت در این درسها، دانشجو باید تلاشهای فكری و علمی قابل ملاحظه ای انجام دهد.

همچنین درسهای " فیزیك در زمینه های حرارت " ، " مكانیك " و الكتریسته " و " مغناطیس " و نیز درس " برنامه نویسی رایانه" – كه در آن دانشجو با رایانه و زبانهای برنامه نویسی رایانه آشنا می شود وبه برنامه نویسی به زبان فرترن تسلط پیدا می كند – از جمله درسهای پایه هستند.

ب ) درسهای اصلی و تخصصی الزامی

این درسها كه بسیاری از آنها به یك دیگر وابسته اند و بعضی پیش نیاز درس دیگر است، دانشجو در طول نیم سالهای مختلف تحصیلی آنها رابايد انتخاب و پاس كند. دراین جا خلاصه ای از مطالب مطرح شده در بعضی از درسهای تخصصی الزامی را ارائه می كنیم :

رسم فنی و نقشه كشی ساختمان : در درس " رسم فنی و نقشه كشی ساختمان " ، دانشجو با اصول كلی رسم فنی و نمایش قطعه ها به صورت تصویری آشنا شده، پس  از شناخت علائم قرار دادی در نقشه های ساختمان و نقشه های تاسیسات برقی و مكانیكی، چگونگی رسم نقشه های مختلف و خواندن نقشه های ساختمانی  را فرامی گیرد.

اصول مبانی معماری و شهر سازی : در این درس كه پس از درس فنی و نقشه كشی گذرانده می شود، دانشجویان با نظریه های معماری ونقش مهندسان معماری در جامعه آشنا شده، چگونگی ارتباط بین فضاهای مختلف در انواع ساختمانها نظیر ساختمانهای مسكونی ، كودكستان، مدرسه ، كتابخانه ، بناهای صنعتی و درمانگاه وبیمارستان را فرا می گیرند.  همچنین مطالبی در مورد مفاهیم اولیه شهر سازی و جوامع روستایی و شناخت طرحهای هادی و تفصیلی و منطقه ای در مورد فعالیتهای عمرانی شهری، در این درس ارائه می گردد.

استاتیك، مقاومت مصالح ،تحلیل سازه ها : در این درسها كه به ترتیب در نیم سالهای مختلف ارائه می گردد، تعادل سازه های مختلف دراثر بارها ونیروهای وارده بر آنها مورد مطالعه قرار گرفته، چگونگی محاسبه سازه هایی همچون خرپاها بیان می شود. سپس به بررسی نیروهای داخلی به وجود آمده دراثر بارهای خارجی وروشهای تعیین آنها در قسمتهای مختلف سازه پرداخته ، ضمن تعیین مشخصه های هندسی قطعه های مختلف، مقاومت آنها را در مقابل نیروهای محوری و برشی همچنین خمش و پیچش مورد بررسی و تجزیه وتحلیل قرار می دهد.

همچنین در درس" تحلیل سازه ها " ، روشهای محاسبه تغییر مكان سازه ها و تحلیل سازه های پیچیده تر نظیر : " تیرهای سراسری " " قابهای" وساختمانهای بلند ( برج)، به دانشجو آموزش داده می شود.

اصول مهندسی زلزله : شناخت علتهای وقوع زلزله ، چگونگی سنجش قدرت زلزله، چگونگی تخریب و راههای كاهش پیامدهای آن، و روشهای تحلیل سازه های مختلف در برابر زلزله جهت مقاوم سازی آنها  به خصوص برای منطقه های زلزله خیز ایران از اهمیت  خاصی برخوردار است كه در درس " اصول مهندسی زلزله " مورد بحث قرار می گیرد.

سازه های بتن آرمه و پروژه : بسیاری از ساختمانها وسازه ها نظیر ساختمانهای چند طبقه ،پلها و .. با بتن و بتن مسلح ساخته می شود و در موارد دیگر نیز حداقل برای ساخت قسمتهایی از سازه نظیر پی و فوندانسیون ( شالوده ) و..  از بتن استفاده می گردد. در درس " سازه های بتن آرامه " با استفاده ازاصول فراگرفته شده در تحلیل سازه ها، واكنش قطعات بتنی نظیر تیرها، ستونها، قابها، و صفحات ساخته شده از بتن مسلح تحت تاثیر انواع مختلف بارگذاری وتركیبات آنها مورد بررسی قرار گرفته ، با توجه به خواص مكانیكی بتن و فولاد و ایین نامههای مختلف ،ابعاد قطعه ومیزان فولاد لازم در هر قسمت ، معین و طراحی می گردد.

در نهایت ،دانشجو از طریق انجام طرح، كلیه مراحل های بارگذاری، آنالیز، و طراحی یك سازه بتنی را به پایان رسانیده، گزارش كاملی از طی مراحل و نحوه محاسبات ونتیجه آنها ارائه می كند.

سازه های فولادی وپروژه : دراین درسها،دانشجو ضمن آشنا شدن با انواع فولادهای ساختمانی ، واكنش و مقاومت آنها، به چگونگی عملكرد اعضای مختلف یك سازه فولادی تحت اثر بارهای مختلف تسلط یافته، نحوه محاسبه قطعه های مختلف نظیر تیرها، ستونها، قابها، بادبندها واتصالهای مختلف آنها را فرا می گیرد، همچنین برای طراحی و تعیین مشخصه ها و ابعاد این قطعه ها، حداقل با یك ایین نامه معتبر بین المللی و نیز با ایین نامه ساختمانهای فولادی ایران آشنایی كامل پیدا می كند.

در پایان درس نظری ، دانشجو طرح كامل یك سازه فولادی را از ابتدا تا انتها به همراه گزارش مبسوط آن – به عنوان پروژه – ارائه می كند.

مكانیك خاك و پی سازی : بارهای وارد شده بر سازه ها از طریق پی یا فوندانسیون ( شالوده ) به خاك منتقل می شود. بدین جهت، شناخت چگونگی واكنش انواع خاكها و پی ها از ضروریات است. با این تعبیر ، هدف از این دو درس ، اشنایی دانشجو با مبانی و مفاهیم مقدماتی واكنش خاكها با تكیه بر خواص فیزیكی – مكانیكی آنها و با توجه به زمینه های كاربردی در مسائل مهندسی نظیر تنشها ومقاومت خاك و بررسی پایداری در خاكها و اصول و قانونهای حاكم بر آنها وهمچنین شناسایی انواع پی ها، ظرفیت باربری و محاسبه آنهاست .

مكانیك سیالات ، هیدرولیك و هیدرولوژی مهندسی : بررسی خواص فیزیكی سیالات و از جمله آب، قانونهای حاكم بر آنها در حالت سكون و حركت، نیروهای وارده بر اجسام و ساختمانها تاسیسات مختلف ناشی از وجود سیال، تجزیه وتحلیل ومحاسبه جریان درمسیرهای تحت فشار و نیز بررسی حركت وواكنش آب در شرایط و حالتهای مختلف در كانالهای با سطح آزاد و قانونهای هیدرولیكی حاكم بر آنها، از جمله هدفهای درسهای مكانیك سیالات و هیدرولیك است. همچنین در درس هیدرولوژی مهندسی، دانشجو با انواع بارندگیها، تبخیر و تعرق ، نفوذ آب در خاك، آبها سطحی ، آبهای زیر زمینی و روشهای تخمین و مطالعه آنها آشنا می شود.

مهندسی آب وفاضلاب و پروژه : برای تامین آب مورد نیاز جوامع روستایی ،شهری ومراكز صنعتی لازم است تا با انواع و میزان مصرف آب،چگونگی تامین آب، خطوط انتقال و نحوه محاسبه آنها، تصفیه خانه ها، مخزنهای ذخیره، شبكه  توزیع آب و محدودیتهای فنی مربوط، آشنایی كامل وجود داشته باشد، همچنین چگونگی جمع آوری ، دفع و تصفیه فاضلابهای سطحی ، خانگی وصنعتی و آشنایی با مجموعه تاسیسات مرتبط از مسائلی است كه یك مهندس عمران باید با آنها آشنایی داشته باشد. این موارد از جمله هدفهای درس " مهندسی آب و فاضلاب و پروژه " است كه در نهایت به انجام یك پروژه برای محاسبه و طراحی كامل شبكه توزیع آب، جمع آوری و دفع فاضلاب و آبهای سطحی یك شهر یا شهرك منجر می شود.

بناهای آبی : در این درس ، دانشجو با طراحی و محاسبه برخی از شیوه های انتقال  آب و سازه های آب نظیر : كانالهای خاكی  و پوشش دار، كانالهای تحت فشار ، ایستگاههای پمپاژ، آبشارها یا شیب شكنها، زیر گذرها، حوضچه های آرامش و چگونگی آبگیری از سدها، دریاچه ها، كانالها و رودخانه ها و تاسیسات مربوطه آشنا می شود.

نقشه برداری و عملیات : كار كردن با دوربینهای مختلف نقشه برداری از طریق اندازه گیری مستقیم و موقعیت نقاط زمینی شناخت انواع و استاندارد نقشه و كاربرد آنها در مهندسی عمران، روشهای اندازگیری طول، زاویه تعیین امتداد وترازیابی و ... از نیازهای ضروری مهندسی عمران است كه در درسهای یاد شده به عنوان یكی از درسهای جذاب بیان می گردد.

راه سازی، روسازی راه و مهندسی ترابری : از جمله تخصصهای مهم یك مهندس عمران، شناخت طرح و محاسبه زیر سازی و روسازی راههاست. بدین منظور درسهای یاد شده جهت فراگیری مطلبی نظیر : طراحی و اجرای راها شامل : مسیریابی، عملیات خاكی، مشخصه ها و طرح هندسی راها در مسیرهای افقی و قائم، مشخصه های فنی انواع مصالح راه و لایه های مختلف روسازی آن ، همچنین روشهای طرح و اجرای روسازیهای شنی و آسفالتی و نیز شبكه هاب حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی و برنامه ریزیها و مدیریتهای حمل و نقل ارائه می گردند.

در درس پروژه راه سازی كه پس از درسهای راه سازی و مهندسی ترابری ارائه می شود، كاربرد اصول را هسازی در طرح كامل یك راه، از ابتدا تا انتها به همراه رسم نقشه ها و محاسبه های مربوط مورد توجه قرار می گیرد .

ج ) سایر درسها

علاوه بر موارد یاد شده كه اهم درسهای دانشگاهی در رشته مهندسی عمران – عمران می باشد، درسهای دیگری نظیر : " مصالح ساختمانی و آزمایشگاه " ، " تكنولوژی بتن و آزمایشگاه " ، " آزمایشگاه مكانیك خاك " ، " آزمایشگاه هیدرولیك " و " آزمایشگاه مقاومت مصالح " ارائه می گردد كه در درسهای آزمایشگاهی، دانشجو بعضی مطالب خوانده شده در درسهای نظری را در عمل آزمایشگاهی آزمایش می كند.

درسهای نظیر " راه آهن " ، و " اصول مهندسی ترافیك " هم كه از جمله درسهای مهم این دوره هستند در بسیاری از دانشگاههای معتبر به عنوان درسهای اجباری تدریس می شوند.

درسهای دیگری به عنوان درسهای اختیاری در دانشگاههای مختلف باعنوانهای متفاوت ارائه می گردند. از جمله مهمترین آنها می توان به درسهای : " بارگذاری " ، " اصول مهندسی سد" ، " طراحی ومعماری " و " اصول مهندسی پل " اشاره كرد.

    ادامه تحصیلات

ادامه تحصیلات در دوره بعد از كارشناسی را تحصیلات تكمیلی می نامند كه شامل : كارشناسی ارشد ( فوق لیسانس یا دكترای حرفه ای ) و دكترای تخصصی است. در دوره كارشناسی ارشد ناپیوسته ، دانشجو حدود 32 واحد آموزشی تخصصی را كه به تناسب رشته ، تعدادی از واحدهای آن را پایان نامه ( یا رساله ) تشكیل می دهد، می گذراند و معلومات خود را در یك زمینه خاص از رشته، گسترده تر از مقطع كارشناسی افزایش می دهد .

در دوره كارشناس تخصصی كه پس از پایان تحصیلات در مقطع كارشناسی ارشد شروع می شود، بسته به رشته تحصیلی ، حدود 45 واحد درس اختصاصی ارائه می گردد كه اغلب در حدود نصف این تعداد واحد به پایان نامه دكتری اختصاص می یابد. دانشجو با تدوین این رساله ، كار تحقیقاتی نسبتا" گسترده ای را در یك زمینه تخصصی خاص به انجام می رساند و سعی می كند در گسترش مرزهای دانش سهیم باشد. 

   *** گرایشهای مختلف كارشناسی ارشد و دكتری در رشته عمران

فارغالتحصیلان مقطع كارشناسی عمران- عمران، می تواند در مقطع كارشناسی ارشد در گرایشهای مختلف : سازه، سازه های هیدرولیكی ،مهندسی زلزله ، راه وترابری، مكانیك خاك وپی ، مهندسی آب، سازه های دریایی ،مهندسی مدیریت ساخت، مهندسی برنامه ریزی حمل و نقل ،مهندسی نقشه برداری ( ژئودزی)، فتوگرامتری و مهندسی محیط زیست به تحصیل ادامه دهد و  در هر یك از گرایشهای یاد شده زیر شاخه های تخصصی تری وجود دارد كه در مقطع دكترای تخصصی و به خصوص در ضمن انجام رساله دكتری به آن پرداخته می شود.

امكان ادامه تحصیل در تمام گرایشهای یاد شده درمقطع كارشناسی ارشد و در بعضی از زمینه های یاد شده در مقطع دكتری در داخل كشور وجود دارد، ولی ادامه تحصیل در پاره ای از گرایشهای دیگر، در حال حاضر فقط در خارج از كشور میسر است. 

 

www.mpicbehbahan.loxblog.com

 

 

 ***تواناییهای فارغ التحصیلان مقطعهای كارشناسی ارشد و دكتری

در دوره های تحصیلات تكمیلی ( كارشناسی ارشد و دكتری ) بیشتر به جنبه های نظری و پژوهشی پرداخته می شود. بدین جهت فارغ التحصیلان این دوره ها در هر یك از گرایشهای یاد شده، بیشتر تواناییهای علمی و محاسباتی و به طور كلی نظری خود را افزایش می دهد، اگر چه این افزایش توانایی ، در كارهای اجرایی علمی نیز از نظر صحت اجرا می تواند نقش مهمی داشته باشد.

در مقطع دكتری دانشجو ضمن افزایش مراتب علمی خود، در یك زمینه تخصصی تر ، قدرت و توان خود را برای انجام كارهای تحقیقاتی و توسعه مرزهای دانش و رفع معضلات علمی و اجرایی از طریق پژوهش بالا برده، تحقیقاتی را در یك مورد خاص، انجام می دهد. 

      **** جذب فارغ التحصیلان تحصیلات تكمیلی در محیطهای كار

از آن جا كه این فارغ التحصیلان علاوه بر تواناییهای یك كارشناس عمران، از نظر علمی و نظری وپژوهشی در یك زمینه خاص، معلومات بیشتری دارند، بدین جهت كارایی بیشتری نیز دارند واز مطالب فراگرفته شده می توانند در زمینه های طراحی و محاسباتی دقیق و تخصصی تر و همچنین پژوهشی ، استفاده نمایند. این گونه فارغ التحصیلان ضمن آن كه می توانند در تمام محلهای جذب فارغ التحصیلان كارشناسی مشغول به كار گردند، مسوولیتهای بالاتر و سنگین تر علمی،پژهشی و اجرایی را به عهده می گیرند. پس از پایان دوره دكترای تخصصی ، امكان همكاری در دانشگاهها و سایر مراكز علمی و پژوهشی به عنوان عضو هیات علمی برایشان میسر می گردد.

 

     *** اینده شغلی ، بازاركار، درآمد:

مراكز مختلفی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در فعالیتهای عمرانی نقش دارند كه هر یك به تناسب نوع فعالیت خود، اقدام به جذب فارغ‌التحصیلان این رشته می‌كنند.

وزارت‌خانه‌های مسكن و شهرسازی، راه و ترابری، جهاد سازندگی و نیرو به صورت گسترده‌تر و سایر وزارت‌خانه‌ها، اداره‌ها ، سازمانها ، مراكز دولتی و خصوصی نظیر : وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش ، كشاورزی ، فرهنگ و آموزش عالی، بانكها و ... به صورت مستقیم برای كارهای عمرانی خود مثل طرح و محاسبه، اجرا و نظارت بر اجرا، نیاز به استخدام مهندسان عمران دارند. علاوه بر آن ، شركتهای مختلف مهندسان مشاور كه در كشور به صورت گسترده وظیفه طراحی ، محاسبه و نظارت بر اجرای پروژه‌های ساختمانی را بر عهده دارند؛ همچنین شركتهای ساختمانی و راه‌سازی دولتی و خصوصی كه در اجرای این طرحها فعالیت دارند، تعداد كثیری از فارغ‌التحصیلان رشته عمران را استخدام می‌كنند.

«اصولا مهندس عمران شانس كاری زیادی دارد چون در طراحی و ساخت بسیاری از كارهای عمرانی مانند راهها ، پل‌ها ، سدها ، سازه‌های دریایی برای سكوهای نفتی، آشیانه‌های هواپیما و خانه‌های مسكونی مقاوم در مقابل زلزله‌، مهندسین عمران حضوری فعال دارند. متخصصانی كه یا در دفترهای مشاوره به طراحی پروژه‌های فوق می‌پردازند و یا مجری كارهای عمرانی مذكور بوده و به كیفیت اجرای آنها نظارت دارند.»

«البته باید توجه داشت كه هر دانشجوی مهندسی عمران نمی‌تواند فرصت‌های شغلی خوبی داشته باشد. بلكه باید در دوران تحصیل به دنبال پژوهش ، تحقیق و یادگرفتن باشد نه این كه تنها واحدهای دانشگاهی را پاس كند و یا حتی به فكر یك معدل خوب دانشگاهی باشد. چون شركتهای عمرانی خصوصی و دولتی به دنبال یك نیروی كارآمد هستند نه یك شاگر اول دانشگاه »

     ***  توانایی‌های مورد نیاز و قابل توصیه :

یك مهندس عمران باید بسیار اجتماعی و دارای توان ایجاد ارتباط با سایرین باشد چون رشته مهندسی عمران یك رشته گروهی است. یعنی متخصص عمران در محیط كار خود با اقشار مختلف جامعه از جامعه كارگران، تكنسین‌ها و مهندسان رشته‌های دیگر سروكار دارد و باید با همه این افراد ارتباط خوبی برقرار كند تا بتواند شاهد پیشرفت و موفقیت كارش باشد.

با توجه به كمیت و كیفیت درسهایی كه در این رشته ارایه می‌گردد، داوطلب باید از توان و دانش برتر در زمینه‌های ریاضی و فیزیك برخوردار باشد. همچنین توان جسمی ، قدرت تجزیه و تحلیل ، قدرت تجسم و دقت كافی در بسیاری از مسایل را داشته باشد.

«رشته مهندسی عمران دارای دو بعد اجرایی و نظری و آزمایشگاهی است. در این میان عده‌ای از مهندسین جذب كارهای اجرایی می‌شوند كه در این صورت باید آمادگی كار در كارگاههای داخل و خارج شهر را داشته باشند یعنی برای برنامه‌ریزی و سروكار داشتن با اقشار مختلف مردم آماده باشند و عده‌ای نیز جذب بعد نظری و آزمایشگاهی مهندسی می‌شوند كه این عده نیز باید آمادگی كارهای محاسباتی ، دفتری و آزمایشگاهی را داشته باشند. كارهایی كه به ریاضیات قوی و صبر و حوصله بسیار نیاز دارد.»

شایان ذكر است كه بسیاری از كارها و طرحهای عمرانی در خارج از محیطهای شهری بوده و فعالیت نسبتا زیادی را می‌طلبد لذا داوطلب این رشته باید علاقمند به كارهای عمرانی بوده و توانایی كار در محیطهای پرجمعیت را داشته باشد.

 

     *** وضعیت نیاز كشور به این رشته در حال حاضر :

وقتی كسی صحبت از سازندگی می‌كند اولین چیزی كه به ذهن هر كس می‌رسد پل، سد، كارخانه و كارگاه است كه ساخت بنای همه اینها بر عهده مهندسین عمران است و به همین دلیل فرصت‌های شغلی این رشته در همه جای دنیا بسیار زیاد است. در همه كشور ما نیز كه فعالیت‌های عمرانی 30 تا 40 درصد كل بودجه كشور را به خود اختصاص می‌دهد، بازار كار یك مهندس عمران از مهندسین رشته‌های دیگر بیشتر است. بویژه این كه كشور ما بعد از انقلاب در زمینه مهندسی عمران رشد زیادی داشته است.»

با توجه به روند رو به رشد ساخت و ساز بناهای شهری در ایران و احتیاج به مسكن و ساختمان به نظر می‌رسد بازار كار این رشته همچنان پویا و پرتحرك باشد.

 

      ***پیش‌بینی وضعیت آینده رشته در ایران :

«چندسال پیش كه برای مترو كارشناسان ژاپنی آمده بودند، یكی از آنها گفته بود تهران ده بزرگی است چرا كه خیلی از سیستم‌های شهری را ندارد. این نشان می‌دهد كه برای پیشرفت و توسعه، ما به كارهای زیربنایی مثل راه، مترو و تاسیسات شهری بسیار نیازمندیم. برای مثال امكان ندارد كه كشوری پیشرفت كند اما سیستم ترابری و حمل و نقل آن به طور كامل درست نشده باشد؛ كاری كه بخش اصلی آن بر عهده مهندسین عمران است.»

 

                                               www.mpicbehbahan.loxblog.com               

 

 

@@@ موفق و پیروز باشید@@@

 

 

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 23:24



یک اختراع مهم که خانومها سالها در انتظارش بودن

یک شنبه 3 بهمن 1388

 

 

 

به نام خدا

 

 

@@@@یک اختراع مهم که خانومها سالها منتظر رسیدن آن بودند:

 

www.mpicbehbahan.loxblog.com

 

آیا می دانید این چه اختراع مهمی است که تمام خانم ها منتظر آن بودند؟؟

دانشمندان روش جدیدی را کشف کردند که می‌توانند در ظرف چند دقیقه چربی‌های بدن را نابود کنند.

پزشکان ادعا کرده اند در روش جدید بدون ورزش کردن و رعایت رژیم غذایی خاص می‌تواند در کم‌تر از دو هفته دو سایز اندازه لباس‌های خود را کاهش دهید.این روش که به نام Zerona معروف است بدون درد بوده ، نزدیک به 40 دقیقه طول می‌کشد و نزدیک به 1000 دلار نیز هزینه در بر دارد.

در این روش لیزر از پوست بدن عبور کرده و سلول‌های چربی بدن را نابود می‌کند که بعد از مدتی این سلول‌ها از بدن دفع خواهند شد.

ادعا شده است که این روش توسط هنرپیشگان و خوانندگان معروف هالیوود استفاده می‌شود تا به سرعت و بدون نیاز به جراحی ، طی کردن دوره نقاهت و بدون گذاشتن هیچ جای زخمی وزن خود را کاهش دهند.

تاتیانا کارلین که یک مرکز لیزیک را در غرب لندن اداره می‌کند در این باره گفت : این اختراعی است که همه زنان در انتظار آن بودند.

سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرده است بیمارانی که از این روش استفاده می‌کنند نزدیک به 9 سانتی متر از دور کمر خود را کم کرده اند و در بعضی از بیماران این عدد به 22 سانتی‌متر می‌رسد.

اما این روش لیزری روی بیماران بسیار چاق و دارای اضافه وزن مفرط کاربرد ندارد.

 

                                                 www.mpicbehbahan.loxblog.com

 

 

 

@@@@شاد باشید@@@@@



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 23:20



علت قبول نشدن در کنکور

یک شنبه 3 بهمن 1388

 

 

                                                             به نام خدا

 

 

***علت قبول نشدن در كنكور:

 

 

 

طبیعتا' 2 ساعت در روز برای خوردن غذا لازم است كه در كل 30 روز میشود.

 

پس 96 روز باقی میماند.اگر داوطلبی در كنكور قبول نشد هیچ تقصیری نداردچرا كه سال فقط 365 روز است.در حالی كه:

 

*****************************************************************************************

 

1- سال 52 جمعه داریم و میدانید كه جمعه ها فقط برای استراحت است به این ترتیب 313 روز باقی میماند.

2- حداقل 50 روز مربوط به تعطیلات تابستانی است كه به دلیل گرمای هوا مطالعه ی دقیق برای یك فرد نرمال مشكل است.بنابراین 263 روز دیگر باقی میماند.

 

3- در هر روز 8 ساعت خواب برای بدن لازم است كه جمعا' 122 روز میشود. بنابراین 141 روز باقی میماند.

 

4- اما سلامتی جسم و روح روزانه1 ساعت تفریح را میطلبد كه جمعا' 15 روز میشود.پس 126 در روز باقی میماند.

 

5- طبیعتا' 2 ساعت در روز برای خوردن غذا لازم است كه در كل 30 روز میشود. پس 96 روز باقی میماند.

 

6- 1 ساعت در روز برای گفتگو و تبادل افكار به صورت تلفنی لازم است. چرا كه انسان موجودی اجتماعی است.این خود 15 روز است.پس 81 روز باقی میماند.

 

7- روزهای امتحان 35 روز از سال را به خوداختصاص میدهند. پس 46 روز باقی میماند.

 

8- تعطیلات نوروز و اعیاد مختلف دست كم 30 روز در سال هستند. پس 16 روز باقی میماند.

 

9- در سال شما 10 روز را به بازی میگذرانید.پس 6 روز باقی میماند.

 

10- در سال حداقل 3 روز به بیماری طی میشود و 3 روز دیگر باقی است.

 

11- سینما رفتن و سایر امور شخصی هم 2 روز را در بر میگیرند. پس 1 روز باقی میماند.

 

12- 1 روز باقی مانده همان روز تولد شماست.چگونه میتوان در آن روز درس خواند؟!!

 

نتیجه ی اخلاقی: پس یك داوطلب نرمال نمیتواند

 

امیدی برای قبولی در دانشگاه داشته باشد.

 

 

پس چطوری پدر مادرا توقع دارن که ما تو کنکور قبول شیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

www.mpicbehbahan.loxblog.com            

 

                                                      

 

 

                                      *****امیدوارم همیشه لباتون خندون باشه*****



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 23:12



چگونه پدر و مادر و همسر خوبی باشیم؟

یک شنبه 3 بهمن 1388

 

 

 

                                                      به نام خدا

 

 

 

***چگونه پدر و مادر و همسر خوبی باشیم:

 

درباره حقایق مربوط به پدر و مادر شدن اطلاعات بدست آورید، سلامتی روحی و جسمی فرزندان شما بستگی به مراقب های اولیه شما دارد. هر چه توجه و دقت شما بیشتر باشد سلامتی و روان آنها بهتر تامین می‌شود برای آنها زمینه مستعدی تهیه كرده و مقدمه خوبی برای زندگی آنها به وجود آورید.

 

محیط خانواده، بهترین مكان برای تربیت كودك است. كودكانی كه عضو خانواده‌های مهربان و فداكار هستند از نظر روحی بهتر تربیت می‌شوند. و در اجتماع موفقیت های بیشتری را کسب می کنند .

 

هیچگاه مادر فرزندانتان را در پیش چشم آنها کوچک و بی احترامی نکنید و ارزش و قدر پدرشان را نیز در نظر آنها کاهش ندهید.

 

****************************

 

 

هزینه های بالا

 

تحمیل مخارج سنگین در شروع و اوایل زندگی مشترک و حتی پس از گذشت سالها از ازدواج و ناتوانی در تأمین این هزینه ها می تواند زندگی زناشویی را به بن بست بكشاند .

 

در حد توان مالی خودتان خرید نمایید . خرید اقساطی فراوان لوازم مصرفی زندگی ممکن است برایتان دردسر ساز باشد. تمام دارایی تان را برای خرید لوازم منزل،ماشین و وسایلی كه استطاعت خرید آن را دارید خرج نكنید. همیشه مقداری از پولتان را برای روز مبادا و برای مواقع ضروری پس انداز كنید. درآمدتان را عاقلانه و درست خرج كنید و از توقعات زیاد و خواسته های نابجا پرهیز کنید. و همیشه هزینه ای را برای سفر و تفریح خودتان اختصاص دهید.

 

****************************

 

 www.mpicbehbahan.loxblog.com

 

 

در زندگی زناشویی صبور باشید و شکیبا!

 

بسیاری از زوجین انتظار دارند كه پس از ازدواج وارد یك سرزمین پر از شادی و خوشبختی شوند. آنها همیشه رویای قصر پریان را در سر می پرورانند، غافل از این كه گاهی اوقات در زندگی زناشویی مشكلاتی پیش می آید كه عرصه زندگی آنها را تنگ می كند.یک ازدواج ایده‌آل ، همیشه با آرامش توام نیست و ممکن است در آن تناقضی پیش آید .

 

وقتی خودتان به تنهایی حركت می كنید به هر كجا بخواهید قدم می‌گذارید ولی هنگامی كه با یك نفر دیگر هستید قدم‌های شما باید با او هماهنگ باشد. در ابتدای زندگی ممكن است پای یكدیگر را لگد كنید ولی در ادامه تجربه‌می‌كنید كه چگونه خود را با یكدیگر هماهنگ سازید. در ازدواج نیز برای ایجاد هماهنگی جسمی و روحی گذشت زمان لازم است، برای رسیدن به موفقیت باید صبور و بردبار باشید.

 

بستگان زن و شوهر نیز باید صبور باشند و برای ایجاد چنین صبر و شكیبایی گذشت زمان لازم است، دختر و پسروقتیعاشق یکدیگرمی‌شود نمی‌تواند الزاماپدر و مادر همدیگر را دوست بدارند.

 

عروس و داماد نمی‌توانند خیلی سریع با زندگی داخلی همسرشان پیوستگی ایجاد كنند! برای حل و فصل این موضوع زمان برای درك، فهم و شعور لازم است.

 

*******************************

 

 

 

ریشه گیاه زندگی را محكم سازید!

 

زندگی زناشویی همانند یک گیاه است. زمانی كه زندگی مشترک را تازه شروع کردیداین گیاه هم تازه و نورس است . و باید از ریشه این گیاه مراقبت و آنرا تقویت کرد . ریشه آن را باید با اندیشه و مشورت، توجه، مهر و محبت ، وفاداری و حس‌تفاهم كه به منزله خورشید و باران هستند سیرآب و تقویت كرد. قوی تر شدن ریشه های این گیاه باعث مستحکم تر شدن ازدواج شما می شود .

 

به یكدیگر ابراز علاقه كنید و به هر شكلی كه می‌توانید احساسات خود را به یكدیگر نشان دهید. علاقه و دوست داشتن واقعی را با رفتار و کردارتان باید نشان دهید . با محبت کردن به همسرتان و گفتن دوستت دارم عشق خود را نیز نشان دهید . روابط زناشویی را مهر و محبت پرورش بدهید.

 

در این میان آفت هایی هم وجود دارند که با رشد و نمو می تواند به پرورش گیاه زندگی آسیب برساند و حتی آنرا خشک نماید .

 

چنانچه این آفت ها را سریعا از بین ببریم، گیاه زندگی رشد كامل خود را به دست می‌آورد. گیاه ازدواجتان آن طوری كه شایسته است، پرورش دهید.

 

 

*******************************

 

 

با افراد آگاه مشورت كنید.

 

مشورت درباره مسائل و رویدادهای مختلف زناشویی با مشاوران ، متخصصان و پزشکان به شما آگاهی ، بصیرت و ادراك كافی را می دهد و شما رااز بیماری‌ها و مشکلات زناشویی و اختلالات روانی كه ممكن است هیچ كدام از شما آگاهی و بینش بر منابع كشمكش‌های خود نداشته باشید آگاه می‌سازد . علت بعضی از نارضایتی‌ها واضح و آشكار نمی‌باشد. ممكن است یك بحث جزئی مربوط به حسن عدم امنیت، آرزوی قدرت و محرومیت جنسی باشد.

 

خودتان برای زندگی تصمیم بگیرید و نگذارید به خاطر توجهبیش از حد به نظرات دیگران در تصمیم‌گیری دچار تزلزل شوید با بهره گیری از عقل و منطق خودتان تصمیم قاطع بگیرید .

 

در زندگی مشترک از افراد آگاه راهنمایی بخواهید و با مشورت موفقیت خود را در زندگی زناشویی‌تان تضمین نمایید.

 

 

با همسر خود رفتاری را داشته باشیدكه از وی انتظار دارید او با شما رفتار كند. از احساسات یكدیگر مطلع بوده و به نیازهای همسرتان توجه نمایید. گذشت داشته باشید. از اهانت و بی‌‌وفایی به همسر بپرهیزید و در عوض به او بسیار محبت کنید .

 

www.mpicbehbahan.loxblog.com

 

 

                                                   

 

 

                                             @@@  موفق باشید@@@



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 23:10



علایم عاشق شدن مردها

یک شنبه 3 بهمن 1388

 

 

 

 

به نام خدا

 

 

 @@@@@@@@علایم عاشق شدن مردها:

 

 

 

 

ژست

دستش را به طرف گلویش برده و كراوات خود را صاف میكند یقه اش را میزان میكند گرد و غبار فرضی روش شانه هایش را میتكاند آستین، پیراهن و لباسهای دیگر خود را مرتب و صاف میكند موهایش را مرتب میكند

 

 

قلاب كردن شست در كمربند

این عمل به معنای ابراز و بیان قدرت و صلابت مردانگی بوده و فرد سعی در نشان دادن قدرت و توانگری خود میكند.

 

حالت بدن

وضعیت بدن یك نشانه است، اگر او علاقمند باشد، به سمت شما قرار خواهد گرفت. اگر در حال نشستن پایش به سـمت شما اشاره نماید، این یك علامت خوب خواهد بود.

 

خیره شدن

خیره شدن به شما حتی چند ثانیه بیشتر از حد لزوم، همراه گشاد كردن چشم ها به معنای نشان دادن چراغ سبز است.

 

 

نگاه معنی دار

دست به كمر ایستادن این حالت ایستادن برای بزرگتر جلوه نمودن و ابراز آمادگی برای گرفتاری و درگیری است.

 

 

 

                                  www.mpicbehbahan.loxblog.com

     

 

 

 

                                       ***** امیدوارم راضی باشید...*****



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 23:6



شوهر داری به سبک امروزی

یک شنبه 3 بهمن 1388

 

 

                                                   به نام خدا

 

 

***********************شوهر داری به سبک امروزی:

 

 

شبها دیر به منزل می آید، لابد کار دارد که دیر می آید! اگر شما بیرون کار می کردید که ممکن بود اصلاً همان آخر شب هم به منزل نیائید!!

 

اگر آقایتان انتظار دارد وقتی به منزل می آید برای او چای بیاورید، بدون حرف اضافی این کار را انجام دهید، وگرنه ممکن است اگر آقایتان اجازه نمی دهد هر کجا که می خواهید بروید، خدا را شکر کنید که اجازه می دهد نفس بکشید!!

 

اگر آقایتان به شما خرجی نمی دهد، لابد خرجهای مهمتر از منزل دارد، جیکتان هم در نیاید!!

 

اگر آقایتان اجازه نمی دهد سر کار بروید، سپاسگزارش باشید

 

اگر آقایتان اجازه می دهد که بیرون از منزل هم کار کنید، از اینکه شما را قابل دانسته تا هم در منزل و هم بیرون از منزل کار کنید، از او تشکر کنید!!!

 

اگر آقایتان به کوچکترین حقوق زنان بی توجه است، حقتان است اگر تحویلتان هم بگیرد شما به او می گوئید زن ذلیل!!!

 

اگر آقایتان شلوارش چند تا شد و به تبع آن چند تا زن دیگر هم گرفت، خوشحال باشید که می تواند یک تنه از پس چند زن بر بیاید!!! مگر اوایل ازدواج همین مردانگی را دوست نداشتید؟!!

 

اگر آقایتان برای شما هدیه نمی خرد، رویتان را زیاد نکنید! او خودش برای شما بزرگترین هدیه است! و یا لااقل بزرگترین هدیه که شما را همیشه تحمل می کند!!!! زی زی لوژی (شوهرشناسی مدرن) :

 

اگر شوهرتان شبها دیر به منزل می آید، درب را به رویش باز نکنید!! مبلغ مهریه را هم به او یادآوری کنید تا کامروا شوید!

 

آگر شوهرتان از شما انتظار پذیرائی دارد، یک هفته او را ترک کنید!!! از هفته آینده خودش هر شب برایتان کاپوچینو درست خواهد کرد!!!

 

اگر شوهرتان موافق نیست که شماهر جایی می خواهید بروید، مگر شما منتظر اجازه او بودید؟!! خوب بروید!! تازه بعد هم غر بزنید که از این زندگی خسته شدین

 

اگر شوهرتان به شما پول نمی دهد، شما هم به او روندین!!! دو سه روز کم محلی هم بی اثر نیست!!!

 

اگر شوهرتان موافق کار کردن شما در بیرون از منزل نیست، خانه را به گند بکشید بی حوصلگی به را بیندازید افسرده باشید تا شما را به کار بیرون از منزل تشویق کند!!!

 

اگر شوهرتان موافق کار کردن شما در بیرون از منزل هست،از زیر کار کردن در برید وانمود کنید که دوست ندارید نحوه جارو کردن و ظرف شستن و..... را به او آموزش دهید!! هرچند اقایون همه بلد هستن

 

اگر شوهر شما فمینیست نیست،زن ذلیل که هست

 

اگر شوهرتان به مسائل شما بی اعتناست شما بی اعتنا تر باشی ازصبح تا امدن او با دوستان گپ بزنید تا چشمتون به او افتاد قیافه بگیرید که ناراحت هستید

 

اگر شوهرتان هوس تجدید فراش کرد، بدانید که بیچاره حق دارههههههههههههههههه

 

 

                                          www.mpicbehbahan.loxblog.com

 

 

 

 

                                             @@@@@خوش باشید@@@@@



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 23:2



شرایط ازدواج دختران در شهرهای مختلف

پنج شنبه 29 بهمن 1388

 

 

 

                                                    به نام خدا

 

 

@@@@@ شرایط ازدواج دختران برای پسران در استانهای مختلف:

 

 

***************************************************************************

 

در شهر خرم آباد از استان لرستان:شرایط عبارتند از:

 

*داشتن باشگاه بدنسازی

 

*داشتن حداقل یك مقام نائب قهرمانی در مسابقات قویترین مردان ایران

 

*داشتن عكس یادگاری و امضا از فرامرز خود نگار و محراب فاطمی

 

*بازگرداندن كمك های مردمی مفقود شده در زلزله بم به مسئولان ذیربط!!!

 

*نكته:در صورتی كه عضلات شكم شش طبقه باشند امتیاز ویژه محسوب خواهد شد!(5 امتیاز)

 

 

********************************

www.mpicbehbahan.loxblog.com

 

 

 

2-شهر تبریز از استان آذربایجان شرقی.شرایط عبارتند از:

 

*تلفظ حرف ق

 

*ادای كلمات قلقلك و قوز بالای قوز بدون كوچكترین اشتباه!

 

*دانستن جواب مسئله 2X2 از لحاظ مختلف

 

*بلد بودن جك های متعدد درباره بچه های تهران

 

*داشتن مدال لیاقت و شجاعت از اداره فرهنگ و هنر تبریز جهت بستن بمب به كمر و منفجر كردن كامیون حامل جك های صادراتی تبریز به استان های همجوار.

 

 ********************************

 

3-شهر زاهدان از استان سیستان و بلوچستان.شرایط عبارتند از:

 

*توانایی قورت دادن سه كیلو تریاك

 

*توانایی عبور 20 كیلو محموله مواد مخدر از جلوی مأموران مرزبانی

 

*داشتن مزرعه خشخاش

 

*آشنایی دیرینه با عبدالقمر خان قاچاقچی پاكستانی

 

*دارای رفت و آمد خانوادگی با جمشید هاشم پور!

 

 

******************************

 

www.mpicbehbahan.loxblog.com

 

 

4-شهر رشت از استان گیلان.شرایط عبارتند از:

 

*داشتن رو حیه مهمان نوازی!

 

*داشتن روحیه مهمان نوازی!

 

*داشتن روحیه مهمان نوازی!

 

*.......

 

 *****************************

 

5-شهر قزوین از استان قزوین.شرایط عبارتند از:

 

*نداشتن چشم طمع به برادر همسر!

 

*توانایی خم شدن و استقامت در وسط شهر قزوین!

 

*[...] و [...]

 

 

******************************

 

6-شهر اصفهان از استان اصفهان.شرایط عبارتند از:

 

*خوردن موز به صورت دو بار در هفته! 

 

*دست و دلباز بودن

 

*داشتن حداقل سه بار سابقه دعوت دوستان به شام یا نهار و یا یكبار برگزاری مهمانی فامیلی

 

*ننازیدن به سی و سه پل و سایر ابنیه تاریخی!

 

*راستگویی و صداقت!!!

 

 

*********************

 

www.mpicbehbahan.loxblog.com

 

 

7-شهر های سنندج و كرمانشاه از استان های كردستان و كرمانشاه.شرایط عبارتند از:

 

*توانایی پوشیدن شلوار استرج و تنگ به مدت 24 ساعت

 

*نداشتن سیبیل

 

*تعهد به خاك ایران و نداشتن ادعای استقلال طلبی!

 

*نداشتن سابقه دعوا و قلدری

 

*نبریدن سر نویسنده این مطلب!!!

 

 

********************

 

8-شهر آبادان از استان خوزستان.شرایط عبارتند از:

 

*كوتاه كردن پشت مو و استفاده از عینك آفتابی فقط در صورت لزوم و زیر آفتاب!

 

*پوشیدن پیراهن و شلوار سفید

 

*نداشتن هیچ گونه ادعا نسبت به همنشینی با راكی-رامبو-جكی چان-بروسلی و بیل كلینتون

 

*نداشتن هیچ گونه ادعای مالكیت نسبت به برج ایفل "برج پیزا-مجسمه آزادی و برج میلاد!

 

*داشتن روحیه راستگویی و حقیقت طلبی(یعنی زیاد لاف نیاد)

 

 

************************

 

9-شهر یزد از استان یزد.شرایط عبارتند از:

 

*توانایی زیستن در آب و هوای خوش.

 

*آشنایی با اشیائی چون چمن-سبزه-قناری و سایر موجودات زنده ساكن مناطق خوش آب وهوا

 

*نداشتن روحیه آب زیر كاه و رندی

 

*ادای حرف های خ و ق بدون تشدید

 

 

********************

www.mpicbehbahan.loxblog.com

 

 

10-شهر تهران از استان تهران.شرایط عبارتند از:

 

*داشتن تنها دو دوست دختر

 

*آشنا نبودن با معنی و مفهوم كلمات دودره-تلكه-تیغیدن و ....

 

*داشتن روحیه جوانمردی

 

*مرد بودن!

 

 

                                   امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید...

          

                                 www.mpicbehbahan.loxblog.com

 

                              

                                ****************خندان باشید**************

 

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 23:25



اینم چندتا اس ام اس فلسفی واسه دوستای گلم

پنج شنبه 29 بهمن 1388

 

 

به نام خدا

 

 

 

***اینم چند تا اس ام اس فلسفی وایه دوستای گلم:

 

 

 

 

دوستی نعمت گرانبهائی است ،خوشبختی رادوبرابر می کندوبه بدبختی تخفیف میدهد.       (شکسپیر)

 

 

 

 

گاهی اوقات صلاح مادراین است که به مقصودنرسیم زیرامقصودبرای ماضرر دارد. 

 

 

 (هانری مور)

 

 

 

 

 

هیچ ایمانی چون حیاء وصبرنیست .        (پیامبر اعظم(ص))

 

 

 

www.mpicbehbahan.loxblog.com

 

 

به عوض اینکه به تاریکی لعنت فرستیدیک شمع روشن کنید.       (لنفوسیوس)

 

 

 

 

 

 

خوشبختی وبدبختی ایام پیری عصاره ی اعمال گذشته ی ماست.               (منت بود)

 

 

 

 

 

 

ازهمه چیزگذشتن وبه همه چیزرسیدن مهم نیست،مهم ازچه گذشتن وبه چه رسیدن است.

 

 

 

 

 

 

هیتلربه ناپلئون می گوید:مابرای شرافت می جنگیم وشمابرای پول می جنگید،

 

 

ناپلئون میگوید:انسانهابرای آنچه که ندارن می جنگند.

 

 

www.mpicbehbahan.loxblog.com

 

 

 

 

تمام دردهای جسمانی ازخواهشهای بی جای نفسانی به وجودمی آید.

 

 

 

 

***راستی اگه اس ام اس جالبی دارید به این شماره بفرستید تا به نام خودتون در وبلاگ قرار بگیره.***

                 

                                      09361439560                                                    

 

www.mpicbehbahan.loxblog.com

 

 

 

@@@ امیدوارم راضی و شاد باشید@@@

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 23:12



ویژگیهای یه پسر خوب

پنج شنبه 29 بهمن 1388

 

                                               به نام خدا

 

وزگیهای یه پسر خوب:

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

 

یک پسر خوب امضاء گواهی نامه اش خشک نشده به رانندگی خانمها گیر نمیدهد ...

یک پسر خوب تنها جوکهایی را بیان میکند که مورد تائید وزارت ارشاد اسلامی وزارت بهداشت وزارت مبارزه با تبعیضات استانی و غیره باشد ...

یه پسر خوب کمتر با این جمله مواجه میشود"مشتری گرامی دسترسی شما به این سایت مقدور نمی باشد ...

یه پسر خوب بعد از تک زنگ سراغ تلفن نمیره ...

یه پسر خوب عکس الکسندروگراهام بل رو قاب نمیکنه بزنه تو اتاقش ...

یه پسر خوب روزی چند بار به سازندگان یاهو مسنجر لعنت میفرسته ...

یه پسر خوب سر کلاس تا شعاع 3 متریِ هیچ خانمی نمیشینه ...

یه پسر خوب وقت برگشتن به خونه ماشینش بوی ادکلن نمیده ...

یه پسر خوب هیچ وقت پای تلفن از این کلمات استفاده نمیکنه:"ساعت چند" "کی میای" "کجا" "دیر نکنی ...

یک پسر خوب زمانی که کسی میخواهد از عرض خیابان عبور کند تعداد دنده را از 1 به 4 ارتقاء نداده و قصد جان عابر را نمیکند ...

یک پسر خوب زمانی که یک دختر خانم راننده میبیند ذوق زده نشده و در صدد عقده ای بازی بر نمی آید ...

یک پسر خوب که ژیان سوار میشود روی بنز همسایه با سوئیچ ماشین نقاشی نمیکشد ...

یک پسر خوب زمانی که تصادف میکند همانند قبائل زامبی وحشی بازی در نمی آورد ...

یک پسر خوب هر روز بعد از کلاس درس به نمایندگی از راهداری و شهرداری خیابانهای شهر را متر نمیکند ...

یک پسر خوب دکمه های پیراهنش را از یک متر زیر ناف تا زیر چانه کاملا بسته و با سنجاق قفلی محکم میکند ...

یک پسر خوب روزی 10بارهوس بردن نذری به دم در خانه همسایه که تصادفا دختر دم بخت دارند را نمیکند ...

یک پسر خوب 5ساعت در حمام آهنگ جواد یساری نخوانده وبرای همسایگان آلودگی صوتی ایجاد نمیکند ...

یک پسر خوب اگر درد عشق گرفت در کوی و برزن عرعر عشق نکرده و آبروی خانوادگی خود را نمیبرد ...

یک پسر خوب به جای اینکه پول خود را در باشگاه بیلیارد و گیم نت و غیره دور بریزد بهتر است حساب آتیه جوانان باز کند و به فکر 1000 سالگی خود باشد ...

یک پسر خوب همواره به اسم خود افتخار میکند و به هر کس که میرسد نمیگوید که بجای اصغر به او رامتین و آرش و ... بگویند ...

یک پسر خوب در اثر دیدن افراد غرب زده جو گیر نشده و لحاف کرسیه قرمز خال خال یشمی را به پیراهن تبدیل نکرده و سر زانو خود را جر نمیدهد ...

یک پسر خوب سر سفره دست به چیزی نمی زند تا همه سیرو پر از سر سفره بلند شوند و بعد شروع به غذا خوردن می نماید ...

یک پسر خوب تقاضای وسایل نا مربوطی از قبیل موبایل را از خانواده ندارد ...

یک پسر خوب برای احیای حقوق خود از از زور بازو استفاده نکرده و کلمات رکیک مانند خر و الاغ به کار نمیبرد ...

یک پسر خوب همانند خاله زنکها تلفن را قورت نداده و سالی به 12 ماه دهانش بوی تلفن نمیدهد ...

یک پسر خوب هر صدایی از قبیل قار و قور شکم اهل خانه را با صدای تلفن اشتباه نگرفته و1 متر به بالا نمیپرد ...

یک پسر خوب برای بیرون رفتن از خانه 1 ساعت جلوی آئینه نایستاده و بزک نمیکند ...

یک پسر خوب هر زمان که عشقش کشید با زیر شلواری کردی چین پیلیسه دار و یا شرت مامان دوز و رکابی همانند قورباغه به وسط کوچه نمیپرد

 

اصلا یک پسر خوب تا به حال مشاهده نشده‌...

 

www.mpicbehbahan.loxblog.com.

 

                                                             

 

                                @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

                                 ******************     شاد باشید   ******************



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 22:57



بزرگترین اشتباهات اینترنت

پنج شنبه 29 بهمن 1388

 

 

 

 

                                                            به نام خدا

 

            *** بزرگترین اشتباهات اینترنت:

 

پس از اعتراف پدر اینترنت درباره اضافی بودن ممیزهای به کار گرفته شده در آدرس http لیستی از برترین اشتباهاتی که تا کنون در زمینه اینترنت توسط شرکتها و افراد مختلف رخ داده ارائه شده است.

با توجه به اعتراف سر “تیم برنرز لی” درباره اشتباهش در طراحی آدرس اینترنت و استفاده نادرست از دو نشان ممیز در ابتدای آدرس، نشریه تایمز به گذشته نگاهی انداخته و برخی دیگر از اشتباهات مشابهی که در رابطه با اینترنت رخ داده است را از لابلای تاریخچه اینترنت بیرون کشیده است.

 

 

ممیزهای بی مصرف:

سر تیم برنرز لی دانشمند انگلیسی علوم رایانه ای که با ابداع WWW در سال ۱۹۸۹ به شهرت جهانی دست یافت به طور کلی انسانی موفق به نظر رسیده و کمتر در کارهایش ایرادی پیدا می شود اما وی به تازگی اعتراف کرده است که تصمیم وی برای استفاده از دو ممیز آزار دهنده پس از http در آدرسهای اینترنتی تصمیمی اشتباه بوده و اگر فرصتی برای تغییر یکی از بخشهای این ابداع جهانی اش داشته باشد این دو ممیز غیر لازم و اضافه را از آدرسهای اینترنتی حذف خواهد کرد.

 

قسمت چهارم به جای قسمت اول:

شرکت اپل در حدود دو سال پیش قسمت اول یک سریال ویدئویی را برای فروش بر روی فروشگاه آی تیونز خود قرار داد اما در نهایت مشخص شد این فایل در واقع قسمت چهارم از سریال است و به دلیل بروز اشتباه در شماره تولید اپیزود و شماره پخش به اشتباه بر روی اینترنت قرار گرفته است. این شرکت پس از ۲۴ ساعت فایل را از روی فروشگاه اینترنتی خود برداشته و برای جبران دو دلار به کاربرانی که به اشتباه این فایل را از شبکه برداشته بودند پرداخت کرد.

 

 

گوگل اسپم می شود:

سیستم مبارزه با نامه های ناشناس یا اسپم شرکت گوگل بدون شک یکی از بهترینها است. با این حال چند سال پیش این سیستم به صورت تصادفی وبلاگ جستجوی گوگل را به عنوان اسپم شناسایی کرد و تیم به روز رسانی این وبلاگ به پیامهای هشداری که اعلام می کرد “در صورتی که اعلام نکنید اسپم نیستید این وبلاگ حذف خواهد شد” توجهی نکردند. زمانی که وبلاگ به صورت خودکار حذف شد کاربر دیگری با نام دامنه مشابه بر روی شبکه قرار گرفت. تیم به روز رسانی این وبلاگ در ابتدا گمان بردند قربانی هکرها شده اند اما سپس به اشتباه خود پی برده و نام دامنه را بازگردانده و تمامی اشتباه خود را بر روی وبلاگ گوگل شرح دادند.

 

هرگز از اسمت به عنوان رمز ورود استفاده نکن:

انتخاب رمز ورودی محکم و غیر قابل نفوذ از مشکلات بسیاری از کاربران اینترنتی به حساب می آید. با این حال می توان گفت تقریبا تمامی کاربران در طول زندگی خود از رمزهای ساده و قابل پیش بینی مانند “۱۲۳۴″ استفاده کرده اند. دو سال پیش یکی از کارمندان دولتی ایالت نوادا با انتخاب رمز ورود نامناسب دچار مشکل بزرگی شد. به آدرس اینترنتی این فرد نامه ای ارسال شده بود که آموزش قدم به قدم ارسال نامه های هفتگی فرماندار به خارج از محیط کار بود. این نامه با نام کاربری “فرماندار” و با رمز ورود “kennyc” نام فرماندار سابق نوادا عنوان شده بود.

 

نتیجه جنگ با یو تیوب:

شرکت قدرتمند رسانه ای Viacom برای سالها مجادلات فراوانی بر سر تخلف از کپی رایت با سایت یو تیوب داشت که در نهایت این مجادلات را در حالتی به پایان رساند که در میان دیگر شرکتهای رسانه ای به شرکتی متخلف از قوانین کپی رایت شهرت پیدا کرد. این شرکت دریافت از فایلی استفاده کرده است که اجازه پخش نداشته و به همین دلیل مورد خشم شرکتهای دیگر قرار گرفت و در نهایت تلاشهایش برای محکوم کردن یو تیوب به نتیجه ای معکوس دست یافت.

 

انتشار تمامی جستجوهای اینترنتی:

در سال ۲۰۰۶ شرکت AOL به صورت داوطلبانه اطلاعات جستجوی ۶۵۰ هزار نفر از کاربران خود طی دوره ای سه ماه که در حدود ۲۰ میلیون جستجوی اینترنتی را تشکیل می داد را منتشر کرد. همچنین نام کاربری AOL به نامهای کاربری اتفاقی تغییر پیدا کرد تا افراد بتوانند نتایج جستجوهای انجام گرفته توسط هر یک از کاربران را به همراه مشخصات شناسایی آنها بیابند. واضح است که جامعه آنلاین از این حرکت AOL به شدت عصبانی شد و این شرکت نیز به سرعت و با ابراز تاسف تمامی اطلاعات منتشر شده را از شبکه برداشت.

 

تولد اولین ویروس:

در تاریخ دوم نوامبر ۱۹۸۸ رابرت موریس فارق التحصیل علوم رایانه ای دانشگاه کرنل برنامه ای تجربی نوشت و آن را به اینترنت وارد کرد که در نهایت به اولین کرم یا ویروس اینترنتی تبدیل شد. با وجود اینکه هدف این دانشجو به هیچ وجه خرابکاری نبوده و تنها قصد داشته تا میزان وسعت اینترنت را بسنجد، این کرم به وظیفه خود عمل کرده و در حدود ۶۰۰ هزار رایانه را غیر قابل استفاده کرد. موریس به اتهام تقلب و تخلف در اینترنت به سه سال کارآموزی اجباری، ۴۰۰ ساعت خدمات اجتماعی و پرداخت ۱۰ هزار دلار خسارت شد، وی اکنون در موسسه ام آی تی مشغول به کار است.

 

جهان در تاریکی آنلاین:

در اوایل سال جاری در حدود یک میلیون سایت اینترنتی سوئدی با دامین کشور سوئد (.se) در حین انجام سرویسهای معمولی دامنه دچار اختلال شده و به مدت یک ساعت از کار افتادند. این اختلال به دلیل اشتباه در نوشتن قسمتی از به روزرسانی دامنه رخ داد و در حدود ده ها میلیون سایت در سرتاسر جهان را از کار انداخت، در واقع این اختلال کوچک می توانست جهان را با بحرانی بزرگ مواجه کند.

 

                                             www.mpicbehbahan.loxblog.com.

 

 

 

                        **************************************************



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 22:31



تفاوت خلوت دخترا با پسرا

چهار شنبه 28 بهمن 1388

 

 

 

 

 

 

 

                                              به نام خدا

 

   @@@@@@@@@@@ تفاوت خلوت دخترا با پسرا...            

 

 

 

وقتی پسرا دور هم خلوت میکنند ؟

 

- ای رامین بدبخت دلت بسوزه همون دختری که به تو نخ نمیداد من رفتم شمارشو گرفتم

- من بدجوری عاشقش شدم . اگه این خوشکله با من دوست بشه من همه ی دوست دخترهام رو کنار میگذارم

 

 

- بچه ها این دختره رو دیدین که مانتو صورتی میپوشه و یه عینک آفتابی هم میزنه . وقتی هم که توی دانشگاه راه میره هیچکی رو تحویل نمیگیره . باید حالشو بگیریم

 

 

- ما اینیم دیگه بالاخره شماره رو دادیم به دختره

 

 

- بچه ها من میخونم شماها دست بزنید ... امشب خونمون بعله برونه ..امشب خونمون عشق و جنونه ...

 

- بر و بچ جاتون خالی امروز رفتیم کافی نت یه رومی رو به گند کشیدیم

 

www.mpicbehbahan.loxblog.com.

 

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

 

 

وقتی دخترا دور هم خلوت میکنند ؟

 

 

 

- وای این انگشتر رو کی خریده ؟ چقدر قشنگه !!!!!

 

 

- وای الهام جون نبودی امروز من با اون پسره قرار داشتم . اینقدر با هم حرف زدیم . حتی اسم بچه هامون هم انتخاب کردیم

 

 

- من خیلی دلم میخواد آی دی این پسره رو بدست بیارم تا باهاش چت کنم .

 

 

- امروز یه پسره خوشتیپ و با کلاس توی دانشگاهمون اومده بود . هر چی عشوه و ناز کردم براش تحویلم نگرفت . مگه من خوشکل نیستم

 

 

- سارا دیدی چه پسره مودبی توی فروشگاه بود . حتی توی صورتمون هم نگاه نکرد . خیلی پسره سر به زیری بود من که دلم پیشش گیر کرده

 

 

- مینا دختر با خودت چیکار کردی . چرا این همه چاق شدی . حالا باید بری بدن سازی اندامت رو بسوزونی تا این لباسهای تنگی که گرفتی اندازه ی تنت بشه

 

 

راستی شیلا امشب میایی خونه ی ما . امشب جشن تولد منه . حتما بیا . چون میخواهیم کلی برقصیم

 

 

                        www.mpicbehbahan.loxblog.com.

 

 

 

                                       خودتون نتیجه بگیرید!!!!!@@@@@@@@@@@

 

 

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 23:36



دعوای صائب،حافظ و شهریار بر سر ترک شیرازی

سه شنبه 27 بهمن 1388

 

 

 

                                     به نام خدا

 

 

 

***دعوایی که بین حافظ و صائب و شهریار بر سر “آن ترک شیرازی” اتفاق افتاده:***

 

 

@@@@@@@@

 

به قول حضرت حافظ:

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را

به خال هندو اش بخشم سمرقند و بخارا را

 

*******************...

 

و صائب در جواب می گوید:

هر آنکس چیز می بخشد، ز جان خویش می بخشد

نه چون حافظ که می بخشد سمرقند و بخارا را

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را

به خال هندو اش بخشم سر و دست و تن و پا را

 

****************...

 

و شهریار در جواب می گوید:

هر آنکس چیز می بخشد بسان مرد می بخشد

نه چون صائب که می بخشد سر و دست و تن و پا را

سر و دست و تن و پا را به خاک گور می بخشند

نه بر آن ترک شیرازی که برده جمله دلها را

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را

به خال هندو اش بخشم تمام روح و اجزا را

 

 

               



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 16:15



راههای زن ذلیلی

سه شنبه 27 بهمن 1388

 

 

 

 

                                                   به نام خدا

 

           @@@@@@@@امروز راههای زن ذلیلی رو براتون تشریح میکنم:@@

 

 

برای اینکه زن‌ذلیل خوبی باشیم کافی است به 15 قانون زیر که ساخته و پرداخته ذهن

 

زنان است، توجه نموده و آنها را به دقت رعایت کنیم:

 

زن همیشه قوانین را وضع نموده و تصویب کند .

 

قوانین ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند .

 

امکان ندارد مردی تمام قوانین را بداند.

 

چنانچه زن شک ببرد که مرد تمام یا برخی از قوانین را می‌داند، می‌تواند بلافاصله قوانین را تغییر دهد .

 

زن هرگز اشتباه نمی‌کند .

 

چنانچه به نظر آید که زن در اشتباه است، علت آن است که مرد حرفی بیجا و اشتباه بر زبان آورده یا کاری اشتباه کرده که باعث سوء تفاهمی آشکار و در نتیجه، اشتباه زن شده است .

 

چنانچه مورد بالا اتفاق افتاد، مرد باید بلافاصله معذرت بخواهد، چرا که او باعث سوء تفاهم شده است.

 

زن می‌تواند هر زمان که اراده کند، تصمیم خود را عوض کند.

 

مرد هرگز نباید بدون رضایت صریح زن، تصمیم خود را عوض کند.

 

زن حق دارد در هر زمان عصبانی یا مشوش باشد.

 

مرد باید در تمامی اوقات آرام باشد، مگر اینکه زن از او بخواهد عصبانی شود .

 

زن ممکن است از مرد بخواهد که عصبانی باشد یا عصبانی نباشد، اما تحت هیچ شرایطی نباید او را از نیت خود آگاه سازد .

 

مرد مکلف است، در تمامی اوقات ذهن زن را بخواند.

 

در تمامی اوقات و در هر زمان و مکان آنچه مهم است این است که منظور زن چه بود، نه اینکه چه گفت.

 

چنانچه مرد هر زمان که تصور میکند درست میگوید کافی است به بند 5 مراجعه نماید.

 

                 ************************mehran1990



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 16:11



انواع داداش برای دخترا

سه شنبه 27 بهمن 1388

 

                                                    به نام خدا

 

اصولا دخترهای این زمونه هفت - هشت نوع داداش دارند. هر کدوم از داداشاشونو هم واسه یه کاری می‌خوان.

 

@@@@داداش شماره یک:

 

بچه پولدار

ماشین داره، رستوران خوب میرن باهم! اینترنت 24 ساعته مجانی هم بعنوان اشانتیون بهشون میده.

 

 

 

@@@داداش شماره دو:

 

یه پسر رومانتیک

خوراک درددل بشینن نصفه شبها با هم درد دل کنن و گریه کنن با هم.

 

 

 

@@@داداش شماره سه:

 

بچه خلاف و شر چت روم

هر پسری بخواهد تو اینترنت اذیتشون کنه، خان داداش جون حالشو می‌گیره.

 

 

 

@@@@دادش شماره چهار:

 

از نوع هنری

خوراک رفتن باهم به سینما، تئاتر و موزه و محافل نقد فیلم. بلیط جشنواره فجرشون تضمینیه. موهای این مدل داداش ترجیحا بلنده. به اضافه ریش‌هایی مدل‌دار!

 

 

 

@@@داداش شماره پنج:

 

خوش تیپ

خوراک اینه که ببره با خودش به دوستاش پز بده بگه: نگاه کنین، چه داداش جیگری دارم! داداش من خیلی خوش تیپه!

 

 

 

@@@داداش شماره شش: بچه معروف

هر هفته پنج‌شنبه‌ها یه پارتی دعوتت می کنه. رقصشم خوبه. همه مدله بلده برقصه!

 

 

 

@@@داداش شماره هفت:

 

متخصص کامپیوتر

هر وقت کامپیوترت خراب شد و گند زدی به سر تا پای سخت‌افزار و نرم‌افزار و هرچی‌افزار داداش جونت میاد برات درست می‌کنه!

 

 

 

@@@داداش شماره هشت:

 

بچه مثبت

بچه مودبیه، وقتی میری باهاش بیرون لپ‌هاش سرخ میشه. خوراک اینه ببری به مامانت نشون بدی، بگی مامان جون این دوست پسره منه! مامانت عاشق این جور پسراست.

 

 

                                             @@@@@ شاد و موفق باشید

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 16:6



یه داستان آموزنده و جالب

سه شنبه 27 بهمن 1388

 

                                                 به نام خدا

                           @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

یک داستان آموزنده براتون دارم

البته بیشتر به درد دم بختها میخوره،چه پسر و چه دختر

******************************************************************

پسر جوان و زیبارویی بود که فکر می کرد باید با زیباترین دختر جهان ازدواج کند.

اوفکر می کرد به این ترتیب بچه هایش زیباترین بچه های روی زمین می شوند.

پسر مدتی بااین فکر در جستجوی همسر یکتایی برای خودش گشت.

طولی نکشید که پسر با پیرمردی آشنا شد که سه دختر باهوش و زیبا داشت.

پسر ازپیرمرد درخواست کرد که با یکی از دخترانش آشنا شود.

پیرمرد جواب داد: هیچ یک ازدخترانم ازدواج نکرده اند و با هر کدام که می خواهید آشنا شوید.

پسر خوشحال شد. دختر بزرگ پیرمرد را پسندید و باهم آشنا شدند. چند هفته بعد، پسرپیش پیرمرد رفت و

با مِن و مِن گفت: آقا، دخترتان خیلی زیبا است، اما یک عیب کوچکدارد. متوجه نشدید؟! دخترتان کمی چاق است.

پیرمرد حرفش را تایید کرد و آشنایی با دختر دومش را به پسر پیشنهاد داد.

پسر بادختر دوم پیرمرد آشنا شد و به زودی با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتند.

اما چند هفته بعد پسر دوباره پیش پیرمرد رفت و گفت: دختر شما خیلی خوب است.

امابه نظرم یک عیب کوچک دارد. متوجه نشدید؟! دخترتان کمی لوچ است.

پیرمرد حرف او را تایید کرد و آشنایی با دختر سومش را به پسر پیشنهاد کرد.

بهزودی پسر با دختر سوم پیرمرد دوست شد و با هم به تفریح رفتند.

یک هفته بعد پسر پیش پیرمرد رفت و با هیجان گفت: دختر شما مثل یشمِ بی لک است

. همان کسی است که دنبالش می گشتم. اگر اجازه دهید، به رویایم برسم و با دختر سوم تانازدواج کنم!

چندی بعد پسر با دختر سوم پیرمرد ازدواج کرد. چند ماه بعد همسرش دختری به دنیاآورد.

اما وقتی که پسر صورت بچه را دید، از وحشت در جایش میخکوب شد.

این زشت ترینبچه ای بود که به عمرش می دید. پسر بسیار غمگین شد و پیش پدر همسرش رفت و

با گِلهگفت: چرا با این که هر دوی ما این قدر زیبا و خوش اندام هستیم، ولی بچه ما به اینزشتی است؟

پیرمرد جواب داد: دختر سوم من قبلا دختر بسیار خوبی بود.

اما او هم یک عیب کوچکداشت. متوجه نشدی؟!

او قبل از آشنا شدن با تو حامله بود!!!

 

***************************************************8

 

 

همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت

اما همگان را برای همیشه هرگز

مواظب باشید فریب نخورید

در انتخاب ملاکهای ازدواج دقت کنید.

                            

                           



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 16:2



یه داستان آموزنده و جالب

سه شنبه 27 بهمن 1388



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 16:2



معنیه بعضی از حرفای خانوما به آقایون

سه شنبه 27 بهمن 1388

 

سلام،

 بعضی از آقایون یه حرفایی از خانوماشون میشنون که معنیشو نمیفهمن و ما معنیشون رو اینجا بهشون میگیم:

                                  ......................................................................

خبٌ*: این کلمه‏ای است که زنان برای پایان دادن به مکالمه‏هایی استفاده می‏کنند که در آن حق با آن‏هاست و شما باید خفه‏ بشوید.‏

............................

 

*پنج دقیقه:* اگر مشغول لباس‏پوشیدن است یعنی حداقل نیم ساعت. هرچند پنج دیقه دقیقاً معادل پنج دقیقه است اگر به شما پنج دقیقه بیش‏تر زمان جهت تماشای فوتبال داده شده باشد.‏

.........................

*هیچٌی*: این آرامش قبل از توفان است. معنی و مفهوم آن این است که باید به شدت گوش‏به‏زنگ باشید. بحث‏هایی که با هیچی شروع می‏شوند، غالباً با *خبٌ* تمام می‏شوند.‏

..........................

*بفرمایید*: این کلمه اصلاً ربطی به اجازه دادن انجام کاری ندارد. "اگه جرئت داری" در آن مستتر است.

.........................

*آه بلند*: این در حقیقت یک کلمه محسوب می‏شود که معمولاً درست فهمیده نمی‏شود.

آه بلند یعنی او فکر می‏کند شما یک احمق به‏دردنخور هستید و او نمی‏داند چرا دارد وقت‏ش را با ماندن و بحث با شما سر *هیچٌی* تلف می‏کند.

........................

*اشکال** **نداره*: این یکی از خطرناک‏ترین جملات‏ی است که زن شما ممکن است به شما بگوید. اشکال نداره یعنی اون به زمان طولانی‏تری احتیاج دارد که تصمیم بگیرد شما چگونه باید تاوان این اشتباه‏تان را پس بدهید.‏

......................

*ممنون*: از شما تشکر می‏کند. فقط بگویید خواهش می‏کنم. هیچ حرف اضافه‏ای نزنید.

........................

*خیلی** **ممنون* می‏تواند نشان دهنده یک خطر بالقوٌه باشد.

.......................

*اصلاً هرچی*: این ترکیب برای گفتن *دهن‏ت سرویس‏ه* یا *مرده‏شورت رو ببرن* استفاده می‏شود.

....................

*نگرانش نباش عزیزم،** **خودم انجام می‏دم*: یک جمله بسیار خطرناک دیگر. به,معنی آن‏که این کار به دفعات متعدد به شما محول شده و حالا تصمیم گرفته خودش دست به کار شود. این حالت معمولاً منجر به حالت‏ی خواهد شد که شما بپرسید چی شده؟

                                   ***************************

                     @@@@@به کلوپ بهبهان بپیوندید@@@@@



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 15:55



ترفندهای خوش اندامی

سه شنبه 27 بهمن 1388

 

@@@@اگه لاغر?د و م?خوا?د با هم?ن لاغر? خودتون رو خوشکل جلوه بد?د ا?ن مطلب بهتون کمک م?کنه@@@

                           ****************** ترفندها? خوش اندام? برا? لاغرها:*************

داشتن زندگ? پر تحرک همراه با رفتارها? غذا?? سالم، از مهم تر?ن دلا?ل چاق نشدن افراد لاغر است. پس از ا?نکه تصم?م گرفت?د وزن خود را کم کن?د، ?ک برنامه ? مناسب که شامل تغ??ر روش زندگ? است برا? خودتان طراح? کن?د
بعد از بلند شدن از خواب ?ک راست به سراغ صبحانه نرو?د. هم?ن که چشم ها?تان را باز کرد?د، بدون استفاده از دست ها به آرام? بلند شو?د. عضلات پاها?تان را صاف کن?د و شکمتان را به داخل ببر?د. پس از چند  ثان?ه رها کن?د. تمر?ن مداوم ا?ن نرمش  کالر? را م? سوزاند
صبح ها پروتئ?ن بخور?د. تحق?قات نشان م? دهد هر چه ب?شتر صبح ها ش?ر و پن?ر بخور?د، هنگام عصر تما?ل کمتر? به خوردن عصرانه خواه?د داشت
تعادل برقرار کن?د. به جا? ا?نکه ح?ن مسواک زدن ب?کار باش?د، پاها?تان را ?ک در م?ان جابجا کن?د و تعادل ماه?چه ا? برقرار ساز?د. ا?ن نرمش کمک م? کند  کالر? بسوزان?د


صبح ها پن?ر کم چرب بخور?د و به جا? ر?ختن م?زان ز?اد? شکر در چا? ?ا قهوه ، از ش?ر برا? متعادل ساختن آن استفاده کن?د. در تراف?ک ورزش کن?د. زمان? که با ماش?ن جلو?? سپر به سپر هست?د، هر مرتبه که پا رو? ترمز م? گذار?د، باسن خود را سفت کن?د
در هر لحظه نرمش کن?د. هر وقت در ?ک صف منتظر ا?ستاده ا?د، دست ها?تان را از پشت قفل کن?د و شانه ها را به طرف هم و به سمت بالا بکش?د تا قفسه س?نه باز شود. ا?ن ?ک تقو?ت جهت تحر?ک س?ستم عصب? بر پا?ه ? ?وگا است. شانه ها را برا?  ثان?ه نگه دار?د و در حال? که آرام نفس م? گ?ر?د، ب?رون ده?د. ا?ن حرکت  کالر? م? سوزاند
غذا را با سوپ شروع کن?د. به جا? سالاد? که دو قاشق سس چرب دارد، سوپ سبک سفارش ده?د
برا? نوشابه جا?گز?ن پ?دا کن?د. نوش?دن آب م?وه ?ا نوشابه ? رژ?م?، به جا? نوشابه ها? گازدار به شما کمک م? کند تا از رساندن کالر? به بدنتان جلوگ?ر? کن?د
تا م? توان?د س?ب بخور?د. تحق?قات انجام شده در برز?ل نشان م? دهد افراد? که حداقل ? عدد س?ب ?ا گلاب? در روز مصرف م? کنند، در مقا?سه با سا?ر?ن از وزن کمتر? برخوردار هستند.د( البته به شرط? که پُرخور? نکن?د)

بدن? سالم و روح?ه ا? شاداب

عادات غذا?? خود را تغ??ر ده?د. به جا? ?ک ش?ر قهوه ? بزرگ، خامه و ک?ک خامه دار، از ش?ر قهوه ? کوچک و بدون چرب? و ?ا ک?ک هو?ج و کشمش استفاده کن?د
هنگام ف?لم د?دن، به جا? چ?پس از کم? آج?ل ?ا م?وه استفاده کن?د
روغن کم? هنگام پخت غذا به آن اضافه کن?د
از هر ماده غذا?? با نام ?ا پسوند سرخ کرده دور? کن?د. با نخوردن ?ک وعده س?ب زم?ن? سرخ کرده، کالر? ذخ?ره کرده ا?د
اگر کارمند هست?د، از ظرف غذا? کوچک استفاده کن?د
لباس راحت بپوش?د. اگر لباس راحت مثل شلوار ج?ن، شلوار خاک?، ت? شرت اسپورت و کفش راحت بپوش?د، تحرک ب?شتر? خواه?د داشت

توص?ه ها? غذا?? برا? کاهش وزن

برا? جلوگ?ر? از بروز مشکلات گوارش? مثل ?بوست، در طول رژ?م حتماً مقدار روغن ذکر شده در رژ?م خود را ( که بهتر است روغن ز?تون باشد)، فراموش نکن?د
حبوبات را که منابع بس?ار خوب پروتئ?ن و فاقد چرب? هستند را در رژ?م خود استفاده کن?د. فقط قبل از طبخ حتماً آنها را خ?س کن?د تا از نفخ آنها کاسته شود. برا? جلوگ?ر? از نفخ احتمال? پس از صرف حبوبات ?ک استکان کوچک عرق نعنا ?ا عرق راز?انه را به شما توص?ه م? کنم

با ورزش هم?شه جوان بمان?د

در طول رژ?م خود ا?ن ضرب المثل انگل?س? را به خاطر داشته باش?د که خوردن روزانه ?ک عدد س?ب شما را از مراجعه به پزشک ب? ن?از م? کند (بهتر است، س?ب با پوست م?ل شود). بهتر است در طول رژ?م مصرف م?وه ها? بس?ار ش?ر?ن نظ?ر موز، زرد آلو، خربزه و… را محدود کن?د.در متون قد?م? به نقش گ?لاس و انگور در کاهش وزن(البته به م?زان حساب شده و به صورت ناشتا) اشاره شده است. مصرف سبز?جات، چه به صورت خام و چه پخته، به دل?ل داشتن کالر? کم ، در رژ?م لاغر? آزاد است
همچن?ن مصرف ?ک ل?وان آب (آب ولرم بهتر است) همراه با ?ک عدد ل?مو? تازه ?ا آب ل?مو، در اتمام هر وعده غذا?? توص?ه م? شود
از سبز?جات، مصرف شلغم چه به صورت خام در سالاد و چه به صورت پخته (چون در طبخ احت?اج به روغن ندارد)،همچن?ن اسفناج پخته و انواع د?گر? از سبز?جات به دل?ل کم کالر? بودن آنها توص?ه م? شود. گوجه فرنگ? ?ک? از سبز?جات کم کالر? و سرشار از و?تام?ن C است، بنابرا?ن اگر نسبت به آن آلرژ? غذا?? ندار?د مصرف آن را در رژ?م غذا?? خود قرار ده?د
درباره طبخ برنج بهتر است، برنج به صورت کته و با مقدار خ?ل? کم? روغن ما?ع پخته شود.همچن?ن همراه برنج اگر پ?از خورده شود، و?تام?ن ها? B برنج جذب م? شود
ضرب المثل د?گر? وجود دارد که م? گو?د ماه? غذا? مغز است، بنابرا?ن حداقل هفته ا? ?ک بار ماه? بخور?د
چا? و قهوه را حداقل ?ک ساعت پس از صرف غذا و حت? الامکان به صورت رق?ق بنوش?د (ب?شتر از ? فنجان رق?ق در روز توص?ه نم? شود
همراه غذاها? گوشت? از منابع و?تام?ن س? مثل آب مرکبات ( پرتقال، ل?مو و نارنج )،جعفر? تازه، گوجه فرنگ?، فلفل دلمه ا? و … استفاده کن?د تا آهن آن بهتر جذب شود

اندام? متناسب و پوست با طراوت

لازم است بدان?د که سو?ا از منابع بس?ار عال? پروتئ?ن گ?اه? (بدون چرب?) است که در کاهش چرب? ها? خون ن?ز اثرات شگرف? دارد (کلسترول، ال د? ال، تر? گل?س?ر?د). ا?ن ماده غذا?? برا? خانم ها?? که دوران ?ائسگ? را م? گذرانند بس?ار سودمند است و همچن?ن برا? خانم ها? ش?رده و افراد مبتلا به پوک? استخوان هم نافع است
نوش?دن ? ل?وان آب در روز را فراموش نکن?د و هر روز پس از برخاستن از خواب ?ک ل?وان آب ولرم ?ا ?ک عدد م?وه م?ل کن?د
به طور کل? سع? کن?د لبن?ات مصرف? شما از نوع کم چرب باشد. فراموش نکن?د که غفلت از خوردن ش?ر و فرآورده ها? لبن?، اثرات مضر جبران ناپذ?ر? مانند پوک? استخوان را به دنبال خواهد داشت، پس مصرف حداقل ? ل?وان ش?ر ?ا ماست در روز را فراموش نکن?د
بشقاب غذا? خود را کوچک انتخاب کن?د، غذا? خود را کش?ده و در جا?? دورتر از منبع اصل? غذا (د?س، قابلمه و…) آن را م?ل کن?د. سع? کن?د قاشق را در فواصل بردن به دهان در بشقاب بگذار?د و مجدداً بردار?د و اگر م? توان?د از چنگال استفاده کن?د. در ط? رژ?م لاغر? سع? کن?د هر روز صبح به صورن ناشتا ، ?ک ل?وان آب ولرم بنوش?د.

2- شکم خود را صاف کن?د


 

?- برا? سفت شدن شکم ?ا?د حرکات مربوط به آن را هر روز انجام ده?د دل?ل: عضلات شکم ن?از به استراحت و بهبود? دارند. در طول زمان استراحت است که ماه?چه ساخته م? شود. "کت? ک?لر" مرب? و نو?سنده کتاب " تمر?ن ها? کت? برا? هنر پ?شگان" اظهار م? دارد که: "انجام تمر?ن ها? شکم? برا? ? تا ? روز در هفته موجب م? شود شما عضلات سفت، و شکم صاف? پ?دا کن?د."

?- تمر?ن کامل شکم ن?م ساعت طول م? کشد دل?ل: ک?لر معتقد است. "اگر ن?م ساعت طول بکشد تا شما احساس کن?د عضلات شکمتان در تحرک هستند، پس احتمالا حرکات را اشتباه انجام م? ده?د. …نحوه انجام دادن حرکات را مجددا بازب?ن? نما??د و بر رو? مدت زمان تمرکز نکن?د. هم?شه ک?ف?ت مهم تر از کم?ت است.

?- دراز نشست خ?ل? آرام، عضلات را محکم تر م? کند دل?ل: آنقدر که روند معمول? دراز نشست شما را لاغز م? کند، آرام انجام دادن آن به آب شدن چرب? ها کمک نم? کند. در حق?قت کند? در انجام حرکات اصلا سودمند ن?ست. تمر?نات با?د به شما در هر حالت? کمک کنند: چه بخواه?د وارد ورزش ک?ک بوکس شو?د چه بخواه?د ?ک چمدان را از رو? زم?ن بلند کن?د. در هر دو حالت ذکر شده شما کارها? خود را که در حالت اسلو موشن(slow motion) که انجام نم?ده?د.


?- بهتر?ن زمان برا? انجام حرکات شکم?، آخر تمر?ن ها م? باشد دل?ل: "گ?لبرت و?لت" محقق، ف?ز?وتراپ?ست و استاد دانشگاه نبراکسا، دانشکده علوم پزشک? م? گو?د: "ه?چ فرق? نم? کند شما چه زمان ورزش ها? شکم? را انجام ده?د، فقط درست انجام دادن و ثبات در تمر?نات است که با?د مورد توجه قرار گ?رد." بنابرا?ن بهتر?ن زمان وقت? است که احساس کن?د م? خواه?د تمر?نات را انجام ده?د. اما اگر م? خواه?د در ابتدا? تمر?نات حرکات مربوط به شکم را انجام ده?د، اول با?د خودتان را حساب? گرم کن?د. هنگام?که خون در گردش باشد، م? توان به آسان? از بروز بس?ار? از آس?ب د?دگ? ها جلوگ?ر? کرد.

?- با انجام حرکات پا?ل?ت (Pilates ) نم? توان?د شکم خود را ? تکه کن?د دل?ل: "ک?مبرل? ل?ون" ?ک مرب? خصوص? در لوس آنجلس معتقد است که: "ا?ن حرکات ب?شتر?ن تاث?ر را بر رو? شکم شما م? گذارند و اگر آنها را به همراه ?ک رژ?م غذا?? سالم انجام ده?د، به طور حتم م? توان?د لا?ه ها? مورد نظر خود را بر رو? شکم به وجود آور?د. شکل شکم، قد و بلند? ن?م تنه بالا?? شما، جزء امور? هستند که به ژن ها?تان ارتباط پ?دا م? کند."

?- بدون وزنه و دستگاه نم? توان?د شکم خود را آب کن?ددل?ل: شما به ه?چ وجه به وزنه ن?از? ندار?د، البته بس?ار? از ورزشکاران برا? ا?نکه توانا?? و قدرت خود را افزا?ش دهند از وزنه استفاده م? کنند. ل?ون م? گو?د: "بس?ار? از دستگاهها و وزنه ها برا? استفاده خانم ها طراح? نشده اند، اگر شما به طور مناسب در دستگاه قرار نگ?ر?د، ممکن است فشار به قسمت ها? که نبا?د، وارد شود. او برا? ما ?ک نص?حت د?گر هم دارد: به زم?ن بچسب?د که هم موثر است هم ارزان و آنرا در هر جا?? به راحت? م? توان?د پ?دا کن?د.

نت?جه ب?شتر در زمان کمتر "ل?و جردن"، مرب? تناسب اندام در مجموعه ورزش? اک?نوکس در شهر ن?و?ورک رازها را برا? ما فاش م? کند:

حرکات را کم? آرام تر انجام ده?د: با چهار شماره بالا ب?ا??د و با ? شماره به حالت اول باز گرد?د. ? تا ?? ثان?ه در دشوارتر?ن حالت دراز نشست باق? بمان?د. حرکات خود را کم کم انجام ده?د: ا?ن کار باعث م? شود تا عضلات شکم از سا?ر ماه?چه ها جدا شده و تاث?ر تمر?نات مستق?ما بر رو? شکم وارد شود.

شکم خود را صاف کن?د انجام ا?ن حرکت به شما کمک م? کند تا شکمتان را لاغر تر کن?د. در حال? که صورتتان در مقابل زم?ن قرار دارد، بر رو? شکم دراز بکش?د. وزنتان را بر رو? کمر و شکم بده?د و سع? کن?د دست ها و پاها را از رو? زم?ن بلند کن?د. برا? چند ثان?ه در ا?ن وضع?ت باق? بمان?د. سپس به موقع?ت اول?ه باز گرد?د و ?ک مرتبه د?گر ا?ن حرکت را تکرار کن?

3- اکنون خوش اندام باش?د!

 

افراد? که از قد بلند? برخوردارند، نبا?د از لباسها?? بهره گ?رند که قامت ا?شان را کش?ده تر نشان دهد ،بلکه با?د از لباس هائ? راه راه ودارا? خطوط? به صورت افق? استفاده کنند، و بالعکس افراد? که از قد و قامت کوتاه تر? بر خوردارهستند،با?د برا? بلندتر نشان دادن قامت از لباس هائ? دارا? خطوط و نقوش راه راه و عمود? استفاده نما?ند .پوش?دن لباس هائ? که خطوط آن به صورت افق? است کوتاه? قامت ا?شان را کوتاهتر جلوه خواهداد .

پوش?دن لباس هائ? به رنگ ها? ت?ره اندام را بار?کتر و رنگ ها? روشن باعث چاقتر نشان دادن م? شود . به هنگام خر?د با?د به ا?ن نکته توجه داشت که لباس را حتما به اندازه ســا?ز خود ته?ه کن?د ، لباس خ?ل? تنگ ?ا خ?ل? گشاد ع?وب اندام را نم? پوشانند بلکه چاق? را ب?شتر در معرض نما?ش م? گذارند ، برا? لاغر نشان دادن اگر از لباس ها? ?ک رنگ استفاده کن?د بهتر است . طرح ها? شلوغ با رنگ آم?ز? ها? تند اصلا مناسب افراد چاق ن?ست . خانم ها? چاق به جا? استفاده از لباس ها? چــ?ن دار و پل?ــسه ا? که اندامشان را بزرگتر نشان م? دهد از پ?راهن هائ? که مدل ترک و راسته و بلند است با ?قه هفت که گردن را کش?ده تر نشان م? دهد استفاده نما?ند .

بلند بودن ب?ش از اندازه شلوار فقط باعث م? شود کوتاه? قــد ب?شتر به چشم ب?ا?د. لباس هائ? با بافت ?ا پارچه ها? ضخ?م موجب م? شود فرد تنــومــند تر به نظر آ?د.

 

آقا?ان? که شکم بزرگ? دارند نبا?د از هر پوشش? که باعث برآمده شدن شکم م?شود، استفاده کنند. ا?ن افراد نبا?د کمر?ند خود را رو? شکمشان ببندند همانند افراد لاغر اندام، نبا?د لباسها?? با پارچه براق و رنگ روشن بپوشند. در مقابل با?د سع? کنند که از لباسها? ت?ره رنگ با جنس کتان ?ا لن?ن و شلوارها?? که دق?قا رو? کمر قرار م?گ?رند، استفاده کنند.اگر شلوار و جل?قه انها همرنگ باشد، بهتراست دکمه دارد.


داشتن ظاهر? خوب در محل کار و در اجتماع اهم?ت ز?اد? دارد ، هم?شه پ?ش از خارج شدن از منزل جلو? ?ک آ??نه با?ست?د وچند ثان?ه ا? را به نگاه کردن دق?ق به ظاهر خود کن?د تا بب?ن?د آ?ا نقص? را مشاهده م? کن?د ؟ سع? کن?د در کنــار همه ا?ن ترفند ها اگر دارا? اضافه وزن هست?د ، از هم?ن امروز شـــروع کنـــ?د و با پ?رو? از دستور پزشک تغذ?ه و ورزش، تناسب اندام را به خود هـــد?ه کنـــ?د. آن وقت م? ب?ن?د که در انتخاب لباس کمتـــر دچار مـــشکل م? شو?د.


                @@@@@@@@سلامت باشید،امیدوارم راضی باشید@@@@@@@@
 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 15:52



چند تا عکس خوشگل واستون آوردم

سه شنبه 27 بهمن 1388



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 15:41



انشاء خنده دار یه بچه

سه شنبه 27 بهمن 1388

 

                                                       به نام خدا

       

 یک انشای جالب و خواندنی از یک بچه ی دبستانی با غلطهای خنده دارش را برایتان آماده کرده ام:

                              **************************************

نخونی ضرر کردیااااااااا!!!!!!

                                        @@@@@@@@@@@@@@@@@@@                                                          

                                                                 به نام خدا

 

هر وقت من یك كار خوب می كنم مامانم به من می گوید بزرگ كه شدی برایت یك زن خوب می گیرم. تا به حال من پنج تا كار خوب كرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است.

 

حتمن ناسرادین شاه خیلی كارهای خوب می كرده كه مامانش به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود. ولی من مؤتقدم كه اصولن انسان باید زن بگیرد تا آدم بشود ، چون بابایمان همیشه می گوید مشكلات انسان را آدم می كند.

در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند. مثلن من و ساناز دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم.

 

از لهاز فكری هم دو طرف باید به هم بخورند، ساناز چون سه سالش است هنوز فكر ندارد كه به من بخورد ولی مامانم می گوید این ساناز از تو بیشتر هالیش می شود.

 

در عزدواج سن و سال اصلن مهم نیست چه بسیار آدم های بزرگی بوده اند كه كارشان به تلاغ كشیده شده و چه بسیار آدم های كوچكی كه نكشیده شده. مهم اشق است !

 

اگر اشق باشد دیگر كسی از شوهرش سكه نمی خواهد و دایی مختار هم از زندان در می آید من تا حالا كلی سكه جم كرده ام و می خواهم همان اول قلكم را بشكنم و همه اش را به ساناز بدهم تا بعدن به زندان نروم.

 

مهریه و شیر بلال هیچ كس را خوشبخت نمی كند. همین خرج های ازافی باعث می شود كه زندگی سخت بشود و سر خرج عروسی داییمختار با پدر خانومش حرفش بشود دایی مختار می گفت پدر خانومش چتر باز بود.. خوب شاید حقوق چتر بازی خیلی كم بوده كه نتوانسته خرج عروسی را بدهد. البته من و ساناز تفافق كرده ایم كه بجای شام عروسی چیپس و خلالی نمكی بدهیم. هم ارزان تر است ، هم خوشمزه تراست تازه وقتی می خوری خش خش هم می كند!

 

اگر آدم زن خانه دار بگیرد خیلی بهتر است و گرنه آدم مجبور می شود خودش خانه بگیرد. زن دایی مختار هم خانه دار نبود و دایی مختار مجبور شد یك زیر زمینی بگیرد. میگفت چون رهم و اجاره بالاست آنها رفته اند پایین! اما خانوم دایی مختار هم می خواست برود بالا! حتمن از زیر زمینی می ترسید. ساناز هم از زیر زمینی می ترسد برای همین هم برایش توی باغچه یك خانه درختی درست كردم. اما ساناز از آن بالا افتاد و دستش شكست.. از آن موقه خاله با من قهر است.

 

قهر بهتر از دعواست. آدم وقتی قهر می كند بعد آشتی می كند ولی اگر دعوا كند بعد كتك كاری می كند بعد خانومش می رود دادگاه شكایت می كند بعد می آیند دایی مختار را می برند زندان!

 

البته زندان آدم را مرد می كند.عزدواج هم آدم را مرد می كند، اما آدم با عزدواج مرد بشود خیلی بهتر است!

 

 

                                 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

                                            کلوب بهبهان،mehran1990

                                 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

                                                 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 15:23



تست روانشناسی عشق

سه شنبه 27 بهمن 1388

 

سلام

 

@@@@@امروز واستون یه تست روانشناسیه عشق و دوستی آوردم:@@@@@

 

 

سوال اول :

شما به طرف خانه كسی كه دوستش دارید می روید.

دو راه برای رسیدن به آنجا وجود دارد:

یكی كوتاه و مستقیم است كه شما را سریع به مقصد میرساند ولی خیلی ساده و خسته كننده است اما راه دوم به طور قابل ملاحظه ای طولانی است ولی پر از مناظر زیبا و جالب .

جال شما كدام راه را برای رسیدن به خانه محبوبتان انتخاب می كنید؟

راه كوتاه یا بلند؟

*********************************************************

 

سوال دوم:

در راه دو بوته گل رز می بینید. یكی پر از رزهای قرمز و دیگیری پر از رزهای سفید. شما تصمیم می گیرید كه 20 شاخه از رزها را برای او بچینید . چند تا را سفید و چند تا را قرمز انتخاب می كنید؟

( شما می توانید یا همه را یك رنگ یا از تركیب دو رنگ انتخاب كنید)

*******************************************************

 

سوال سوم:

بالاخره شما به خانه او می رسید.

یكی از افراد خانواده در را بر روی شما باز می كند.

شما می توانید از آنها بخواهید كه دوست شما را صدا بزنند.

یا اینكه خودتان او را خبر می كنید؟

حال چكار می كنید؟

*****************************************************

 

سوال چهارم:

شما وارد منزل شده به اطاق او می روید

ولی كسی آنجا نیست . پس تصمیم می گیرید كه رزها را همان جا بگذارید.

ترجیح می دهید آنها را لب پنجره بگذارید یا روی تخت؟

 

**************************************************

سوال پنجم:

شب می شود

شما و او هر كدام در اطاق های جداگانه ای می خوابید

صبح زمانی كه از خواب بلند شدید به اطاق او می روید

به نظر شما وقتی كه آنجا می روید او خواب است یا بیدار؟

 

****************************************************

سوال آخر:

وقت برگشت به خانه است آیا راه كوتاه و ساده را انتخاب می كنید؟

یا ترجیح می دهید از راه طولانی و جالب تر بروید؟

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

جوابها:

 

جواب سوال یك:

جاده نشان دهنده عشق است اگر راه كوتاه را انتخاب كرده اید زود و آسان عاشق می شوید.

ولی اگر راه طولانی را انتخاب كرده اید به سادگی عاشق نمی شوید و زمان بیشتری برای آن صرف می كنید.

 

******************************

جواب سوال دوم:

تعداد رزهای قرمز نشان دهنده آن است كه در یك رابطه چقدر از خودتان مایه می گذارید و تعداد رزهای سفید بر عكس نشان می دهد كه شما چقدر در آن رابطه از طرف مقابل انتظار محبت دارید.

به طور مثال اگر 18 رز قرمز و 2 رز سفید انتخاب كردید بدین معناست كه شما 90٪ محبت می كنید و 10 ٪ انتظار محبت از طرف مقابل دارید.

*****************************

 

جواب سوال سوم:

نشان دهنده طرز برخورد شما با مشكلات در یك رابطه است.

اگر شما از اعضای خانواده درخواست كرده اید كه محبوبتان را صدا بزنند بدین معناست كه شما از مواجه شدن با مشكلات می ترسید و امیدوار هستید كه مشكلات به خودی خود حل شوند.

ولی اگر خودتان به اطاقش رفته اید كه او را از حضور خود مطلع كنید این نشان می دهد كه شما خود با مشكلات روبرو می شوید و دوست دارید آنها را هر چه زودتر حل كنید.

 

****************************

جواب سوال چهارم:

محل قراردادن رزها نشان دهنده اشتیاق شما به دیدن محبوبتان است. اگر آنها را روی تخت می گذارید نشان می دهد كه دوست دارید او را زیاد ببینید و اگر آنها را لب پنجره قرار می دهید یعنی اگر او را زیاد هم نبینید مشكلی بوجود نمی آید.

 

***************************

جواب سوال پنجم:

نشان دهنده نگرش و طرز فكر مشا در مورد كاراكتر و شخصیت فرد محبوبتان است اگر شما او را در حالیكه خوابیده است در اتاق می بینید یعنی او را همانطور كه هست دوست دارید و اگر او را بیدار دیده اید یعنی انتظار دارید كه او مطابق میل شما بشود.

 

****************************

جواب سوال آخر:

راه بازگشت به خانه نشان دهنده دوام عشق شماست. اگر راه كوتاه را انتخاب كرده اید مدت عاشق بودن و دوست داشتن شما كوتاه است و اگر راه بلند را انتخاب كرده اید مدت زیادی در عشق خود پایدار می مانید.

 

 

                             @@@امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید دوستای گلم@@@



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 15:13



اینم چنتا اس ام اس فلسفی

پنج شنبه 22 بهمن 1388

شاید نشود به گذشته برگشت و یک آغاز زیبا ساخت

ولی میشود هم اکنون آغاز کرد و یک پایان زیبا ساخت

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

زندگي همچون بادکنکي است در دستان کودکي که هميشه ترس از ترکيدن آن لذت داشتن آن را از بين ميبرد

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 امید مثل درمانی ست  که شفا نمی ده ،  ولی کمک می کنه تا درد رو تحمل بکنیم.

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 ما آمده ایم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم

 نه به هر قیمتی زندگی کنیم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دیدار کسانی که دوستشان داری همیشه شادی آور است حتی درخواب .

 

موتزارت . . .

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 20:58



انواع عشق

پنج شنبه 22 بهمن 1388

                                                             به نام خدا

                         

                                    انواع عشقهای موجود:

                                           @@@@@@@@@@@

عشق های این زمان انواع مختلفی دارد که آنها را در اینجا تشریح میکنیم:

                                            **********************************

1- عشق امیدوارانه یا عشقی که براساس خوش بینی زیاد بوجود آمده است: زمانیکه عاشق می شویم ،‌تصور می کنیم که آن فرد زندگی مان را متحول خواهد کرد ، ممکن است آن فرد به ما کمک کند تا ناراحتی و غصه های خود را فراموش کنیم و به ما آرامش هدیه کند ،‌اما بیشتر این نوع عشق ها در ظاهر آرام و منطقی به نظر می رسند.

*************************************************************************************************************

2- عشق نجات دهنده : در این قسمت ما به خاطر این عاشق فردی می شویم که ما را از تنهایی نجات می دهد. به این نوع عشق ،‌عشق ناجی گفته می شود ؛ در این مرحله نیز مانند قسمت قبل فرد سعی می کند حقایق را نادیده گرفته و به خود امید واهی بدهد.

*****************************************************************************************

3- عشق به خاطر از خود متنفر بودن : در این مرحله ما به خاطر این عاشق می شویم که شخص مورد علاقه ما با مابدرفتاری می کند چرا که ما هم اعتقاد داریم که شایسته آن بدرفتاری ها هستیم. نمونه این آدم ها ، افراد بدزبان ، پرخاشگر و یا کسانی هستند که از طرف مقابل شان سوء استفاده جنسی می کنند. این دقیقا با عشق واقعی در تضاد است.

**************************************************************************************

4- عشق خریدنی : در این قسمت ما برای این عاشق شخصی می شویم که فکر می کنیم این عشق باعث می شود زندگی ما دارای مفهوم و ارزش بیشتری شود . این عشق تقریبا مشابه عشق امیدوارانه است ، اما ممکن است این نوع عشق شدیدتر باشد ، شاید به خاطر این باشد که دیگر تحول و دگرگونی که در زندگی ما بوجود می آیدفقط ظاهری نیست.

*******************************************************************************

5- عشق کاربردی : ما در این مرحله زمانی عاشق می شویم که متوجه می شویم علایق و آرزوها و هدف های فردی مشابه هدف های ماست. فکر می کنیم ممکن است این فرد به ما کمک کند تا سریع تر به هدف های مشترک مان برسیم.

***********************************************************************

6- عشق متضاد: این قسمت ما به خاطر این که فرد مورد نظر ما شخصیت مرموز و غیر قابل فهمی دارد عاشقش می شویم. او کارهای عجیبی انجام می دهد که ما را سرگرم می کند و برای ما جالب است. این فرد شخصیتی دارد که دقیقا متضاد با شخصیت خود ماست و ما به همین دلیل عاشقش می شویم. این عشق در نقطه مقابل عشق حقیقی قرار دارد.

*********************************************************

7- عشق حقیقی: و در این قسمت ما زمانی عاشق فرد مقابل مان می شویم که شخصیت خودمان را در وی می بینیم. او فردی است که علایق و آرزوها و اخلاقی مانند ما دارد.

 

                           @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

                             

                                    کلوب بهبهان،mehran1990 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 20:56



پنج شنبه 22 بهمن 1388

                                                         به نام خدا

                               ............................................................

تايپ نمودن 180 حرف در يک دقيقه شايد براي شما يک رويا تلقي شود ، اما بايستي بدانيد اگر مهارت تايپ 10 انگشتي را فرا بگيريد ميتوانيد با سرعتي بيش از 5 برابر ساير کاربران عادي تايپ نماييد و با اين مقدار حروف در دقيقه متون خود را تايپ کنيد. اين مهارت را ميتوان بسيار گرانبها دانست چرا که در دنيايي که با سرعت رو به مجازي سازي ميرود داشتن چنين توانمندهايي بسيار با ارزش است. تايپ 10 انگشتي يک مهارت است که با اندکي تمرين و ممارست ميتوانيد به آن دست يابيد. در اين ترفند قصد داريم چندين روش گوناگون که باعث ايجاد يک روند رو به رشد براي فراگيري تايپ 10 انگشتي ميشود را براي شما بازگو نماييم.

 

 

  با دقت به کيبورد نگاه کنيد. دو تا از دکمه هاي صفحه کليد بر روي خود برجستگي هاي کوچکي دارند که وجود آنها به شما کمک مي کند تا موقعيت اين دو دکمه را حتي در تاريکي يا بدون نگاه کردن نيز بتوان پيدا کرد. دکمه هاي مذکور، حروف F و J مي باشند. انگشت اشاره دست راست خود را روي حرف F و انگشت اشاره دست چپتان را روي حرف J بگذاريد.

 

دو انگشت سبابه خود را روي دکمه Space مستقر نموده و 6 انگشت باقيمانده را به ترتيب روي دکمه هاي کنار حروف F و J بگذاريد (البته بدون فشردن دکمه ها). با مستقر شدن دستتان در اين حالت، موقعيت تمامي ديگر کليدها، نسبت به اين 8 کليد رديف وسط، قابل پيدا کردن مي باشد.

 

حال، براي تايپ کردن، هر کليدي را که مي خواهيد فشار دهيد بايد از ميان 8 انگشت رديف وسط، فقط يک انگشت که به آن دکمه نزديکتر است از جاي خود بلند شده، کليد مذکور را فشرده و دوباره به جاي خود بازگردد. (ترفندستان) پس از بازگشت انگشت به موقعيت اوليه، انگشت بعدي جهت فشردن دکمه بعدي از جاي خود بلند شده، دکمه را فشرده و به جاي خود باز مي گردد. همينطور، هر دکمه اي را که مي خواهيم فشار دهيم، فقط يک انگشت براي فشردن آن از جاي خود حرکت کرده، آن کليد را فشرده و دوباره به جاي خود باز مي گردد.

 

در شروع کار، ممکن است اجراي اين روش، کمي برايتان دشوار بوده و يا احساس کنيد، روش کندي است، اما فراموش نکنيد که به مرور زمان آنقدر در اين کار ماهر خواهيد شد که سرعت نوشتنتان با صفحه کليد چندان فرقي با سرعت نوشتن با خودکار نخواهد داشت.

 

کليات ماجرا همين بود، اما يادتان باشد که ميزان سرعت و مهارت شما در تايپ کامپيوتري فقط و فقط بستگي به ميزان تمرين و تجربه تان خواهد داشت. چنانچه زماني برسد که بتوانيد 180 حرف در دقيقه تايپ کنيد (با احتساب کسر 5 حرف به ازاي هر غلط) ، يعني شايستگي دريافت مدرک بين المللي اين رشته را داشته و از نظر سازمان فني و حرفه اي کشور، يک تايپيست حرفه اي به شمار مي آييد. پس اگر اين مهارت را فرا گرفته ايد بايستي به خود بباليد.

به ياد هم داشته باشيد مدت دوره آموزش تايپ حرفه اي، به طور معمول در آموزشگاه هاي فني و حرفه اي 4 ماه است که گاهي بيشتر نيز مي شود. اما جهت آموزش اين مهارت به افرادي که واقعأ انگيره و پشتکار يادگيري آن را داشته باشند، يک جلسه نيز کافي بوده و بعد از آن در صورتي که تمرين مرتب و مکرر کنند، به مرور زمان در حد تايپيست هاي حرفه اي آموزش ديده ظاهر خواهند شد.

 

متن فوق ، محتواي يک دوره 4 ماهه را در يک جلسه آموزش مي دهد، پس در صورت ياد نگرفتن از خودتان نا اميد نشويد. تجربه نشان داده است از هر سه نفري که توضيحات فوق برايشان بازگو شده، يک نفر واقعأ تايپيست شده است.

چه بسا از ميان سه نفر بعدي، آن يک نفر شما باشيد!

 

منبع: ترفندستان                                                             

                                               mehran  

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 20:49



سلام و افتتاحیه ی وبلاگ بهبهان

چهار شنبه 21 بهمن 1388

                                                     سلام دوستای گل  

  این یه وبلاگ در مورد شهر بهبهان و رشته ی ساختمانه

البته عکسهای زیبایی هم داخلش میزارم

امیدوارم که خوشتون بیاد.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 16:58



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید. سعی میکنم واسه همتون مطالب جالب و خوندنی داشته باشم.با نظرتون به من کمک کنید.ورودتون رو پیشاپیش تبریک میگم خوش آمدید.
mehran_esa2@yahoo.com


مطالب پیشین

فروش پنل ارسال پیامک تبلیغاتی با بهترین امکانات و ارزانترین قیمت
ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی با ارزانترین قیمت
عکس های قدیمی بهبهان
عکس های قدیمی کشف حلقه زرین ارگان بهبهان1368
7نکته در مورد خندیدن
8خطری که پیتزا دارد!!
آیا خوردن خمیر دندان ضرر دارد؟
صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟
برای جلوگیری از سرماخوردگی زنجبیل مصرف کنید
6نکته مهم درکاربا کامپیوتر
مجیدی ودخترش در رستوران
دوست یابی کنید یا دوستانتان را بیشتر کنید!
راهکارهایی برای رفع استرس
گوشی موبایل را 100درصد شارژ نکنید
9 موضوع شگفت انگیز از زندگی آلبرت انیشتن
کوتاهترین خلبان جهان
کشف جسد پزشک تهرانی پس از18سال
زود بخوابید تا سلامت باشید
خشوع امام صادق(ع) در لبیک گفتن
بنر کلوب




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by behbahanfun
This Template By Theme-Designer.Com