منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

وبلاگ تخصصی سلاح وشکار

آشناترين ها

آموزشی و اطلاع رسانی

quartz1

Hot News

کانون شرق نو

کلبه شادی

مجله انلاین برنا

ای اف دی دانلود.::مخصوص هکرها::.

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

همسریابی

درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و اطلاعات برای بهبهانیهای گل و آدرس www.behbahanfun.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 845556
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1


type="text/css">//Ashoora.ir|Oghat Begins

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

سرگرمی و اطلاعات


لوگوی دوستان


بر چسب ها




نه می‌گویم بیایید، نه می‌گویم نیایید و تكلیفی نمی‌كنم

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392

 به نقل از khamenei.ir حدود 16 سال پیش در ایام برگزاری انتخابات هفتمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران بود كه اولین ملاقات‌های اختصاصی نامزدهای انتخاباتی به‌صورت جداگانه با رهبر انقلاب اسلامی انجام گرفت و رویه‌ای را بنا گذاشت كه به اقتضاء شرایط، افرادی از گروه‌ها و سلایق مختلف -كه خود را واجد صلاحیت برای ریاست قوه مجریه می‌دانند- قبل از حضور در عرصه‌ی انتخابات به درخواست خودشان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌كنند و یا به‌صورت غیرحضوری تصمیم خود را به اطلاع ایشان می‌رسانند. اغلب این افراد ضمن اعلام تصمیم برای كاندیداتوری در انتخابات، به ارائه رئوس برنامه‌های خود برای حضور در این عرصه می‌پردازند.

رویه‌ی‌ ثابت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز در این ملاقات‌ها آن است كه پس از شنیدن سخنان نامزدها به بیان نكاتی درباره‌ی مسائل كلان كشور در افق آینده می‌پردازند و با تأكید بر اینكه نفیاً یا اثباتاً نظری درباره‌ی كاندیداتوری افراد ندارند جمله‌ای را با مضمون زیر خطاب به همه‌ی این افراد می‌فرمایند:
نه می‌گویم بیایید، نه می‌گویم نیایید و تكلیفی نمی‌كنم.

اما گاهی اوقات در فرآیند رقابت‌های سیاسی، گمانه‌زنی‌ها و نقل قول‌هایی غیرواقعی و یا ناقص از این دیدارها صورت گرفته كه موجب بروز سوءتفاهم‌هایی میان مردم و رسانه‌ها می‌شود كه تبعات و پیامدهای نامناسبی در افكار عمومی جامعه دارد.

رهبر انقلاب اسلامی بارها درباره سخنانی كه به ایشان منتسب می‌شود فرموده‌اند كه:

«مبادا كسى تصور كند كه رهبرى يك نظرى دارد كه برخلاف آنچه كه به عنوان نظر رسمى مطرح ميشود، در خفا به بعضى از خواص و خلّصين، آن نظر را منتقل ميكند كه اجراء كنند؛ مطلقاً چنين چيزى نيست. اگر كسى چنين تصور كند، تصور خطائى است؛ اگر نسبت بدهد، گناه كبيره‌اى انجام داده. نظرات و مواضع رهبرى همينى است كه صريحاً اعلام ميشود؛ همينى است كه من صريحاً اعلام ميكنم.» ۱۳۸۹/۰۵/۳۱

ایشان در خلال سخنرانی‌هایشان در روزهایی كه آرام آرام به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نزدیك می‌شویم، درباره‌ی موضوعات مختلف انتخابات از جمله ویژگی‌های رئیس‌جمهور، التزام به قانون، وظایف شورای نگهبان، برنامه و نقشه دشمن و... توصیه‌هایی بیان كرده و در آینده خواهند كرد؛ لذا به نقل قول‌هایی كه به طور غیر مستند و خارج از مسیر رسمی مطرح می‌شود، نباید توجه كرد و آن را ملاك تصمیم قرار داد.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 15:18



راهکاری برای سیاه کردن موهای جو گندمی

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392

 1088836_471.jpg
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایسنا، موی سر به دلیل تشکیل آب اکسیژنه در داخل فولیکول مو شروع به جو گندمی شدن می‌کند.

 

پژوهشگران معتقدند با کمک درمان موضوعی موسوم به PC-KUS که شامل نوعی ترکیب فعال شده است می‌توان این عارضه را درمان کرد.

 

در تحقیقی با حضور 2411 فرد مبتلا به بیماری پیسی و رنگ باختگی پوست با استفاده از این شیوه درمانی رنگ مژه‌ها و پوست آنان رنگ اصلی خود را پیدا کرد.

 

محققان می‌گویند این روش معالجه در برگرداندن رنگ اولیه موهای جو گندمی مؤثر است.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 23:46



5 دلیل عجیب سردرد

یک شنبه 15 ارديبهشت 1392

 به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، وقتی درد همه سر را فرا می گیرد دیگر انسان قادر به هیچ کاری نیست، این لحظات دقیقا احساس آن را دارید که یک پتک را کسی برای انتقام جویی آنچنان بر سر شما کوبیده است که حتی پتک شکسته و سر دردش برایتان باقی مانده است. بی احتیاطی در هر موردی می تواند سردرد را به همراه داشته باشد اما برخی مواقع به طرز عجیبی سردرد به سراغ شما می آید:

** غذاهای مانده و دودی

برخی از خوراکی ها هستند که از روش دودی شدن یا با ماندن در گوشه ای خوشمزه تر می شوند. استفاده از پنیرها که از کپک به دست می آیند یا استفاده از ماهی دودی می تواند باعث بروز سردرد شود. این مواد دارای سولفت هستند که رگ های خونی را مسدود می کنند که مانع از رسیدن خون به سر می شود. با استفاده نکردن از این غذاها سردرد شما نیز به سرعت خوب خواهد شد. 

** تعطیلات 

شاید به نظر شما خیلی عجیب باشد که تعطیلات دلیلی برای سر درد باشد که این بستگی به روش گذران تعطیلات دارد. اگر شما از جمله افرادی هستید که آخر هفته ها و تعطیلات را بیشتر دوست دارید در رختخواب بگذرانید این مشکل حتما به سراغتان خواهد آمد. پزشکان اعتقاد دارند که اگر شما بیش از حد زمان خواب بدنتان استراحت کنید دچار سردرد خواهید شد چرا که مغز شما بیدار شده است اما نمی تواند کاری انجام دهد. 

** پمپ بنزین

گاهی اوقات حساسیت ها به یک بوی خاص می تواند باعث بروز سردرد شود. بوی بنزین، عطر و تنباکو مهمترین بوهای آلرژی زا هستند که در میان ان ها بسیاری از مردم دنیا با استشمام بوی بنزین دچار این مشکل میشوند. این سردردهای حساسیتی می توانند به حدی کشنده باشند که فرد حتی نتواند لحظه ای چشمانش را بببند. 

** مدل مو 

دلیلی عجیب اما واقعی برای سردرد را می توان مدل مو دانست البته این مشکل بیشتر ممکن است برای خانم ها پیش بیاید ولی در آقایانی که از موادی مانند تافت و ژل استفاده می کنند نیز وجود دارد. خانم هایی که خیلی محکم موهای خود را می بندند مواردی هستند که کثرت دیده می شود دچار سردردهای شدید می شوند.

** یک روز آفتابی

قدم زدن در هوای آزاد در یک روز با آفتابی درخشان شاید کمی لذت بخش باشد اما همیشه اگر مدتش بیشتر از حد مجاز دو ساعت شود می تواند سردردهای بی امانی را ایجاد کند. اشعه خورشید با توجه به موادی که دارد وقتی به سر شما برخورد می کند وارد سر شده و بر روی رگ های خونی تاثیر می گذارد همین باعث به وجود آمدن سردردهای مختلف خواهد شد. 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 12:23



ماجراي شهادت محافظ احمدي‌نژاد!

سه شنبه 10 ارديبهشت 1392

 حفاظت از شخصيت‌هاي عالي رتبه نظام جمهوري اسلامي ايران و اماكن حياتي و حساس از طرف سپاه پاسداران بر عهده سپاه انصارالمهدي(عج) قرار دارد. سردار خوش نواز، فرمانده سپاه حفاظت انصار المهدي(عج) درخصوص شهادت محافظ احمدي‌نژاد در سيستان به خانه ملت گفت: در سيستان و بلوچستان كه گفته مي‌شود به آقاي احمدي‌نژاد سوء قصد شد و يكي از محافظانش به شهادت رسيد، بايد بگويم، حادثه سيستان مربوط به شخص احمدي‌نژاد نبود. موضوع مربوط به يك منطقه ديگر بود. 

رئيس‌جمهور پس از ورود به استان، به تمام شهرها و دهات اين استان سفر كرد. ما بايد همكاران خود را با توجه به نوع مسئوليت‌مان به منطقه گسيل مي‌كرديم، بنابراين محافظان رئيس‌جمهور كه به يكي از مناطق مورد بحث رفته بودند زمان مراجعه از يك منطقه به منطقه ديگر، با اشرار آن منطقه درگير شدند كه اين درگيري منجر به شهادت يكي از همكاران شد. 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 13:56



10 راز آشپزی برای خوش‌طعم‌ کردن غذا

پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،آشپزی  هنری است که اگر بتوانید کمی خلاقیت چاشنی آن کنید،هرکسی را مشتاق چشیدن دست پخت خود می کنید. به همین دلیل ما می خواهیم با ترکیب برخی از طعم‌دهنده‌های مواد غذایی به شما بگوئیم که چطور طعم غذایتان را بی نظیر کنید.

۱) رب انار + مرغ

 پس از اینکه تکه‌های مرغ را با آب و کمی نمک پختید، ۲ قاشق غذاخوری رب انار را با نصف لیوان پیاز سرخ‌شده و یک قاشق چای‌خوری زعفران دم‌کرده کمی تفت بدهید و روی مرغ‌ها بریزید. سپس اجازه دهید تکه‌های مرغ طعم‌دار شده به مدت ۲ تا ۳ دقیقه روی حرارت بمانند تا آماده خوردن شوند.

۲) قهوه + استیک

 اگر قصد درست کردن استیک یا حتی گوشت تنوری دارید، می‌توانید از پودر قهوه نیم‌کوب برای طعم دادن به گوشت استفاده کنید. ترکیب پودر قهوه اسپرسو، نمک، فلفل قرمز، پودر فلفل دلمه‌ای، زیره سبز و چند دانه فلفل سیاه بهترین ترکیب برای طعم‌دار کردن گوشت‌های استیک و کبابی است.

۳) مایونز + جوجه کباب

 اضافه کردن یک قاشق غذاخوری سس مایونز به مواد جوجه‌کباب می‌تواند هم طعم جوجه را دلپذیرتر کند و هم بافت آن را نرم‌تر، بنابراین اگر تصمیم به پخت این غذا دارید، کمی سس مایونز قبل از پخت تکه‌های گوشت به آن اضافه کنید.

۴) آب‌لیمو + ماکارونی

 خیلی‌ها به آب در حال جوش ماکارونی، کمی نمک اضافه می‌کنند. این بار به جای این کار یک قاشق غذاخوری آب‌لیموی تازه را به آب ماکارونی اضافه کنید و هنگام سرو ماکارونی هم کمی آویشن یا پودر ریحان خشک روی آن بریزید. به این ترتیب هم حجم سدیم دریافتی را کاهش می‌دهید و هم طعم جدیدی را در ماکارونی تجربه خواهید کرد.

معمولاً بیشتر افراد طعم سبزی‌های بخارپز را دوست ندارند اما می‌توانید با افزودن کمی روغن کنجد و سرکه بالزامیک به سبزی‌های بخارپز، طعمی مطلوب به آن‌ها بدهید

۵) آب سیب + کتلت

 اگر می‌خواهید طعم کتلت شما با تمام کتلت‌های تمام دنیا متفاوت باشد، به جای پیاز رنده شده، از آب سیب غلیظ در تهیه مواد اولیه آن کمک بگیرید. افزودن کمی نان خشک خردشده به مواد اولیه کتلت می‌تواند شلی حاصل از افزودن آب سیب را نیز برطرف کند.

۶) برنج + شامی

 اگر مقداری از برنج مهمانی شب گذشته‌تان باقی مانده است، اصلاً نگران نباشید. شما می‌توانید یک لیوان برنج پخته را خوب بکوبید و با کمی گوشت چرخ‌کرده و پیاز رنده شده آن را مخلوط کنید و پس از افزودن ادویه و سبزی‌های معطر، یک شامی بسیار خوشمزه سر میز غذایتان بگذارید.

۷) پنیر پیتزا + فیله سوخاری

 معمولاً بچه‌ها علاقه فراوانی به خوردن فیله سوخاری و مرغ کبابی دارند. شما می‌توانید برای بالا بردن کالری و بهبود طعم گوشت‌های سوخاری از کمی پنیر پیتزای رنده شده و آب‌لیموی تازه استفاده کنید.

۸) خامه + سوپ سفید

 اگر اضافه وزن ندارید، چربی خونتان بالا نیست یا می‌خواهید مهمانی برگزار کنید، حتماً به سوپ‌های سفید خود کمی خامه هم بزنید. افزودن خامه و جعفری تازه به سوپ‌های سفید عطری دل‌پذیر و طعمی به یاد ماندنی به آن می‌دهد.

۹) پنیر صبحانه + ماکارونی

وقتی ماکارونی را پختید و در ظرف مخصوص سرو آن ریختید، کمی پنیر صبحانه روی آن رنده کنید. مطمئن باشید با این کار یک رشته ماکارونی هم ته ظرفتان باقی نخواهد ماند.

۱0) پنیر خامه‌ای + تخم‌مرغ

۲ تخم‌مرغ خام را خوب هم بزنید. سپس ۲ قاشق غذاخوری کره را با یک‌چهارم فنجان پنیر خامه‌ای و کمی نمک مخلوط کنید و این مخلوط را روی حرارت ملایم بگذارید. وقتی پنیر و کره کاملاً آب شدند، تخم‌مرغ‌ها را به ظرفتان اضافه کنید و پس از هم زدن تمام مواد با یکدیگر، درِ ظرف را تا پف کردن و پختن کامل تخم‌مرغ‌ها ببندید. بعد از حدود ۵ دقیقه یک املت فوق‌العاده خوش عطر و طعم خواهید داشت. افزودن کمی پودر آویشن به این املت، خوشمزه‌ترین صبحانه عمرتان را برای شما فراهم خواهد کرد.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 14:58



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید. سعی میکنم واسه همتون مطالب جالب و خوندنی داشته باشم.با نظرتون به من کمک کنید.ورودتون رو پیشاپیش تبریک میگم خوش آمدید.
mehran_esa2@yahoo.com


مطالب پیشین

فروش پنل ارسال پیامک تبلیغاتی با بهترین امکانات و ارزانترین قیمت
ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی با ارزانترین قیمت
عکس های قدیمی بهبهان
عکس های قدیمی کشف حلقه زرین ارگان بهبهان1368
7نکته در مورد خندیدن
8خطری که پیتزا دارد!!
آیا خوردن خمیر دندان ضرر دارد؟
صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟
برای جلوگیری از سرماخوردگی زنجبیل مصرف کنید
6نکته مهم درکاربا کامپیوتر
مجیدی ودخترش در رستوران
دوست یابی کنید یا دوستانتان را بیشتر کنید!
راهکارهایی برای رفع استرس
گوشی موبایل را 100درصد شارژ نکنید
9 موضوع شگفت انگیز از زندگی آلبرت انیشتن
کوتاهترین خلبان جهان
کشف جسد پزشک تهرانی پس از18سال
زود بخوابید تا سلامت باشید
خشوع امام صادق(ع) در لبیک گفتن
بنر کلوب




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by behbahanfun
This Template By Theme-Designer.Com