منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

وبلاگ تخصصی سلاح وشکار

آشناترين ها

آموزشی و اطلاع رسانی

quartz1

Hot News

کانون شرق نو

کلبه شادی

مجله انلاین برنا

ای اف دی دانلود.::مخصوص هکرها::.

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و اطلاعات برای بهبهانیهای گل و آدرس www.behbahanfun.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1


type="text/css">//Ashoora.ir|Oghat Begins

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

سرگرمی و اطلاعات


لوگوی دوستان


بر چسب ها




وراجها رو بشناسید!!!!

26 فروردين 1389

 

 

چه کسانی بیشتر از دیگران وراجی میکنند؟

 

گروهی از روانشناسان دو دانشگاه در آمریکا دریافتند که افراد خوشحال بیش از دیگران حرف می‌زنند و موضوعات زیادی برای صحبت کردن دارند.
شرکت‌کنندگان در این تحقیق به مدت چهار ساعت با استفاده از دستگاه ثبت فعالیت الکتریکی مورد بررسی قرار گرفتند به این شکل که 30 ثانیه از حرف‌های افراد در هر 12 و نیم دقیقه نمونه‌گیری شد.
یافته‌ها نشان می‌دهد افراد خوشحال شرکت‌کننده در این تحقیق 25 درصد کم‌تر از دیگران تنهایی را تحمل می‌کنند و 70 درصد وقت خود را به حرف می‌گذرانند.
همچنین این افراد یک ریز و پشت سر هم حرف می‌زنند و تنها یک ـ سوم آن‌ها به صورت موجز و کوتاه صحبت می‌کنند.

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 11:12



میدونین چرا پسرها شوخ طبع ترند؟

26 فروردين 1389

 

چرا پسر ها شوخ طبع ترند؟

به گزارش ایسنا، این محقق آلمانی می‌گوید: شوخ طبعی تظاهر پرخاشگری است و خنداندن دیگران به این معنی است كه شما خودتان را در پلكان اجتماعی بالاتر از مخاطبانتان می‌بینید.

هلگا كوتهوف ــ محقق دانشگاه فری برگ ــ در این باره ادعا كرده است كه توانایی به خنده انداختن دیگران در واقع نشان دهنده درجه‌ای از كنترل است كه فرد بزله گو برای بهره كشی از دیگران به این شكل به آنها حاكم می‌شود تا نشان دهد كه دیگران تحت سلطه وی هستند و مسوولیت آنها را بر عهده دارد.

وی تصریح كرد: افرادی كه در راس قرار دارند، برای خنداندن سایرین آزادتر هستند، همچنین برای پرخاشگری كردن نیز آزادترند و بیشترین كار سرگرم كننده برای این افراد ساختن لطیفه برای دیگران است.

نمایش شوخ طبعی به این معنی است كه كنترل اوضاع به دست فردی است كه در مرتبه بالاتری قرار دارد و به همین خاطر قبل از دهه 1960 زنان بسیار به ندرت دیگران را می‌خنداندند و اساسا نمی توانستند این كار را انجام دهند و به همین خاطر است كه پسران از همان دوران جوانی اغلب در نقش كسی هستند كه دیگران را به خنده وا می‌دارند، در حالی كه دختران اغلب نقش كسی را ایفا می‌كنند كه تمایل به خندانده شدن دارند.

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 11:9



واقعیتهای جالب در مورد مغز

26 فروردين 1389

 

واقعیات جالب درباره مغز


مغز یک انسان معمولی چیزی در حدود 1300 تا 1400 گرم می‌باشد، چیزی در حدود یک کیسه شکر.

مغز انسان از مغز فیل‌ها کوچک‌تر است. این در حالی است که مغز انسان از مغز میمون‌ها بزرگ‌تر است. مغز یک میمون وزنی معادل 95 گرم دارد! مغز سگ‌ها چیزی در حدود 72 گرم و گربه‌ها 30 گرم برآورد می‌شود.

وزن مغز انسان 2 درصد از کل وزن بدن او را تشکیل می‌دهد. حداکثر عرض آن 14میلی‌متر، طول 167 میلی‌متر و ارتفاع 93 میلی‌متر دارد.

در ماه‌های اولیه بارداری، یاخته‌های عصبی مغز با سرعتی معادل 2500 نرون در دقیقه تولید مثل می‌کنند.

60 درصد کل حجم مغز را سلول‌های سفید و 40 درصد آن را سلول‌های خاکستری تشکیل می‌دهند.

سرعت انتقال اطلاعات در نرون‌های مختلف، متفاوت است. نرخ این انتقال می‌تواند به کندی 5/0 متر در ثانیه و یا به تندی 120 متر بر ثانیه باشد. رقم 120 متر در ثانیه معادل عددی نزدیک به 431 کیلومتر در ساعت است.

75 درصد از مغز یک انسان را آب تشکیل می‌دهد.

مغز انسان قادر است بیش از همه اتم‌های موجود در دنیا، ایده در خود داشته باشد و آنها را تجزیه و تحلیل کند!

اگر می‌شد نیرویی که در مغز جریان دارد را مهار کرد، به واسطه آن می‌توانستید یک لامپ 10 واتی را روشن نگه دارید.

20 درصد از کل اکسیژنی که در بدن پمپاژ می‌شود، به مغز می‌رسد.

در حدود 75 میلی‌لیتر از خون در هر دقیقه به مغز پمپاژ می‌شود.

مغز شما حاوی 100 میلیارد یاخته عصبی است. یعنی چیزی در حدود 166 برابر کل افرادی که روی کره زمین زندگی می‌کنند.

کل مقوله‌های مربوط به «تفکر» توسط جریان الکتریسته و تغییر و تحولات شیمیایی میسر می‌شوند.

وال بزرگ‌ترین مغز را دارد، به طوری که وزن مغز این حیوان چیزی نزدیک به 6 کیلوگرم است.

با در نظر گرفتن نسبت وزن کلی بدن به وزن مغز، انسان‌ها بزرگ‌ترین مغز را نسبت به وزن بدن خود دارند.


مغز اینشتین بزرگ‌تر از افراد عادی نبوده است. هوش بالای او به واسطه پیوند‌های ایجاد شده میان سلول‌های عصبی مغزش ایجاد شده بود. هر زمان که شما چیز جدیدی یاد می‌گیرید، یک ارتباط جدید میان سلول‌های مغزتان ایجاد می‌شود.

چند ساعت پس از مرگ آلبرت ، مغز او بدون اجازه خانواده توسط هاروی بیرون آورده شد. هاروی مغز آلبرت را به خانه‌اش برد و داخل یک ظرف شیشه‌ای دهان گشاد نگهداری کرد، هرچند او بعدها به دلیل انجام این کار از محل کارش که مخصوص تشریح اجساد بود اخراج شد.
چند سال بعد، هاروی از هنس پسر بزرگ آلبرت برای مطالعه و بررسی مغز پدرش اجازه گرفت و تکه‌هایی از مغز آلبرت را برای دانشمندان در سرتاسر دنیا فرستاد. یکی از دانشمندان برکلی با مطالعه قسمتی از مغز آلبرت متوجه شد که در مغز او در مقایسه با یک شخص طبیعی، به طور قابل توجهی سلول‌های گلیال که مسوول ترکیب کردن و مرتب کردن اطلاعات هست وجود دارد. در مطالعه دیگر، پروفسور ساندرا ویتسون فهمید که مغز آلبرت دارای کمبود یک چین خاصی از مغزش است که شکاف سیلوین نامیده می‌شود. این استخوان‌بندی غیرمعمول به عصب‌ها در مغز آلبرت اجازه می‌دهد که بهتر با دیگران رابطه برقرار کند. نتایج مطالعه دیگری نشان می‌داد که در مغز آلبرت بزرگی آویختگی جداری زیرین که اغلب درگیر توانایی‌های ریاضیات هست، بیشتر از افراد معمولی بود.


مردان از زنان باهوش‌ترند چون وزن مغزشان 10 درصد بیشتر است؟
نه، این اشتباه است. با این حساب، ‌فیل‌ها‌از آدم‌ها خیلی باهوش‌ترند چون وزن مغزشان 5 برابر است. داشتن مغز بزرگ‌تر به معنای باهوش‌تر بودن نیست. کاملا طبیعی است كه عضلات نیرومند یك فیل، در مقایسه با عضلات یك گربه، باید تحت كنترل مغز بزرگ‌تری باشد. به همین دلیل است كه فیل 6 هزار گرم مغز دارد و گربه، 30 گرم.

عملكرد كامپیوتر مثل مغز نیست؛
خیلی فرق دارد! شاید بگویید اصلا كامپیوترهای اولیه را با الگوگیری از عملكرد مغز ساخته‌اند ولی نورولوژیست‌ها در پاسخ به شما می‌گویند اگر قدرت تمام كامپیوترهای دنیا را با هم جمع كنید، باز هم قدرتش به مغز انسان نمی‌رسد؛ یعنی ساختار مغز ما آن‌قدر پیچیده است كه تشبیه‌اش به كامپیوتر، لااقل عصب‌شناسان را به خنده می‌اندازد.
وقتی می‌خوابیم، مغزمان استراحت نمی‌كند! یكی از تفاوت‌های بارز مغز و كامپیوتر، همین است

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 11:6



نمونه خانومهایی که آقایان واقعا می پسندند

22 فروردين 1389

 

نمونه خانمهایی که آقایان واقعا می‌پسندند



 

 


خانم‌ها معمولا اظهار می‌دارند که رفتار آقایون آنها را تا حدی گیج می‌کند و به درستی نمی‌توانند تشخیص دهند که مردها از آنها چه انتظاراتی دارند. آنها از اینکه نمی‌توانند مردها را راضی نگه دارند اندکی ناراحت هستند. البته امروزه کمتر اتفاق می‌افتد که خانمی به رضایت و یا عدم رضایت مردها اهمیت دهد تا زمانی که یک چنین دیدی نسبت به زندگی داشته باشید همه چیز بر وفق مراد پیش خواهد رفت، اما... بدون توجه به اینکه چنین نقطه نظری درست است و یا اشتباه باید توجه داشته باشیم که مردهای امروزی، با تلاش هر چه بیشتر در پی یافتن جایگاه واقعی خود در اجتماع هستند. خانم‌هایی را داریم که به عضویت ارتش و پایگاه‌های فضایی در آمده اند و به خوبی از انجام وظایفی که بر گردن آنها نهاده می‌شود بر می‌آیند. آنها در سایر مشاغل صنعتی دیگر هم در حال پیشرفت و ترقی می‌باشند. رفته رفته قلعه مستحکم مردها در حال ویران شدن است و آنها احترام و ارج و قرب گذشته خود را کم کم از دست رفته می‌بینند.

اگر یک خانم این مقاله را بخواند شاید با خود بگوید که خوب این مشکل مردهاست و خودشان هم باید به فکر پیدا کردن راه حلی برای آن باشند. بله درست است اما نباید انتظار داشت که به یک باره معجزه روی دهد و همه چیز مطابق میل آنها شود. تاریخ برای سالیان دراز جایگاه و عملکرد مردها را در جامعه معین کرده و شما به راحتی نمیتوانید در عرض چند سال آنرا تغییر دهید. شاید کمتر افرادی بتوانند در مقابل پیشرفت‌ها و موفقیت‌های خانم قد علم کنند اما یک چنین وضعیتی به طور قطع با خود مشکلاتی را نیز به همراه می‌آورد. یکی از مشکلات همانطور که قبلا نیز به آن اشاره داشتم این است که مرد قرن بیستم چه انتظاراتی دارد.

آقایون کم کم متوجه می‌شوند که جایگاه آنها چنان که در گذشته بوده، نیست. دیگر هیچ رد پایی از زمانیکه مردها نان آور خانه بودند و خانم‌ها هم باید در خانه مینشستند و فرزندان خود را بزرگ می‌کردند، نمانده است. شاید چنین تغییر شگرفی مستلزم سپری شدن مدت زمان بسیار زیادی باشد اما همانطور که مشاهده می‌کنید این امر در جوامع غربی با روند چشم گیری در حال پیشروی است. این روزها مردها می‌دانند که اگر بخواهند برای خود همسری پیدا کنند باید سخت تر از گذشته کار کنند و خانم‌ها سنگ‌های بیشتری در جلو پایشان می‌اندازند.

خوب، حالا مردها واقعا به دنبال چه چیز هستند؟

* اول از همه مردها به دنبال کسی هستند که تشنه عشق و محبت باشد. شاید این حرف بسیاری از خانم‌ها را غافلگیر کند اما مردها دوست دارند مورد دوست داشتن قرار بگیرند و خودشان نیز کسی را دوست بدارند. مشکل اینجاست که خانم‌ها برخورد بی احساس و سردی با آنها دارند. پیدا کردن خانمی که قابل دوست داشتن باشد کمی مشکل است و مردها از اینکه بفهمند دختر رویاهایشان را پیدا کرده اند خوشحال می‌شوند.

* مردها دنبال خانمی می‌گردند که در نظرشان جذاب باشد. خانم‌ها اغلب تصور میکنند که مردها خیلی سطحی نگر بوده و تنها چیزی که برایشان اهمیت دارد وضعیت ظاهری خانم می‌باشد. مردها لزوما به دنبال خانم‌های کمر باریک نمی‌گردند و اکثر آنها از خانم‌های چهل کیلویی خوششان نمی‌آید، بلکه آنها می‌خواهند کسی را داشته باشد که به وضعیت ظاهری خود افتخار کند (البته این کار را نباید بیش از اندازه انجام دهد). مردها از داشتن نامزدی که قیافه خوبی داشته باشد لذت می‌برند و من فکر نمی‌کنم که مردی چیزی جز این به شما بگوید.

* مردها به دنبال خانم‌هایی هستند که بتوانند به آنها اعتماد کنند. کسی که آنها را به خاطر خودشان بخواهد، کسی که بتوانند به او ایمان داشته باشند. شاید برایتان عجیب باشد اما برخی از خانم‌ها قابل اعتماد نبوده و بسیار بی وفا هستند. همین امر باعث می‌شود که مردها محتاط تر عمل کنند. بوسه روز عید و یا عشق بازی‌ها اصلا به حساب نمی‌آیند و این جزئی از خصوصیات خانم‌هاست. آقایون به شدت از بی وفایی و بد قولی بیزار هستند و به دنبال کسی می‌گردند که بتوانند از صمیم قلب به او اعتماد کنند.

* مردها می‌خواهند برای خود تشکیل زندگی خانوادگی دهند و به دنبال شریکی هستند که بتواند با او در خانه زندگی کند. خانم‌هایی که در محیط‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند برای مردها قابل قبول تر هستند چرا که آقایون تصور می‌کنند خیلی بهتر می‌توانند با این گونه افراد ارتباط برقرار کنند و ارتباطشان پایدار تر خواهد بود.

* مردها به دنبال خانم‌هایی با روحیه زنانه و مهربان می‌گردند زیرا چنین خصوصیاتی باعث می‌شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه‌هایش باشد. البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم‌ها آنها را نیز تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند.

* مردها به دنبال خانم‌های خوش مشرب هستند. بعضی از خانم‌ها خیلی سخت گیر بوده و برای جزئیات اهمیت بیش از اندازه ای قائل می‌شوند. آیا تا به حال دختر‌هایی را دیده اید که دارای خلق و خوی پسرانه هستند؟ مردها می‌خواهند از در کنار هم بودن با همسر خود لذت ببرند و احتیاج به محبت دارند به همین دلیل همیشه به دنبال فرد خوش طبعی هستند که بتوانند در کنار او به آرامشی که آرزوی آن را دارند دست پیدا کنند.

* مردها به دنبال زن‌هایی هستند که حس و ظرافت زنانه خود را حفظ کرده باشند. البته منظور ما آن دسته از خانم‌هایی نیست که دائما به دنبال مد می‌روند و چهره خود را به انواع و اقسام اشکال مختلف در می‌آورند. خانمی که بادگلو می‌زند و از خود گاز معده خارج می‌کند هیچ گاه برای یک مرد قابل قبول نخواهد بود. این روزها خانم‌ها ممكن است از مشروبات الکلی استفاده کنند که این کار نیز به نوبه خود باعث میشود که نظر جنس مخالف به آنها جلب نشود. بعضی از خانم‌ها هستند که در زمان عصبانیت هر چه که دلشان می‌خواهد بار طرف مقابل می‌کنند که این کار به هیچ وجه به مزاج آقایون سازگار نیست. مردها نمی‌خواهند رفتار همسرشان به اندازه خودشان بی شرمانه و توهین آمیز باشد.

* مردها کسی را می‌خواهند که حامی و پشتیبانشان باشد. خیلی از خانم‌ها منتظر هستند که اشتباه کوچکی از آقا سر بزند که آنها را به باد انتقاد بگیرند و در مسائل خصوصی و حتی شغلی شان دخالت کنند. آقایون به ارتباط خود به عنوان یک سیستم محافظ نگاه می‌کنند زمانیکه خانم نتواند یک چنین حسی را در آنها به وجود آورد و از این گذشته تا آنجا که می‌تواند از آنها انتقاد هم بکند، چیزی نمی‌گذرد که آقا از او جدا می‌شود.

* مردها از خانم‌های عصبی که تمام مدت داد و فریاد می‌کنند خوششان نمی‌آید. آنها خانم‌هایی را می‌پسندند که اهل بحث و گفتگو باشند و قادر باشند که مشکلاتشان را از راه‌های منطقی حل کنند. شاید خلق و خوی آتشین شما را در همان روزهای اولیه اندکی جذاب باشد اما در روز 500 به هیچ وجه به شما افتخار و قدرت نخواهد بخشید.

* مردها از خانم‌هایی که آنها را به چالش وا می‌دارند خوششان می‌آید. دوست میدارند که خانم‌ها، آنها در انتظار بگذارند. مردها معمولا زمانی که احساس امنیت کنند اندکی در رابطه تنبل می‌شوند اما زمانیکه آنها را به چالش وا می‌دارید، حداقل کاری برای انجام دادن دارند. اگر می‌خواهید مرد خود را همواره به خود علاقمند نگه دارید باید او را همیشه به چالش وادار کنید.

* مردها به دنبال همسری می‌گردند که به آنها متعهد باشد. هر چند پیدا کردن چنین شخصی مشکل است اما می‌توانید حداقل آرزوی داشتن یک چنین همسری را داشته باشید. مردها نامزدی را دوست دارند که بتوانند به او اعتماد کنند و مشکلات و ناراحتی‌هایشان را با او در میان بگذارند. تعهد مثل یک خیابان یکطرفه نیست و باید از جانب هر دو طرف رعایت شود. چنین نیازی برای همیشه در وجود تمام مردها باقی خواهد ماند.

* مردها دوست ندارند که تنها زندگی کنند. مقاله این دفعه بسیار بحث بر انگیز است و ممکن است من را به جرم اشتباهات فاحش دستگیر کنند! اما زیبایی نظر و عقاید شخصی، این است که هر کس هر چیزی را که دوست داشته باشد می‌تواند بگوید. حقیقت این است که مردهای امروزی به دنبال یک خانم مجرد قابل اطمینان و جذاب هستند که بتوانند رابطه بلند مدتی را با او آغاز کنند.

آنها می‌خواهند با او از زندگی خود لذت ببرند و دقایق خود را با او تقسیم کنند تا آرام و قرار بگیرند. افراد مجرد کمی وجود دارند که خواهان ارتباط بلند مدت هستند. مشکلی که مردها با آن مواجه هستند این است که دنیا به طور کلی عوض شده. زمانی که انتظار هیچ چیزی را ندارند به سرعت برایشان زن می‌گیرند و طوری که متوجه نشوند بچه دار می‌شوند. آنها فقط و فقط به دنبال ارزش و احترام از طرف شریک زندگی خود هستند و بس.

در حالیکه خانم‌ها در نقشهای اجتماعی خود بسیار موفق هستند خوب است که هیچ گاه از یاد نبریم که جایگاه اصلی آنها به خانه و خانواده شان تعلق دارد.


 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 17:2



زن زندگیه شما کدوم یکیه؟

22 فروردين 1389

 

زن زندگی شما کدومه ؟

زن مدل هارد دیسک: همه چی یادش می‌مونه، تا ابد!

زن مدل رم (RAM): از دل برود هر آن که از دیده برفت!

زن مدل ویندوز: همه می‌دونن که هیچ کاری رو درست انجام نمی‌ده، ولی کسی نمی‌تونه بدون اون سر کنه!

زن مدل اکسل: می‌گن خیلی هنرها داره ولی شما فقط برای چهار نیاز اصلی‌تون ازش استفاده می‌کنین!

زن مدل اسکرین سیور: به هیچ دردی نمی‌خوره ولی حداقل حوصله آدم باهاش سر نمی‌ره!

زن مدل سِروِر (Server): هر وقت لازمش دارین مشغوله!

زن مدل مولتی‌مدیا: کاری می‌کنه که چیزهای وحشتناک هم خوشگل بشن!

زن مدل سی‌دی درایو: هی تندتر و تندتر می‌شه!

زن مدل ئی‌میل: از هر ده‌تا چیزی که می‌گه، هشت‌تاش بی‌خوده!

زن مدل ویروس: به نام «عیال» هم معروفه. وقتی که انتظارش رو ندارین، از راه می‌رسه، خودش رو نصب می‌کنه و از همه منابعتون استفاده می‌کنه. اگر سعی کنین پاکش کنین، یک چیزی رو از دست می‌دین، اگه هم سعی نکنین پاکش کنین، دار و ندارتون رو از دست می‌دین

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 17:5



در کدام گوش عذرخواهی کنیم تا نتیجه ی بهتری بگیریم؟!

22 فروردين 1389

 

  در کدام گوش عذرخواهی کنیم تا نتیجه بهتری بگیریم؟!

 

شاید گفتن متاسفم به تنهایی برای طلب بخشش از یک فرد کافی نباشد، اما تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد در صورتی که شما ...


شاید گفتن متاسفم به تنهایی برای طلب بخشش از یک فرد کافی نباشد، اما تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد در صورتی که شما در گوش راست یک فرد پیام تاسف خود را بگویید احتمال تاثیرگذاری آن بیش‌تر خواهد شد.
تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد زمانی که عصبانی هستیم گوش راست ما نسبت به صدا نسبت به گوش چپ حساسیت بیش‌تر و پاسخ‌گویی بهتری دارد.

این کشف این گونه بیان می‌کند که در صورتی که شما در گوش سمت راست فردی پیام غذرخواهی خود را منتقل کنید احتمال موفقیت بیش‌تری برای جلب توجه فرد خواهید داشت.
دانشمندان برای بررسی این موضوع مطالعه ای را روی 30 مرد جوان انجام داده و قدرت شنوایی آن‌ها را آزمایش کردند.
در این آزمایش به شرکت کنندگان برگه ای شامل جملات خصمانه داده شد تا از روی آن بخوانند و در نتیجه خواندن آن‌ها عصبانی شوند.در این زمان محققان متوجه شدند ضربان قلب ، فشار خون و سطح هورمون تستسترون در این افراد بالا می‌رود.

این تیم تحقیقاتی از دانشگاه وانسیا متوجه شدند زمانی که انسان‌ها عصبانی می‌شوند گوش راست آن‌ها نسبت به صدا بسیار حساس‌تر می‌شود ، اما هیچ تغییر خاصی در میزان حساسیت گوش چپ آن‌ها رخ نمی‌دهد.
به این ترتیب در صورتی که شما می‌خواهید از فردی عذرخواهی کنید ، بهتر است این کار را در سمت گوش راست او انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید.

نتایج این تحقیقات در نشریات هورمون‌ها و رفتار به چاپ رسیده است.
دانشمندان تصور می‌کنند این بدان دلیل است که سمت چپ مغز صداهایی را که از گوش راست شنیده می‌شود تحلیل می‌کند و اگر عصبانیت آن را تحریک کند ، صداهایی که از گوش راست شنیده می‌شوند با قدرت بیش‌تری دریافت و تحلیل می‌شوند.
تحقیقات قبلی نیز نشان داده بود اگر شما می‌خواهید فردی را به انجام کاری ترغیب کنید بهتر است در گوش راست او سخن بگویید.

 

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 17:18



30واقعیت پنهان در مورد آقایون

20 فروردين 1389

 

سی واقعیت پنهان در مورد آقایون (طنز)

چرا مردها دارای وجدان پاکی هستند؟
به این دلیل که هیچ گاه از آن استفاده نمی کنند


چرا مردها همیشه خوشحال هستند؟
چون آدم های بی خیال فقط می خندند


چرا روانکاوی مردها خیلی سریع تر نسبت به خانم ها انجام می پذیرد؟
زیرا هنگامیکه زمان بازگشت به دوران کودکی فرا می رسد، مردها همان جا قرار دارند


اگر یک مرد و یک زن با هم از یک ساختمان 10 طبقه به پایین بیفتند کدامیک زودتر به زمین میرسد؟
خانم، چرا که آقا راه را گم می کند


شباهت آقایون با آگهی های بازرگانی چیست؟
شما نمی توانید یک کلمه از حرف های آنها را باور کنید و هیچ چیز برای زمانی بیش از 60 ثانیه دوام نمی آورد


ورزش کنار دریای آقایون چیست؟
هر موقع خانمی را در بیکینی می بینند شکم هایشان را تو می دهند


به یک مرد با نصف مغز چه می گویند؟
با استعداد


فرق بین نرخ اوراق بهادار با مردها در چیست؟
نرخ اوراق بهادار رشد می کند


خدا بعد از خلق مرد ها چه گفت؟
من می تونم کارمو بهتر از این انجام بدم


دلیلی که مردها به مسائل کاری خود فکر نمی کنند
فکری ندارند - کاری ندارند


در آمریکا به یک مرد باهوش و با استعداد چه می گویند؟
توریست


اگر آقایون هم باردار می شدند آنوقت
خدمات پزشکی در مغازه های خواروبار فروشی هم ارائه می شد


آیا شنیده اید که مردی مدال طلای المپیک را از آن خود ساخت؟
او بعدا آنرا برنز رنگ کرد


یک وضعیت غیر قابل كنترل چیست؟
صد و چهل و چهار مرد در یک اتاق


برای درست کردن پاپ كُرن به چند مرد نیاز است؟
سه تا، یک نفر ماهیتابه را بر روی گاز نگه میدارد و دو نفر دیگر گاز را تکان میدهند تا گرما به تمام سطئ ماهیتابه برسد


آقایون لباس هایشان را چگونه دسته بندی می کنند؟
"کثیف" و " کثیف اما قابل پوشیدن"


تنها یک مرد می تواند یک ماشین ارزان قیمت 2 میلیون تومانی بخرد و
یک سیستم صوتی 4 میلیون تومانی بر روی آن نصب کند



زمان با ارزش مردها در کنار همسرانشان چگونه می گذرد؟
ملافه را روی سرشان می کشند و می گویند "تو خیلی نازی عزیزم


یک خانم 35 ساله به بچه دار شدن فکر می کند، یک مرد 35 ساله به چیزی فکر می کند؟
به قرار گذاشتن با بچه ها


شما به مردی که همه چیز دارد چه میدهید؟
زنی که به او نشان دهد چگونه می تواند از آنها استفاده کند


چرا عنکبوت های سیاه پس از جفت گیری، جفت خود را می کشند؟
به این خاطر که می خواهند قبل از شروع خرخر جلوی آنرا بگیرند


چرا مردان تنها در نیمی از زندگی خود با بئران مواجه هستند؟
زیرا آنها در تمام طول زندگی خود در دوران نوجوانی به سر می برند


آینده نگری یک مرد چگونه مشخص می شود؟
به جای یک بطری 2 بطری مشروب بخرد


رفتن به بار مجردها چه فرقی با رفتن به سیرک دارد؟
در سیرک كسی صحبت نمی کند


چرا مردها به دنبال خانمهایی هستند که هیچ گاه قصد ازدواج با آنها را ندارند؟
به همان دلیلی که آدمها ماشینی را دنبال می کنند که هیچ گاه نمی توانند در آن رانندگی کنند


شما با مرد مجردی که تصور می کند بهترین هدیه خدا نصیب او شده چه می کنید؟
او را مبادله می کنیم


چرا آقایون مجرد جذب خانم های با هوش می شوند؟
دو چیز مخالف نسبت به هم کشش دارند


شباهت آقایون با ماشین چمن زنی در چیست؟
هر دو خیلی سخت به کار می افتند، در هنگام کار سر و صدای زیاد ایجاد می کنند و ئحتی نیمی از وقت را هم نمی توانند به درستی کار کنند


فرق یک شوهر جدید با یک هاپوی جدید در چیست؟
بعد از یک سال هاپو هنوز هم از دیدن شما به هیجان می آید


نازکترین کتاب دنیا چه نام دارد؟
چیزهایی که مردان در مورد زنان می دانند


 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 15:5



راز عدد7!!!

17 فروردين 1389

 

 

 

 

هفت عددی اسرار آمیز و مقدس...


 


جادوی هفت
هفت، از ترکیب دو عدد سه و چهار ایجاد شده است که بنابر حکمت فیثاغورثی و زمانی بسیار دورتر از آن، اعدادی خوش یمن شناخته میشدند. به عقیده بابلیان، مصریان و تمدنهای باستانی دیگر، به وجود ۷ سیاره مقدس اعتقاد داشتند. در زبان عبری لغت قسم خوردن، به طور تحت اللفظی به معنای قرار گرفتن تحت نیروی ۷ چیز است که برگرفته از هفت میشی است که در پیمان میان ابراهیم نبی و ابی ملک در بیرشیبا به آن اشاره شده است.

هرودوت نیز به یک قسم عربی اشاره کرده که در آن هفت سنگ به خون آغشته میشوند. آفرینش جهان در هفت روز انجام شده، هفته هفت روز دارد، هفت حسن خداداد، هفت گناه کبیره، هفت مرحله در زندگی انسان، هفت طبقه بهشت و جهنم و مثالهای بیشمار دیگری در میان ادیان، ملل و اعصار مختلف از جمله مصادیق حضور جادویی عدد ۷ در زندگی و مرگ انسانها هستند.

تعدادی از مشهورترین ۷ های جهان از این قرارند:


هفت طبقه بهشت
بر اساس آیات قرآن و مفسران احادیث، بالاترین درجه سعادت معنوی، ورود به طبقه هفتم بهشت است. مسلمانان به وجود هفت طبقه یا مرحله آمرزش و بهشتی شدن اعتقاد دارند. این طبقات هفتگانه همانهایی هستند که حضرت محمد(ص) در شب معراج خود سوار بر “براق” آنها را طی نموده است.


هفت گناه کبیره
هفت گناه کبیره، گناهانی هستند که در زمان تاریخ بسیار قدیم رهبانیت مسیحی مشخص شده و در قرن ششم میلادی توسط پاپ گرگوری اول یا گرگوری کبیر در یک دسته قرار گرفته اند. این گناهان عبارتند از : تکبر، طمعکاری، شهوت –در معنای تمایل بیش از حد یا نامشروع جنسی، حسادت، شکم پرستی که معمولا مستی نیز در آن منظور میشود و تنبلی. هفت گناه کبیره از موضوعات مورد علاقه در وعظ و خطابه ها، نمایشنامه های اخلاقی و هنر اروپای قرون وسطا بوده است.



هفت کلمه آخر
هفت کلمه آخر، به آخرین جمله حضرت عیسی بر صلیب اشاره دارد. این کلمات از این قرارند: ” خدای من، چرا مرا به خود واگذاشتی؟


هفت علم انسانی (علوم سبعه)
طبقه بندی آزاد موضوعاتی که از قرن پنجم میلادی به بعد، دربرگیرنده برنامه آموزشی غرب در قرون وسطا بود. به نظر میرسد که نام “علوم انسانی” برگرفته از رساله “سیاست” ارسطو باشد که در آن از “شاخه هایی از دانش که شایسته انسان آزاد است”، یعنی دانش اولیه ای که برای یک شهروند با تحصیلات مناسب لازم است، سخن گفته است. این علوم عبارتند از علوم سه گانه : دستور زبان (ادبیات)، علم بیان و دیالکتیک (مباحثه و مکالمه) و علوم چهارگانه که پیشرفته تر بوده و از این قرارند: حساب، هندسه، موسیقی و نجوم.


عجایب هفتگانه طبیعی
کوه اورست در مرز نپال و چین، آبشار ویکتوریا در آفریقا، گرند کنیون Grand Canyonآمریکا، ساحل مرجان بزرگ استرالیا، سپیده دم شمالی قطب شمال، آتشفشان پاریکوتین Paricutinدر مکزیک و بندر ریو دوژانیرو برزیل


هفت مرد فرزانه
نامی که در سنت یونانی به هفت تن از سیاستمداران، قانونگذاران و فیلسوفان قرن ۷ و ۶ قبل از میلاد داده شد. این فرزانگان عبارتند از: سولون قانون گذار یونانی، تالس فیلسوف اهل میلتوس، پیتاکوس فرمانده نظامی اهل میتیلن، کلئوبولوس فیلسوف اهل رودس، شیلون اسپارتی از ناظران شاه، بیاس فرزانه ترین هفت فرزانه، اهل پری ین و پریاندر حاکم مستبد کورنتی.


هفت دریا
شامل دریاهای قطب شمال و قطب جنوب، اقیانوس آرام شمالی و جنوبی، اقیانوس اطلس شمالی و جنوبی و اقیانوس هند.

هفت حس
بر اساس تعلیمات باستانی، روح انسان یا “بدن مقدس درون” او مرکب از هفت خاصیت است که هر یک تحت تاثیر یکی از سیارات هفتگانه اند. آتش موجب زندگی، خاک به وجود آورنده توانایی احساس کردن، آب موجب قدرت بیان، هوا حس چشایی، مه موجد حس بینایی، گلها به وجود آورنده حس شنوایی و باد جنوب به وجود آورنده حس بویایی هستند.

هفتمین پسر از هفتمین پسر
همانطور که گفتیم، هفت جادویی ترین اعداد است و در معرفت قومی، هفتمین فرزند پسر از هفتمین پسر یک خانواده با نیروهای قدرتمند جادویی و شفادهندگی متولد میشود. او پیشگو است و میتواند طلسمهای قدرتمندی را اجرا کند و میتواند با نهادندست خود بر بدن افراد رنجور، آنان را شفا دهد.

عجایب هفتگانه قرون وسطی
1)آمفی تئاتر روم، ۲) کاتاکومبهای (سرداب) اسکندریه، مصر ۳) دیوار بزرگ چین ۴) استون هنج در ویلتشایر انگلستان ۵) برج کج پیزا ۶) برج چینی (از جنس چینی) نانکینگ، چین ۷) مسجد ایا صوفیه در استانبول

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 22:18



درسهای آموزنده از زرتشت!!

15 فروردين 1389

 

 

 

نصایح زرتشت به پسرش:

 


آنچه را گذشته است فراموش کن و بدانچه نرسیده است رنج و اندوه مبر

 
قبل از جواب دادن فکر کن

 
هیچکس را تمسخر مکن

 
نه به راست و نه به دروغ قسم مخور

 
خود برای خود، زن انتخاب کن

 
به شرر و دشمنی کسی راضی مشو

 
تا حدی که می توانی، از مال خود داد و دهش نما

 
کسی را فریب مده تا دردمندنشوی

 
از هرکس و هرچیز مطمئن مباش

 
فرمان خوب ده تا بهره خوب یابی

 
بیگناه باش تا بیم نداشته باشی

 
سپاس دار باش تا لایق نیکی باشی

 
با مردم یگانه باش تا محرم و مشهور شوی

 
راستگو باش تا استقامت داشته باشی

 

****************************************


متواضع باش تا دوست بسیار داشته باشی

 
دوست بسیار داشته باش تا معروف باشی

 
معروف باش تا زندگانی به نیکی گذرانی

 
دوستدار دین باش تا پاک و راست گردی

 
مطابق وجدان خود رفتار کن که بهشتی شوی

 
سخی و جوانمرد باش تا آسمانی باشی

 
روح خود را به خشم و کین آلوده مساز

 
هرگز ترشرو و بدخو مباش

 
در انجمن نزد مرد نادان منشین که تو را نادان ندانند

 
اگر خواهی از کسی دشنام نشنوی کسی را دشنام مده

 
دورو و سخن چین مباش و درانجمن نزدیک دروغگو منشین

 
چالاک باش تا هوشیار باشی

 
سحر خیز باش تا کار خود را به نیکی به انجام رسانی

 
اگرچه افسون مار خوب بدانی ولی دست به مار مزن تا تو را نگزد و نمیری

 
با هیچکس و هیچ آیینی پیمان شکنی مکن که به تو آسیب نرسد





 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 15:38



مجردا!!!!بوسیله ی رنگ مد امسال متاهل بشید!!!!

13 فروردين 1389

 

 

 

 

سلام عیدتون مبارک اگه لباس نخریدین لباساتون روازاین رنگا انتخاب کنید

رنگ مد جهانی امسال آبی فیروزه ای البته تو تهران رنگ های دیگه ای مثل :زرعسلی ،خاکستری وبنفش مدشده که خاکستری وبنفش رو بیشتر باهم استفاده می کنن اما رنگ مد جهانی امسال رنگ فیروزه ای است.

این نوع رنگ که صافی بی نظیر آبی و رنگ انرژی دهنده ی سبز روتوخودش داره، باعث آرامش میشه و ما رواز مشکلات روزانه زندگی کمی آسوده میکنه.

همین طور رنگ فیروزه ای ماروبه یاد دریا میندازه وبازم باعث آرامش ذهن وروح میشه.

آبی فیروزه ای مدجهانی روی یک تسبیح

رنگ زرد عسلی بکاررفته دریک کیف

رنگ خاکستری استفاده شده تویک بلوز مردانه

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 22:21



مردان زودتر خائن را شناسایی میکنند!!

13 فروردين 1389

 

 

مردها زودتر متوجه خیانت میشوند!!!

 

بر اساس یک پژوهش آمریکایی مردها بسیار زودتر از زن‌ها متوجه خیانت‌های شریک زندگی خود متوجه می‌شوند.

مجله آلمانی فوکوس ضمن انتشار این پژوهش توضیح داد که مردها در زمان کوتاهی خیانت‌های همسرشان را کشف کرده و این عامل باعث خسارت‌های روحی سنگینی در آنها می‌شود. بر عکس خانم‌ها عکس‌العمل کمتری در برابر خیانت‌های شوهر دارند.

گفتنی است که رویارویی با حالتی شبیه خیانت موجب مشکوک شدن مردها به کودکانشان می‌گردد و این حالت به طور همیشگی خواهد بود.

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 22:16



دروغهای پسرا به دوست دختراشون!!!

11 فروردين 1389

 

دروغ های پسران به دختران با زیرنویس فارسی!!!

 

 



 

دروغ: بعدا" باهات تماس می گیرم

معنی: دیگه هیچ وقت منو نمی بینی

دروغ: تو قسمتی از وجود منی- نمی دونی تا چه اندازه دوستت دارم

معنی: تو برای من به اندازه کافی زیبا، باهوش و پولدار نیستی میزارمت کنار

دروغ: اون دختر هیچ تیریپی با من نداره - ما فقط دوست معمولی هستیم

معنی: عاشقشم

دروغ: من ترو برای وجود خودت دوست دارم

معنی: من فقط دنبال سکس هستم

دروغ: آخر این هفته با دوستام داریم میریم کوه

معنی: داریم میریم دختر بازی.

دروغ: می تونی 5 هزار تومن بهم قرض بدی؟ تا آخر هفته بهت برمیگردونم

معنی: پولتو ببوس و باهاش خداحافظی کن.

این هم شاید بزرگترین دروغی باشد که تا بحال گفته شده:

دروغ: قول میدم تا زمانیکه مرگ مارو از هم جدا نکرده عاشقت باشم، باهات صادق باشم و ازت نگهداری کنم

معنی: ازت میخوام لباسامو بشوری، خونمو تمیز کنی، غذا برام بپزی، وقتی مریض میشم ازم پرستاری کنی، از بچه هام مراقبت کنی، به دوستام و خـانوادم سـرویـس بدی . هر وقت بخوام میـرم با دوسـتــام و دخـتـرای دیـگـه گـردش، هیچوقت پول بـهت نمی دم و هیچ کلمه خوشـحال کنـنده ای بـهت نخواهم گفت و هیچ کاری که برای تو جالب باشه انجام نخواهم داد!



 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 16:42



10راز جاذبه که خانومها میدانند ولی آقایون نمیدانند

11 فروردين 1389

 

10راز جاذبه که خانم ها می دانند ولی آقایون نه!!!!

 


واقعبین باشید – خانم ها خیلی بهتر از آقایون می دانند که چطور دیگران را به خود جذب کنند. اشکال از ما نیست. خانم ها سالهای زیادی را صرف این کرده اند که به چشم دیگران بیایند. آنها تجربه های زیادی از تلاش برای علاقه مند کردن آقایون به خودشان داشته اند. به عبارت دیگر: آنها تمرین داشته اند.خانم ها رمز و راز جاذبه را می دانند...


اما نکته خنده دار درمورد جاذبه این است که آقایون هم می توانند رمز و راز آنرا یاد بگیرند و به نتیجه ای که می خواهند دست پیدا کنند.

حالا 10 راز مهم جاذبه را برایتان عنوان می کنیم.

راز 1: بدانید که چه می خواهید

خیلی از مردها این مشکل را دارند که فقط به همان چیزی که عایدشان می شود راضی می شوند. اما خانم ها معمولاً خواستگاران بیشتری دارند به همین خاطر می توانند در انتخاب خود سخت گیر تر باشند.

وقتی بدانید که از طرف مقابل خود چه می خواهید، نه تنها کاندیدهای احتمالی را بررسی می کنید بلکه قطعیت بیشتری هم در کارتان دارید.

با این کار نشان می دهید که ناامید و بیچاره نیستید. و این شما هستید که قدرت دارید و انتخاب به عهده شماست. و وقتی قدرت دست شما باشد، این طرف مقابلتان است که دنبالتان می افتد.

راز 2: باارزش باشید

اینکه کسی دنبالتان بیفتد یعنی در نظر دیگران ارزش خاصی دارید. آنها شما را می خواهند، به هر دلیلی و این دیگر کار آنهاست که تلاش کنند و شما را به دست بیاورند.

برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید ارزش خاصی برای خودتان قائل شوید. باید خودتان احساس کنید که ارزش این را دارید که دیگران دنبالتان بیفتند و با رفتارهایتان باید این مسئله را به دیگران بفهمانید.

دخترها معمولاً خیلی مردها را دور و بر خود دارند که سعی می کنند او را تحت تاثیر قرار دهند. اما خودشان فقط می خواهند کسی را تحت تاثیر قرار دهند که مثل خودشان باشد.
راز 3: خوب لباس بپوشید

خانم ها اهمیت زیادی برای ظاهر خود قائل هستند. این یکی از دلایل مهمی است که می توانند خیلی راحت توجه هر مردی را به خود جلب کنند.

خانم ها این را می دانند که لباس پوشیدنشان می تواند باعث شود به چشم دیگران برسند. درواقع، چون خیلی از مد سر در می آورند راحت می توانند طریقه لباس پوشیدن شما را وارسی کنند.

مردی که می داند چطور باید خوب لباس بپوشد معمولاً مورد توجه خانم ها قرار می گیرد. اما دلیل آن فقط این نیست که ظاهر خوبی دارد، بلکه بااین کار خود نشان می دهد که از اهمیت ظاهر برای خانم ها آگاه است.
راز 4: خوشبو باشید

بیشتر اوقات مردها حس بویایی را فراموش می کنند و یادشان می رود که از عطر و افترشیو استفاده کنند. اما خانم ها می دانند که اگر بخواهید کسی را به سمت خود جذب کنید، باید نظر همه حواس بدن را به خود جلب کنید.

به عطرهایی فکر کنید که خانم ها استفاده می کنند و شما را دیوانه می کند، آنوقت می فهمید که بو چقدر می تواند اهمیت داشته باشد.

استفاده از عطرهای خوشبو در مواجهه با خانمها، حضور شما را پررنگ تر می کند.
راز 5: جالب توجه باشید

باوجود همه ویژگی های ظاهری که در جذب کردن دیگران موثر است، فقط ظاهر خوب خیلی زود تکراری خواهد شد. به همین خاطر است که داشتن شخصیتی جالب اهمیت زیادی دارد.

جالب بودن یعنی بدانید با چه کسی درمورد چه موضوعاتی حرف بزنید که نظر او را جلب کند. باید درمورد وقایع روز، موسیقی، هنر و فرهنگ و هر چیز دیگری که خانم ها را سرگرم کند اطلاعات داشته باشید.

اما علاوه بر اینکه بدانید درمورد جه صحبت کنید، باید بتوانید به حرفهای طرف مقابل هم گوش دهید.
راز 6: کارهای غیرمنتظره انجام دهید

انجام کاری که از شما انتظار نمی رود می تواند در طرف مقابل هیجان ایجاد کند و باعث شود از کنار شما بودن لذت ببرند.

البته نباید کارهای غیرمنتظره مضحک انجام دهید. مثلاً یکدفعه بلند فحش بدهید یا کار مسخره دیگری مثل این انجام دهید.

باید برخلاف انتظار دیگران باشید. مثلاً به جای اینکه از ظاهر یک خانم تعریف کنید، درمورد هوش و ذکاوتش تعریف کنید. مطمئناً افراد کمی تابحال دراین مورد از او تعریف کرده اند و این کارتان شما را از بقیه جدا میکند.
راز 7: هم گرم باشید هم سرد

برای جذب کردن باید احساسات را تحریک کنید. بدون احساس، جاذبه غیرممکن است.

اما زیاد بودن یک احساس درست به اندازه بی احساس بودن بد است. وقتی همیشه خوب باشید یا همیشه بد باشید، از کسی که می خواهید دورتان میکند.

وقتی احساسات گرم و سرد را به تناسب داشته باشید، یک ترن هوایی احساسی می سازید که همه چیز رابرای فرد مقابلتان جالب و جذاب می کند.

خانم ها خودشان همیشه همین کار را می کنند. یک روز آنقدر خوب رفتار می کنند که خودشان را به شما علاقه مند نشان می دهند که بهترین احساس را عایدتان می کند، یک روز هم نادیده تان می گیرند و باعث می شود حس بدی پیدا کنید.

این ایجاد تغییر بین احساسات خوب و بد باعث می شود طرفشان به آنها جذب شود. مردها هم می توانند همین کار را بکنند.
راز 8: سخت تلاش کنید تا به دست آورید

هیچکس هیچوقت برای چیزی که آسان به دست بیاورد ارزش قائل نمی شود. خانم ها این را بهتر از هر کس دیگری می دانند. اگر خیلی راحت جلوه کنند این امکان وجود دارد که مرد خیلی زود آنها را ترک کند.

وقتی تلاش کنید تا آنچه که می خواهید را به دست آورید باعث می شود برای نتیجه ای که عایدتان می شود ارزش بیشتری قائل باشید.
راز 9: ماجراجو باشید

ماجراجو بودن با انجام کارهای غیرمنتظره فرق دارد. ماجراجویی یعنی گذشتن از مرزها و انجام کارهای جدید و غیرعادی است.

زن های ماجراجو مردها را به سمت خود جذب می کنند. آنها باعث می شوند با بودن کنار آن دختر احساس سرزندگی بیشتری کنند.

این برای مردها هم صدق می کند. یک مرد ماجراجو خیلی راحت می تواند دخترها را به سمت خود جلب کند.
راز 10: از جنسیت خود استفاده کنید

خانم ها می دانند که جذاب بودن و استفاده از جنسیتشان ابزاری بسیار مهم در جذب مردان است. اما مردها هیچوقت نمی دانند چطور باید س کسی باشند.

مردها تمایلات جنسی را با خانم ها در ارتباط می دانند چون فقط به این صورت است که مفهوم رابطه زناشویی را درک می کنند. اما مردها هم می توانند جذاب باشند و در این صورت هر زنی که بخواهند را می توانند به سمت خود جذب کنند.

تفاوت اینجا این است که اگر مردها بخواهند جذاب باشند باید مردانه رفتار کنند. باید بهترین خصوصیات مردانه را که خانم ها را تحریکمی کند از خود نشان دهند.

استفاده از جنسیتتان یعنی قوی باشید، شجاع باشید، خشن باشید و بگذارید که انرژی مردانه از شما منعکس شود:

هرچه بیشتر بتوانید از جنسیتتان استفاده کنید، خانم ها بیشتر به شما جواب می دهند:

می پرسید ما از کجا این رازها را می دانیم؟ خیلی ساده است:

خانم ها خودشان همیشه اینها را برایمان می گویند

خوانندگان ما با ایمیل هایی که می زنند همه حرفهایشان را با ما درمیان می گذارند. خود خانم ها بارها و بارها این حرف ها را به ما گفته اند و ما اینها را یکجا جمع کرده ایم و در اختیار شما قرار داده ایم.

مطمئن باشید که این کارها بی بُر و برگرد جواب می دهد. هرچه که باشد خانم ها خیلی بیشتر از شما از قوانین جاذبه اطلاع دارند.

چیزی برای از دست دادن ندارید. پس از همین امروز شروع کنید.

 

 



 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 16:27



8نوع دوستی که خانومها به آن نیاز دارند

11 فروردين 1389

 

8نوع دوستی که خانمها به داشتن آنها در زندگیشان نیاز دارند!

 


 

1. دوست دوران کودکی
دوست دوران کودکی، هنوز هم به یاد می آورد که شما چه دختری بودید؟
دوست های دوران کودکی شما و خانواده شما را خوب می شناسند و خاطرات بسیاری از شما دارند. ربه کا ادم محقق و استاد جامعه شناسی دانشگاه کالیفرنیا می گوید: دوستان دوران کودکی به شما یادآوری می کنند که هنوز همانی هستید که در دوران کودکی تان بودید.
از طریق تلفن، میل، نامه و... با دوستان دوران کودکی تان ارتباط داشته باشید.


2. یک دوست جدید
برخلاف دوستان دوران ابتدایی تان، دوست جدید هیچ تصور ذهنی از شما ندارد.
دوستان جدیدی که پبدا می کنیم تفکرات، شخصیت ها و شیوه های مختلفی برای زندگی دارند. این دوستان شما را به جمع دیگری از دوستان جدید معرفی می کنند که ممکن است از لحاظ شغلی و... برای شما مفید باشد. دوستان جدیدی در محل کارتان پیدا کنید، و فعالیت های جدیدی را آغاز کنید.

 


3. دوست ورزشی
زمانی که حوصله ورزش ندارید، او شما را به بیرون از منزل دعوت می کند تا با هم ورزش کنید و روحیه تان را به دست آورید.
کارشناسان اتفاق نظر دارند که ورزش کردن از جمله پیاده روی، ایروبیک، مهمترین عاملی است که شما را از لحاظ جسمی و روحی سالم نگه می دارد و باعث بقای عمرتان نیز می شود.
برای اینکه نتیجه بهتری کسب کنید، تمرینات ورزشی مشترکی با دیگران انجام دهید. مثلا می توانید با همسایه تان 4 روز در هفته پیاده روی کنید یا بدوید. این روش بهترین راه برای ورزش کردن و درنهایت کسب یک نتیجه خوب است زیرا اگر یکی از شما حوصله ورزش کردن نداشته باشید دیگری شما را ترغیب می کند.

 


4. دوست مذهبی
مطالعه ای که در دانشکده پزشکی دوک انجام شد نشان داد که افرادی که به طور مرتب در جلسات مذهبی حاضر می شوند یا فعالیتهای مذهبی مانند نماز خواندن، مدیتیشن یا خواندن قرآن انجام می دهند 50 درصد کمتر از دیگران در معرض مرگ هستند و طول عمرشان 6 سال بیشتر می شود.

 

 
5. دوست جوان تر از خودتان
تحقیقات نشان داده که عامل ضروری یک زندگی شاد این است که برای دیگران مفید باشی. مثلا با درست کردن یک غذای خوشمزه، یا صحبت درمورد تجربیاتی که کسب کرده اید و انتقال آن به دیگران. بسیاری از خانم ها با بزرگ شدن بچه هایشان این کارها را فراموش می کنند یا شاید کمرنگ تر شود. اما داشتن یک دوست جوان تر از خودتان می تواند این حس را به شما منتقل کند و زندگی شادی را برای شما رقم بزند.

 

6. زنِ دوستِ همسرتان
ارتباط نزدیک داشتن با زن دوست همسرتان برای زندگی و ازدواجتان بسیار مفید است.
مطالعه ای که برروی 347 زوج انجام شده بود نشان داد که هرچه خانواده های دو زوج بیشتر با هم آمیخته شوند، همسران شادتری خواهند بود حتی اگر یک سال از ازدواجشان گذشته باشد. پس زوج هایی را که می شناسید وارد لیست دوستانتان کنید تا زندگی شادی را برای خود و آنها به وجود بیاورید همچنین آنها را عضوی از خانواده خود بدانید. 


7. مادرتان
براساس مطالعه ای که در دانشگاه پلسیلوانیا انجام شد، حدود 85 درصد خانمها مدعی شدند که با مادرانشان رابطه خوب و صمیمی داشته اند.
با وجود اختلاف های سطحی که بین مادران و دخترها وجود دارد، رابطه بین آنها عمیق، نزدیک و حمایتی می باشد. این موضوع در این رابطه اهمیت و ارزش فوق العاده ای دارد زیرا مادران و دخترها علاقه زیادی به یکدیگر دارند.

 

اگر علاقه مندید که ارتباط دوستانه ای با مادرتان داشته باشید اما موانعی بر سر راهتان وجود دارد، ما موارد زیر را توصیه می کنیم:


* اگر گذران وقت با مادرتان برایتان سخت است و زیاد از آن لذت نمی برید:

 سعی نکنید او را تغییر دهید بلکه روی کارهای خودتان تمرکز کنید و سعی کنید با کارهایی که انجام می دهید زمان لذت بخشی را فراهم کنید.


* اگر بر سر مسائل قدیمی با هم مخالفید:

خانم هایی که ارتباط محکم و قوی دارند به صورت شخصی کشمکش ایجاد نمی کنند. در عوض، بازتاب رفتارهای مادرشان را با ملایمت نقد می کنند.


* رابطه بسیار نزدیک است:

دخترانی که این نوع رابطه را با مادرانشان دارند و مادرانشان خواستار این هستند که زمان بیشتری را با دخترانشان سپری کنند. به جای اینکه به مادرشان بگویند نمی توانند با او باشند روی این مسئله تاکید می کنند که چه زمانی فرصت با هم بودن را دارند و چه کارهایی می توانند برای مادرانشان انجام دهند. 

 

8. خودتان
آیا شما مانند بسیاری از خانم ها قید همه چیز رامی زنید تا به دوستانتان کمک کنید اما از خودتان غافل شده اید و به خودتان توجهی نمی کنید؟
چقدر یک نفر برای خودش اهمیت قائل است؟ پاملا پیک مشاور پیشگیری و استادیار دانشکده پزشکی ماریلند می گوید: این موضوع از خودآگاهی شروع می شود.  او می گوید: خودآگاهی یک ماجرای حیرت انگیز است. فکر کنید چه چیزی باعث شد عاشق کسی شوید یا از کسی خوشتان بیاید. با خودتان روراست باشید. با این توضیحات و روشن شدن این واقعیت ها چه حسی نسبت به خودتان دارید؟

پیک توصیه می کند که این جملات را با خودتان تکرار کنید: من خودم را دوست دارم و به خودم افتخار می کنم همچنانکه دیگران در زندگی من مهم هستند. او توصیه می کند که هفت عاملی که باعث شادی و سلامت تان می شود را یادداشت کنید. مثلا غذا پختن، صحبت کردن با یک دوست، دویدن، کتاب خواندن و... و حداقل یکی از آنها را روزی یک بار انجام دهید.

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 16:23



دخترا و پسرا چجوری نیمرو درست میکنن؟؟؟؟؟؟؟

10 فروردين 1389

 

دختر ها و پسرها چگونه نیمرو درست می کنند !!!!!!!

دخترا:


توی ماهیتابه روغن میریزن
اجاق گاز زیر ماهیتابه رو روشن میكنن
- تخم مرغها رو میشكنن و همراه نمك توی ماهیتابه میریزن
چند دقیقه بعد نیمروی آماده رو نوش جان میكنن.



پسرها:


توی كابینتهای بالایی آشپزخونه دنبال ماهیتابه میگردن
توی كابینتهای پایینی دنبال ماهیتابه میگردن و بلاخره پیداش میكنن
ماهیتابه رو روی اجاق گاز میذارن
توی ماهیتابه روغن میریزن
توی یخچال دنبال تخم مرغ میگردن
یه دونه تخم مرغ پیدا میكنن
چند تا فحش میدن
دنبال كبریت میگردن
با فندك اجاق گاز رو روشن میكنن و بوی سركه همراه دود آشپزخونه رو بر میداره
ماهیتابه رو میشورن (بگو چرا روغنش بوی ترشی میداد!
ماهیتابه رو روی اجاق گاز میذارن و توش روغن واقعی میریزن
تخم مرغی كه از روی كابینت سر خورده و كف آشپزخونه پهن شده رو با دستمال پاك میكنن
چند تا فحش میدن و لباس میپوشن
میرن سراغ بقالی سر كوچه و 20 تا تخم مرغ میخرن و برمیگردن
تلویزیون رو روشن میكنن و صداش رو بلند میكنن
روغن سوخته رو میریزن توی سطل و دوباره روغن توی ماهیتابه میریزن
تخم مرغها رو میشكنن و توی ماهیتابه میریزن
دنبال نمكدون میگردن
نمكدون خالی رو پیدا میكنن و چند تا فحش میدن
دنبال كیسهء نمك میگردن و بلاخره پیداش میكنن
نمكدون رو پر از نمك میكنن
صدای گزارشگر فوتبال رو میشنون و میدون جلوی تلویزیون
نمكدون رو روی میز میذارن و محو تماشای فوتبال میشن
بوی سوختگی رو استشمام میكنن و میدون توی آشپزخونه
چند تا فحش میدن و تخم مرغهای سوخته رو توی سطل میریزن
توی ماهیتابه روغن و تخم مرغ میریزن
با چنگال فلزی تخم مرغها رو هم میزنن
صدای گــــــــــل رو از گزارشگر فوتبال میشنون و میدون جلوی تلویزیون
سریع برمیگردن توی آشپزخونه
تخم مرغهایی كه با ذرات تفلون كنده شده توسط چنگال مخلوط شده رو توی سطل میریزن
ماهیتابه رو میندازن توی سینك
دنبال ظرفهای مسی میگردن
قابلمهء مسی رو روی اجاق گاز میذارن و توش روغن و تخم مرغ میریزن
چند دقیقه به تخم مرغها زل میزنن
یاد نمك میفتن و میرن نمكدون رو از كنار تلویزیون برمیدارن
چند ثانیه فوتبال تماشا میكنن
یاد غذا میفتن و میدون توی آشپزخونه
روی باقیماندهء تخم مرغی كه كف آشپزخونه پهن شده بود لیز میخورن
چند تا فحش میدن و بلند میشن
نمكدون شكسته رو توی سطل میندازن
قابلمه رو برمیدارن و بلافاصله ولش میكنن
چند تا فحش میدن و انگشتهاشون كه سوخته رو زیر آب میگیرن
با یه پارچهء تنظیف قابلمه رو برمیدارن
پارچه رو كه توسط شعله آتیش گرفته زیر پاشون خاموش میكنن
نیمروی آماده رو جلوی تلویزیون میخورن و چند تا فحش میدن .

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 0:5



فواید نماز از نگاه دانشمندان آمریکایی

7 فروردين 1389

 

یک دانشمند آمریکایی در تحقیقی به تاثیرات شگفت‏انگیز نماز بر بدن انسان پی برد


«رامشاندرن» در تحقیقی که در مورد وضعیت بدن انسان هنگام نمازخواندن، با مجموعه‏ای از پژوهشگران آمریکایی انجام داد، به فعالیت بیشتر مغز انسان و آرامش روحی هنگام نماز آگاه شد.
در این تحقیق علمی، مشخص شدن این وضعیت پس از 50 ثانیه از آغاز نماز آشکار می‏شود. در این تحقیق آمده است: میانگین ضربان قلب و احتمال لخته شدن خون به صورت مشترک در حین نماز بین20 الی 30 درصد کاهش می‏یابد و همچنین پوست بدن مقاومت بیشتری پیدا می‏کند.

همچنین در عکس‏هایی که از مغز در هنگام نماز گرفته شده است، فعالیت مغز نمازگزار به صورت قابل توجهی در مقایسه با حالت‏های عادی افزایش پیدا می‏کند و نورون‏های عصبی به صورت نورانی در اشعه‏های دریافتی از مغز به نمایش در می‏آید.

روزنامه "واشنگتن‏پست" در این رابطه نوشت: این تحقیقات علمی اسرار نهان مغز انسان را روشن می‏کند. روزنامه "ساینس" نیز در شماره گذشته خود با تقدیر از اینگونه تحقیقات بر رابطه قطعی دین و علم تاکید کرد.

 

 

نظر یادت نره!!!

www.mpicbehbahan.loxblog.com

***موفق باشید***

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 23:28



7 آسمان

7 فروردين 1389

 

توضیحاتی در مورد 7 آسمان:

 

آیات و روایاتی كه در مورد آسمانهای هفتگانه وارد شده اند بسیار زیادند به طوری كه اگر روایات مربوط به آن یكجا جمع شوند كتابی حجیم را تشكیل می دهند. تفسیر این گونه آیات و روایات نیز كار آسانی نیست و اكثر مفسرین از تفسیر شایسته این گونه آیات و روایات فرومانده اند.
برخی از مفسرین معتقدند كه این آسمانها، آسمانها مادی هستند و هر كدام آن را به گونه ای توجیه كرده اند. مثلا برخی گفته اند مراد از هفت آسمان هفت طبقه جو است و برخی دیگر گفته اند مراد از آن هفت جرم فلكی هستند كه با چشم غیرمسلح دیده می شوند. یعنی خورشید، عطارد، زهره، ماه،‌ مریخ، زحل و مشتری، برخی نیز گفته اند مراد از هفت آسمان هفت فلكی هستند كه این اجرام هفتگانه روی آنها مستقرند. برخی از اندیشمندان نیز گفته اند هفت سیاره مثل زمین در عالم وجود دارند كه هر كدام نیز آسمانی برای خود دارند، برخی نیز گفته اند كل عالم ما كه متشكّل از میلیاردها كهكشان است آسمان اول است و این عالم ما خود داخل یك عالم دیگر است و آن عالم نیز داخل در عالم دیگری است تا برسد به آسمان هفتم، این تفسیر از فرضیه عوالم پیازی كه در كیهان شناسی مطرح است،‌گرفته شده است. برخی نیز احتمال داده اند كه آسمان اول همین عالم سه بعدی ماست و آسمان دوم عالمی چهاربعدی است و آسمان سوم، پنج بعدی است و ...و آسمان هفتم،‌عالمی 9 بعدی است ؛وچون هربعد برتری بر بعد پایینتر احاطه دارد بنابراین آسمانهای هفتگانه تودر تو خواهند بود . البته ممكن است طبق نظریه نسبیت عامّ اینشتین ، این عالم محسوس ما را چهاربعدی دانست كه در آن صورت آسمان هفتم ده بعدی خواهد بود و جالب این است كه امروزه در فیزیك نظری بحث عالم ده بعدی نیز مطرح است.
همه ی این نظرات مبنی بر این هستند كه ما آسمانهای هفتگانه را آسمانهای مادی بدانیم لكن هیچكدام این نظرات اثبات نشده اند و اكثر آنها با ظاهر آیات و روایات ناسازگارند. در بین این نظرات دو نظریه اخیر از این جهت كه آسمانهای دوم به بالا را خالی از ستاره می دانند و آسمانها را طبقه، طبقه و محیط به هم می دانند، قابل تأمّلند ولی تا زمانی كه اثبات نشده اند نمی توان آنها را بر آیات تطبیق نمود. حتی اگر اثبات هم شوند باز معلوم نیست كه منظور آیات صرفا همین آسمانها باشد.- البته فیزیكدانهایی كه این دو نظریه مطرح كرده اند اشاره ای به تعداد عوالم نكرده اند.

 

 

نظر یادت نره!!!

www.mpicbehbahan.loxblog.com

***موفق باشید***

 

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 23:25



خواص عقیق

4 فروردين 1389

 

در مورد عقیق خاصیت های بسیاری نقل شده است، مثل رفع پریشانی و فقر.(ر.ک. به سفینة البحار، واژه عقق)
ضمنا در مورد انگشتر دُرّ نقل شده که نگاه به آن ثواب زیارت و حج و عمره را دارد.( حلیة المتقین، ص28)
اما در مورد نقش نگین ها باید بگوییم هر کدام از ائمه علیهم السلام نقش خاصی برای نگین انگشتر داشتند، و بعضی از آنها گاه چندین انگشتر با نقش های مختلف داشته اند.
در این باره می توانید به کتاب "حلیة المتقین"، تألیف مرحوم مجلسی، و یا کتاب "مرآة الکمال" تالیف مرحوم مامقانی مراجعه کنید.
با آرزوی توفیق.
موسسه ذکر ـ قم.



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 22:45



دعوت به کلوپ بهبهان

3 فروردين 1389

 

 

 

کلوپ بهبهان@@@@@@

 مکانی شاد،سرگرم کننده،آموزنده همراه با قشر مختلفی از کاربران در کلوپ دات کام

بهبهان را در کلوپ بهبهان بشناسید،شهری بنا شده بر پایه های ارجان،نمایانگر تاریخ آریایی

با تیم مدیریت جدید وآنلاین

به کلوپ بهبهان بپیوندید

www.cloob.comclubnameehbahan_city

                                        



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 22:56



روشهای ابراز علاقه

3 فروردين 1389

 

روشهای ابراز علاقه به جنس مخالف

 

به او بگویید که دوستش دارید
بغل کردن یا بغل شدن

اطمینان پیدا کردن از این موضوع که به اندازه کافی برای او احترام و ارزش قائلید
به او بگویید که برایش ارزش قائل هستید
دست های یکدیگر را بگیرید
تهیه یک هدیه ویژه
هر زمان که نیاز به یک دوست خوب داشت، شما در دسترس باشید
وقت گذراندن در کنار یکدیگر
رفتن به سینما
قدم زدن در جنگل، شانه به شانه هم

ضبط کردن یک نوار پر از آهنگ های عاشقانه
بوسیدن هنگامیکه دیگران در حال نگاه کردن به شما هستند


برنامه ازدواج بریزید
یک جمله زیبا در گوش دیگری زمزمه کنید
دوستان خوبی برای هم باشید
با هم خوش بگذرانید
برقصید
موزیک گوش کنید
با هم شوخی كنید
با هم به یک چیز بامزه بخندید
نسبت به هم با وفا باشید
همدیگر را تحت تاثیر قرار دهید
لیستی از چیزهایی که در مورد یکدیگر دوست دارید، تهیه کنید
کتاب بخوانید و در مورد آن با هم بحث کنید
دوستان یکدیگر را ملاقات کنید
اسب دوانی کنید
غذای مورد علاقه دیگری را برای او درست کنید
ببنید چه چیزی او را خوشحال می کند
برای هم هدیه درست کنید
موهای او را بشویید
غروب خورشید را تماشا کنید
با اتوبوس به سفر بروید
درخواست کنید تا آهنگ مورد علاقه او را از رادیو برایش پخش کنند
یک کارت جالب و بامزه برایش بفرستید
رویاهای آینده را با او در میان بگذارید
با هم بازی کنید
برای هم جوک تعریف کنید
به هم فکر کنید
ببینید چه چیز اورا عصبانی می کند
با هم اسکیت کنید
حلقه رد و بدل کنید
با هم از یک بستنی بخورید

 

نظر یادت نره!!!

www.mpicbehbahan.loxblog.com

***موفق باشید***



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 22:40



تفاوت کتب درسی پسران و دختران

2 فروردين 1389

 

تفاوت کتاب درسی دخترانه و پسرانه!!

تا پیش از این و براساس توطئه‌ای که دشمنان طراحی کرده بودند، گمان می‌شد که دانش ربطی به دختر یا پسر بودن دانش‌آموزان ندارد. این در حالی‌است که وجود تفاوت بسیار زیاد میان دختران و پسران اگر از دید مردم عادی یا فریب‌خوردگان پنهان بماند هیچ‌گاه از دید وزیر آموزش‌و‌پرورش پنهان نخواهند ماند. این هفته حاجی‌بابایی، وزیر آموزش‌و‌پرورش از پیگیری طرح جداسازی کتب درسی دختران و پسران توسط این وزارتخانه خبر داد که بسیار دلگرم‌کننده بود. ما علاوه بر گرم کردن دل، کمک و پیشنهاد هم در این زمینه بلدیم. در زیر چند نمونه از مطالب کتاب‌های جداسازی شده مطابق سیاست‌های وزارت آموزش‌و‌پرورش برای الگوبرداری آورده شده‌اند.

ریاضی پسران: 2+2 مساوی است با 4. فوق‌فوقش 5.
ریاضی دختران: 2 تا گل داریم 2 تا گل دیگه هم می‌ذاریم کنارش که به مامانمون هدیه بدیم؛ مجموعا میشه یه دسته گل.

جغرافی پسران: اگر دست راست خود را به طرف شرق و دست چپ خود را به طرف غرب بگیریم، شمال در پیش‌رو و جنوب در پشت سرمان خواهد بود.
جغرافی دختران: اگر قادر به تشخیص دست راست و چپ خود باشیم، بهتر است به خانه بخت رفته و دل وزیر آموزش‌و‌پرورش را که بارها اعلام کرده از ازدواج دانش‌آموزان دختر استقبال می‌کند، شاد كنیم.

ادبیات پسران: درس «حسنک وزیر» از تاریخ بیهقی...
ادبیات دختران: درس «مرضیه وزیر» از تاریخ ...

انگلیسی پسران:
I want to go to the garden with my friends
انگلیسی دختران:
I want to go to the kitchen and cook the dinner for my lord husband

تاریخ پسران (پس از حذف پادشاهان و لشکرکشی‌ها که دولت وعده‌اش را داده(: یونانی‌ها به سرکردگی یک یارویی حدود دو هزار سال پیش به ایران حمله کردند و عده‌ای از مردم را کشتند و یک سلسله‌ای را منقرض کردند اما پس از اندکی خودشان هم رفتند وردست بابایشان.
تاریخ دختران (پس از اصلاحات مذکور): یونانی‌ها یک زمانی به ایران آمدند و سعی کردند به‌جای خورشت پلو بادمجون غذای پلاخورشتوس یونانی را که اصلا هم خوشمزه نبود، رواج بدهند اما نتوانستند. طرز تهیه خورشت پلوبادمجون به شرح زیر است...

فلسفه پسران: سقراط فیلسوفی یونانی بود که پیوسته در طلب حق بود و لقب شهید راه حقیقت گرفت.
فلسفه دختران: زن سقراط پیوسته در تعقیب شهید راه حقیقت بود و دمار از روزگار او درآورد.

فیزیک نور پسران: در انعکاس یک تصویر در آینه بین فاصله كانونی آینه(f) و فاصله جسم از آینه(p) و فاصله تصویر از آینه (q) رابطه وجود دارد.
فیزیک نور دختران: در انعکاس تصویر در آینه همیشه بین نجابت، زیبایی و شوهرداری باید نسبت وجود داشته باشد.

 

نظر یادت نره!!!

 

www.mpicbehbahan.loxblog.com

***موفق باشید***

 

 

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 22:23



روشهای دختر آزاری

2 فروردين 1389

 

روشهای دخترآزاری:


توی یه رستوران كه چند تادختر هم نشستن سوپ رو با صدای بلند هورتبكشید و نوش

جان كنید

توی یه بوتیك كه فروشندش دختره وادارش كنید شونصد رنگ لباس رو براتون
باز كنه و در آخر بگید خوشتون نیومد و برید

توی جشن تولد یكی از دخترا فامیل تا اومد شمع ها را فوت كنه همه رو
خاموش كنید

اگه یه دختر یه جا یه جك تعریف كرد بلافاصه بگید چقدر قدیمی بود

اشتباهات لغوی دخترا رو موقع صحبت كردن تكرار كنید و بخندید

تو یه جمع دانشجویی و رسمی هنگام عكس گرفتن واسه دخترا شاخ بذارید

عید نوروز تمام پسته ها و فندق های سر بسته را بذاریید توی ظرف دختر
مورد
نظرتون

.روزهای بارونی تا یه دختر دیدید و یه چاله پر آب و شما با ماشین بودیدیه لحظه
درنگ نكنید

اگه كلاس موسیقی می روید قبل از اجرای دختر خانوم مورد نظر پیچ های كوك
گیتارش رو به چند جهت بچرخونید

تو دانشگاه از دختر مورد نظر یه جزو 1000 صفحه ای بگیرید و بعد ازاینكه تمام
صفحاتش رو جا به جا كردید بهش بر گردونید11- چاق بودن و بی ریخت بودن دختر مورد نظر رو دم به ساعت به اطلاعشبرسونید

به دختری كه دماغش رو تازه عمل كرده بگید دكترش بد بوده و دماغش
كوفته شده

شیشه نوشابه دختر مورد نظر رو حسابی تكون بدید و بذارید خودش درش رو
باز كنه

زمستون وقتی همه جا یخ زده با دیدن زمین خوردن یه دختر با صدای بلند
بزنید زیر
خنده

از یه دختر ساعت بپرسید بعد از جواب دادن به ساعتتون نگاه كنید و
بگین ساعتش
عقبه

توی ساندویچی موقعی كه چند تا دختر نشستن طوری كه اونا هم بشنوند از
حال بهم
خوردن و گلاب به روتون استفراغی كه چند روز پیش داشتید تعریف كنید

توی یه جمع كه چند تا دختر نشستن در گوشی صحبت كنید و بلند بلند
بخندید

تو خیابون به یه قسمت از لباس یا صورت یه دختر خیره بشید وبزنید زیر
خنده

نمیدونید دختره چه حالی میشه...

 

 

 

نظر یادت نره!!!

www.mpicbehbahan.loxblog.com

***موفق باشید***

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 22:19



10رفتار آزار دهنده ی خانومها

2 فروردين 1389

 

آزار دهنده ترین كارهایی كه خانم ها انجام میدهند

 

آقایـون خـانم ها را دوست دارند. قیافه، بو، طرز راه رفتن و صـحبـت کردن تـنـها چـنـد نـمـونـه از دلایـلی هسـتـــند که آقایون فــکر میـکنند خانم ها موجوداتی آسمانی هستند. در حـالیکه زنـدگی بدون وجود اونها غیر ممکنه اما مطمئنا باهاشون هم نمی تونیم زندگی کنیم.
عـلــت این که چرا نمی تونیم باهاشون زندگی کنیم تا حدود بسیار زیادی به این مطلب بر میگرده کــه اونها کامل و بی عـیـب نیـــستند. من از روی تحلیل های بسیار زیاد 10 نمـونــه از کارهای خانم ها رو کشف کردم که آقایون رو واقـعا کفری می کـنـــه و باعث میشه که مردها به سر حد جنون برسند.


شماره 1
خانم ها وانمود می کنند که پاک و معصوم هستند
چیزی که در تعداد بسیار زیادی از خانم ها دیده می شود این است که قصد دارند تا وانمود کنند در زیر یک نور الهی هستند و همیشه از شما خیلی پاک تر هستند. هیچ وقت حاضر نیستند تا اعتراف کنند که به خیابان گردی می روند و تعداد دوست پسرهایشان از 5 نفر هم بیشتر است. البته آن دسته از خانمهایی که واقعا پاک و معصوم می باشند قابل تحسین هستند اما بقیه باید از سرپوش گذاشتن روی کارهایشان دست بردارند. این حق مسلم خانم هاست که به اندازه آقایون سرگرمی داشته باشند و از زندگی خود لذت ببرند و نهایتا هم مردی را برای زندگی آینده خود پیدا کنند که قادر به درک تمام این موارد باشد.


شماره 2
از سایر خانم ها انتقاد می کنند
برای چه هیچ خانمی نمی تواند از خانم دیگر تعریف کند؟ اونها دوست دارند از تمام مسائل مربوط به خانم های دیگر ایراد بگیرند حال از وزن و مدل مو گرفته تا... تنها یک خانم می تواند تشخیص دهد که كفش خانم دیگری با کیفش ست نیست و با همین مطلب می تواند او را به خاک سیاه بنشاند.
البته عده بسیار معدودی از خانم ها می توانند جذابیت خانم های دیگر را بپذیرند (و خوشبختانه او را به جمع دوستانه شان دعوت کنند) اما بسیاری از آنها دوست ندارند همسرانشان جذب زیبایی و محبوبیت خانم های دیگر شوند. اما با وجود تمام این حرف ها آقایون به طور ناخودآگاه خانم های زیبا و جذاب را خواهند دید.


شماره 3
حسودی می کنند
بیشتر اوقات تنها اشاره به اسم یک خانم دیگر می تواند برای شما مرگ را به همراه داشته باشد. حال تصور کنید چگونه می خواهید در جنگی که به دلیل رفتن شما به کلاب رقص شبانه به وجود آمده آست پیروز شوید؟!


شماره 4
خود را نیازمند نشان می دهند
بعضی از خانمها همیشه چند خط مشی بسیار سری را دنبال می کنند. آنها از همسرانشان انتظار دارند که تمام توجهشان را به آنها معطوف کنند، آنها را تر و خشک کنند و به آنها بگویند که تا چه حد وجودشان استثنایی و ویژه است. آنها می خواهند مردها را به یک صندوقچه احساسات تبدیل کنند و از آنها انتظار پشتیبانی اخلاقی، ذهنی و عاطفی دارند.
در این قسمت یک تضاد جدی بین آن دسته از خانم ها که ذکر شد و دسته دیگری که به بیرون از خانه رفته، کار می کنند و خود را مستقل نشان می دهند وجود دارد. دسته دوم جزء گروهی هستند که هنگام عاشقی واقعا متزلزل می شوند. البته شاید دانستن این مطلب برای شما خالی از لطف هم نباشد که آقایون خانم های سرسخت را ترجیح می دهند زیرا حداقل در این حالت می توانند اندکی آرامش ذهنی خود را حفظ کنند.


شماره 5
رمزی صحبت میكنند
جمله قدیمی " نظر تو چیه؟" یکی از مثال هایی است که خانم ها برای تست کردن احساسات و روحیات آقایون به کار می برند. آنها می خواهند به این طریق متوجه احساسات واقعی مردها نسبت به خودشان شوند. آنها در مورد نقاط ابهام سوال می کنند و بر اساس طرز تفکر آنها ما باید پاسخ سوالات را درست مطابق آنچه در ذهن آنهاست بدهیم در غیر این صورت جزئی از روح آنها به شمار نخواهیم رفت و به عبارتی نیمه گمشده آنها نخواهیم بود.
می توانید این منظره رقت آور را تصور کنید: مردی که آماده پردازش سوالات همسر خود است، او به دنبال پاسخ مناسب می گردد ولی هیچ چیز به ذهنش نمی رسد، همسرش دست به کمر در جلوی او ایستاده و از فاصله نسبتا زیادی به او خیره شده و و پای خود را مرتبا به زمین می زند. آقایون عزیز هیچ راه فراری جز ارائه جواب ندارید فقط باید امیدوار باشید که سرانجام کارتان به بیرون از خانه در کنار زباله ها کشیده نشود!


شماره 6

تجاوز به حریم شخصی
همه خانم ها این تمایل غریزی و نا خودآگاه را دارند که هر طور می خواهند با مردها رفتار می کنند و تمام وسایل شخصی آنها را مال خود می کنند.
به عنوان مثال هنگامیکه لباسی را دوست ندارند، به راحتی به خود اجازه می دهند که بر سر کشوی لباسهای ما رفته و آن را زیر و رو کنند تا چیزی را که مناسب حالشان است پیدا کنند و مثلا ژاکت جدید مورد علاقه ما را بر میدارند و می پوشند. حال تصور کنید که شما به متعلقات شخصی آنها نزدیک شوید و یا نه، فقط در مورد مدل مویشان نظر بدهید، آنچنان جهنمی برپا خواهد شد که شعله های آن همه جا را فرا می گیرد. بنابراین شما فکر نمی کنید که زندگی یک زمین بازی جوانمردانه است؟


شماره 7

بیش از اندازه احساساتی می شوند
آنها به خاطر هر چیزی گریه می کنند: یک فیلم غم انگیز ( و یا حتی شاد)، شکستن ناخنشان، خراب شدن مدل موها و ... و بدتر از همه اینها زمانی است که از ما انتظار همدردی دارند، تنها کاری که باید انجام دهید سرو کله زدن با خانمی است که به شما چسبیده و گریه و زاری راه انداخته است.
البته منظور من این نیست که آقایون بی عاطفه هستند و هیچ گونه احساسی ندارند اما مشکل اینجاست که خانم ها بیش از اندازه "مامانی" هستند و متاسفانه بسیاری از آقایون کوچکترین نکته ای در مورد تسلی خاطر به خانم ها نمی دانند. البته این حقیقت که خانم ها اندکی ظریف و آسیب پذیر هستند نکته جالبی است زیرا شما به راحتی می توانید آنها را دلداری دهید تا موضوع را فراموش کنند. شما که نمی خواهید سیلی از اشکهای او در خانه شما جاری شود؟


شماره 8

آنقدر خرید می کنند تا از حال بروند
هنگامی که زمان خرید فرا می رسد در طول روز زمان کافی برای خانم ها وجود ندارد. حال از گشت و گذار در مراکز خرید و تماشای ویترین مغازه ها گرفته تا خرج کردن تمام موجودی همسرانشان. آنها می توانند ساعت های طولانی را در پشت ویترین یک مغازه کفش فروشی صرف کنند و اصلا هم به آب و غذا و دیگر مسئولیت هایی که در زندگی بر دوش آنهاست فکر نکنند.
اما تا اینجا همه چیز قابل تحمل است فقط دعا کنید آنروز فرا نرسد که آنها تصمیم بگیرند تا شما را نیز به همراه خود ببرند. ما همراهشان می رویم از این مغازه به آن مغازه، سرگردانی های بی هدف، چند قدم به جلو و دوباره به عقب تا زمانیکه تمام جزئیات البته بجز برچسب قیمت مورد بررسی قرار گیرد.


شماره 9

پیوسته صحبت می کنند
متاسفانه "کریس راک" نیز این تجربه تلخ را داشته است. روزی در یک مصاحبه تلویزیونی یک سوال از خانمی پرسید که او برای 45 دقیقه در مورد آن توضیح داد! بیشتر خانمها عاشق صحبت کردن هستند و هنگامیکه به آنها میدان دهید بدون توقف پیش خواهند رفت. البته تصور نکنید که گفته های آنها برای ما اهمیت ندارد ما فقط نمی خواهیم گزارش ثانیه به ثانیه تمام جزئیات را بدانیم.


شماره10

از روابط جنسی به عنوان یک سلاح استفاده می کنند
در جدال جنسی همه چیز بر سر کسی خراب می شود که شلوار بر تن دارد. اغلب خانمها برای نشان دادن برتری خود نسبت به مردها به آنها از موضع روابط جنسی حمله می کنند.
البته من به نوبه خود به کارگیری این روش موذیانه را تحسین می کنم ولی این واقعا منصفانه نیست که آنها از ابتدایی ترین نیازهای انسانی اینطور سوء استفاده کنند.


یاد بگیرید آنها را تحمل کنید
اگر با کفایت و تدبیر کافی با مسائل مربوط به خانم ها برخورد کنید رفتارهای آزاردهنده آنها چندان هم غیرقابل تحمل به نظر نمی رسد. تنها شانس شما این است که خود را با آنها وفق دهید شما هم رفتارهای رنجش آور و آزار دهنده مخصوص به خود را دارید، هیچ انسانی کامل نیست، و من فکر می کنم این مطلب تنها چیزی است که هم خانم ها و هم آقایون می توانند بر سر آن به توافق رسند.

 

 

 

نظر یادت نره!!!

www.mpicbehbahan.loxblog.com

***موفق باشید***



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 22:15



تشکر

2 فروردين 1389

از همه ی کسانی که نظر میدن و بخصوص انتقاد میکنن خیلی خیلی ممنونم

امیدوارم بتونم کاری واستون انجام داده باشم و اطلاعاتی به اطلاعاتتون اضافه کنم

سال خوب و پر باری داشته باشید

بازم ممنون



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 1:10



رازهای جذابیت!!

2 فروردين 1389

 

 

به نام خدا

 

رازهای جذابیت:

 

جذابیت چیزی سوای زیبای است. شخصی می تواند زیبا اشد ولی هرگز جذاب نباشد و همچنین می تواند جذاب باشد ولی زیبا نباشد طرز سلوک آدمی انتخاب لباسها , حالت های روانی و ....در این امر, مو است.اگر می خواهید فردی موفق و نافذ در قلب ها باشید و از موفقیت لذت ببرید] نخست باید با خودتان ارتباط صحیح برقرار کنید. زیرا معنی و مفهوم رویداد های زندگی را خودتان تایین می کنید. وقتی تمیز و مرتب باشید این هماهنگی شما را جذاب می کند. آن چه مهم است تمیز و مرتب بودن در عین سادگی است. افرادی که به آراستگی خود توجه ندارند از جذابیت و نفوذ خود بر دیگران می کاهند.بیشتر افراد برای آن که جذاب باشند شلوغ می کنند و مدام حرف می زنند و این بزرگترین اشتباه برای جذاب بودن است. دوستی حرف زیبایی می زد و می گفت:نگفتن صلاح است, کم گفتن طلا است , پر گفتن بلا است
سکوت تاثیر روانی فوق العاده ای دارد و شما را با شخصیت تر و عاقل تر و قابل اعتماد تر معرفی می کند که برای ایجاد صمیمیت و تداوم آن زمینه مساعدی است.ولی سکوت نباید ناشی از خجالت و عدم اعتماد به نفس باشد. در این صورت از جذابیت می کاهد. وقتی نرم و با لطافت و متانت صحبت کنید نخستین گام برای جذاب بودن را برداشته اید. داد و فریاد را نیندازید. ادم های عصبی و خشن برای صمیمیت, نا مناسب هستند و هرگز جذاب نخواهد بود. مودب باشید, افراد بی ادب که ظاهری آراسته دارند هرگز مورد علاقه دیگران نخواهند بود.اگر صبح ناراحت و کسل از خواب بیدار شده اید به جای آرامی بروید و به آهستگی با خود تکرار کنید: من خوشحالم, می می خواهم شاد و جذاب باشم. یا در هنگام برخاستن از خواب به راز و نیاز با پروردگارتان بپردازید و در ادامه بگویید : امروز سلامتی , موفقیت شادی زیبایی جذابیت و صمیمیت به من تعلق دارد و آن گاه در طلب این خواسته ها گام بردارید.همیشه تبسم کنید ولی شوخی زیادی از جذابیت می کاهد. در تبسم , سنگینی و متانت است و جذابیت ولی در خنده و شوخی بی مورد سبکی و کاهش جذابیت.
قاطع باشید و هدفهای تان را مشخص کنید افراد مصمم و پر تلاش, چون همیشه دارای برنامه ریزی منظمی هستند, دارای جذابیت زیادی می باشند.آن ها با اعتماد به نفس به اینجاد روابط صمیمانه خود ادامه می دهند.هدیه دادن فوران و انفجار صمیمیت است. به ویژه اگر طرف مقابل انتظار این هدیه را نداشته باشد و هرگز اهمیتی ندارد که هدیه چه نوع یا جنسی باشد. مهم اهمیت دادن به طرف مقابل است.مواظب صحبت ها و افکارتان باشید زیرا ذهن نیمه هوشیارتان هر اعتقادی را که به زبان بیاورید, در خود حفظ می کند و آن را می پذیرد با صحبت های شیرین و دلچسب روحیه خود را تقویت و شاد کنید و از واژه های نمی توانم و نمی شود و ..... هرگز استفاده نکنید و به این فکر باشید که می خواهید روز خوبی را در کنار خانواده و دوستان با شادی بگذرانید



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 1:1



منشا احساسات بد چیه؟

1 فروردين 1389

 

منشا احساس‌های بد چیست؟


 


فرد- همشهری آنلاین- معصومه كیهانی:
بسیاری فكر‌می‌كنند علیرغم هر نوع رفتاری‌كه دارند، نتایج رفتارها هم باید به دلخواه آنها باشد.
و خلاصه مثل همیشه، قاعده بازی فراموش می‌شود.
واقعیت این است كه احساس‌ "خوب نبودن" بی‌دلیل سراغ ما نمی‌آید و خاستگاه آن و احتمالا تداوم‌اش قابل شناسایی است.

روند درمان‌های رفتاری - شناختی نشان می‌دهد افرادی كه دچار اختلالات روانی مثل افسردگی یا مشكلات شخصیتی هستند به نوعی خودبینی و تصور نادرست از خود گرایش دارند. این تصورات ممكن است برآمده از تجربیات گذشته باشد كه با موقعیت واقعی فرد نیز مطابقت ندارد. [تاثیر سلامت عاطفی بر احساس، افكار و رفتار ما]

اما در مجموع می‌توان گفت منشا این تصورات نادرست كه احساس "خوب نبودن" را در انسان برمی‌انگیزد؛ شامل این موارد است:

- افكار دو بخشی و قطبی‌شده (صرفا مثبت یا منفی‌دیدن مسایل)

- عمومیت دادن در سطح وسیع به موردهایی كه تعمیم آنها بسیار نادرست است

- بی‌اطلاعی و عدم آگاهی از كیفیت‌های واقعی و ظاهری مسایل

- تكریم و تجلیل بسیار و بزرگ سازی موارد و همچنین جنبه شخصی‌دادن به آنها.


این مقوله بسیار مهم است كه فرد به خود اجازه دهد موارد كوچكی را كه چه بسیار اتفاقی پیش‌آمده، به عنوان یك ویژگی شخصی دیگران و یا خود به حساب آورد. این دقیقا همان خودبینی است كه به اختلالات روانی فرد دامن می‌زند.


ترسیم یك نتیجه منفی، زمانی كه اطلاعات دقیق و پشتیبانی كننده برای دریافت سریع واقعیت‌ها وجود ندارد؛ تمركز تنها بر مدارك و نشانه‌های منفی یك موقعیت؛ غفلت از انواع چاره‌ها و راه‌های مثبت برای حل مشكلات و عدم توجه به جنبه‌های بهتر یك پایان و فرجام ، همگی باعث شكل‌گیری احساس‌های بد در انسان می‌شوند. [گفت و گو به جای مشاجره]


برای مثال، زن 48 ساله‌‌ای كه یك دختر 23 ساله دارد می‌گوید همسرم همه روز، بیرون از خانه است و زمانی هم كه در خانه است، زیاد صحبت نمی‌كند، و اگر كوچكترین اشتباهی از دخترم سرزند، مرا مقصر می‌داند. من احساس بدی نسبت به ازدواج و زندگی‌ام دارم. نمی‌توانم عصبانیت خود را كنترل كنم.


روانشناسان و متخصصان روان‌‌ ‌درمانی بر این باورند كه عصبانیت یك عكس‌العمل طبیعی به این نوع شرایط است. چرا كه به نظر می‌رسد وضعیت زندگی این خانم، راكد، بی‌ثمر و بدون شور و عشق زندگی است؛ به گونه‌ای كه عصبانیت و احساس منفی را در او برمی‌انگیزد.


اما آیا امكان مطالعه كردن یا به دست آوردن شغل با معنایی كه به زندگی این خانم مفهوم مثبتی ببخشد وجود ندارد؟ افرادی هستند كه گرچه شغل و حرفه پرمنفعتی را دنبال نمی‌كنند اما برای معنا‌بخشی به زندگی خود و ایجاد احساس خوب، حتی اگر شده دو روز در هفته در سازمان‌های خیریه برای كمك به دیگران كار می‌كنند.


زیرا این نوع فعالیت‌ها نه تنها باعث می‌شود فرد با مردم در تماس باشد بلكه احساس مفید بودن را در آنها برمی‌انگیزد.[آیا من به "خود" قوی‌تری نیاز دارم؟]

بی‌تردید، افراد بویژه زنان در سن یائسگی، گاهی برای كمك به خودشان نیاز به مصرف دارو دارند. اما صرفا مصرف دارو، بهترین راه‌حل برای تغییر موقعیت زندگی‌شان محسوب نمی‌شود. [چگونه در زندگی تغییر ایجاد كنیم]

در واقع این روش، تنها آسانترین راه است و تغییرات و تحولات اساسی را با معنا دار كردن زندگی می‌توان ایجاد كرد.

*با استفاده از مقالات web4health



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 23:57



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید. سعی میکنم واسه همتون مطالب جالب و خوندنی داشته باشم.با نظرتون به من کمک کنید.ورودتون رو پیشاپیش تبریک میگم خوش آمدید.
mehran_esa2@yahoo.com


مطالب پیشین

فروش پنل ارسال پیامک تبلیغاتی با بهترین امکانات و ارزانترین قیمت
ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی با ارزانترین قیمت
عکس های قدیمی بهبهان
عکس های قدیمی کشف حلقه زرین ارگان بهبهان1368
7نکته در مورد خندیدن
8خطری که پیتزا دارد!!
آیا خوردن خمیر دندان ضرر دارد؟
صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟
برای جلوگیری از سرماخوردگی زنجبیل مصرف کنید
6نکته مهم درکاربا کامپیوتر
مجیدی ودخترش در رستوران
دوست یابی کنید یا دوستانتان را بیشتر کنید!
راهکارهایی برای رفع استرس
گوشی موبایل را 100درصد شارژ نکنید
9 موضوع شگفت انگیز از زندگی آلبرت انیشتن
کوتاهترین خلبان جهان
کشف جسد پزشک تهرانی پس از18سال
زود بخوابید تا سلامت باشید
خشوع امام صادق(ع) در لبیک گفتن
بنر کلوب




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by behbahanfun
This Template By Theme-Designer.Com