منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

وبلاگ تخصصی سلاح وشکار

آشناترين ها

آموزشی و اطلاع رسانی

quartz1

Hot News

کانون شرق نو

کلبه شادی

مجله انلاین برنا

ای اف دی دانلود.::مخصوص هکرها::.

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و اطلاعات برای بهبهانیهای گل و آدرس www.behbahanfun.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 1488
بازدید کل : 848346
تعداد مطالب : 472
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1


type="text/css">//Ashoora.ir|Oghat Begins

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

سرگرمی و اطلاعات


لوگوی دوستان


بر چسب ها




یه همسر مورد علاقتون برسید!!!

1 ارديبهشت 1389

 

 

 

 

 

آقایون وخانومای محترم و مجرد با خوندن این مطلب میتونن به همسر مورد علاقشون برسن

 

 

چقدر دیر متوجه می شویم که زندگی یعنی همان ساعات و دقایقی که با نهایت شتابزدگی و بی حوصلگی سپری شدن آن را انتظار می کشیدیم.متاسفــانـه بـرخـی از مــردان بسیاری از ارزشـهـای والای انسانی را نادیده گرفته و وقـتـی زنـی را مـورد تـوجـه قـرار می دهند، دو فكر نكوهیده و ناپسند زیر به سرعت از ذهنشان خطور مینماید:1- او بدون لباس چگونه بنظر خواهد رسید؟

2- روابط جنسی او چگونه خواهد بود؟
هنگامی كـه زنـان مـردی را مورد توجه قرار می دهند، معمولا سه فكر از ذهنشان عبور میكند:
1- آیا شاغل است؟
2- آیا شغل خوبی دارد؟
3- آیا او میتواند شغل خوبی را تـا مـدتی كـافی حفظ كند تا هر دو بتوانیم از مـنفعت آن بهرمند شویم؟
شاید این دلیل آن باشد كه چرا مردان احـساس میكنند پذیرفته شدن آنها توسط یك زن منوط به گذراندن یك تست مشكل در مورد وضعیت جسمانی و مالیشان است.
مردها نگاهی سر سری دارند، زن ها موشكافانه میبینند
بـرخـلاف بـاور عـمومی، زنـها بـیشتر از مردان به مسائل دیداری اهمیت می دهند. آنـها تـمایل دارنـد آنچه را كه دوست دارند ببینند. این دیدن لـزوما همـراه با خـیـره شـدن و زل زدن نیست و لزومی ندارد كه آن چیز كاملا واضح و آشكار باشد. یك نـگـاه گذرا كافیست كه تمام جزئیات در ذهن آنها ثبت گردد. مردان تحسین می كنـنـد زنـان تـفتیش؛ یك زن ممكن است قبل از اینكه چشم در چشم یك مرد دوخته باشد و یـا ایـنـكه توجهش را به خود جلب نموده باشد، بخواهد تصمیم به علاقمند شدن به آن مرد بگیرد.

مـردان پـستی بلندی ها و برجستگی ها را مورد توجه قرار می دهـنـد، زنان ساخـتـار و بـنیان را. آنها به چشمها، دستها، دندانها، لبـخـند و كلاس مردان نـیـز توجه می كـنـنـد. زنهایی كه بیشتر به خصوصیات وجودی مردان اهمیت می دهنـد، به مردان صادق، اهل گردش روی، قابل اعتماد و با استیل، زیرك، خوش مشرب و باكلاس توجه میكنند. چنین مردانی به عـنـوان افرادی دوست داشـتـنی، مـهربان و علاقمـنـد بـه دیـگران درنظر گرفته می شوند. آنها محدوده وسیعی از تماسها و بـرخـوردهای شـخـصی را ایجاد و نگهداری میكنند.

زن ها از چشمهایشان بـرای برقراری ارتبـاط با مـرد مورد علاقه خود استفاده میكنند. از طرف دیگر مردها، از تماسهای چشمی و دیداری در مورد زن مورد علاقه خود اجتناب مینمایند.

با اینكه زنها می گویند كه دوست ندارند یك مرد به بدن آنها خیره شود، وقتی مـردی كه ممكن اسـت به او عـلاقمند باشند عمیقا در چشمهایشان نگاه میكند، بدون اینـكه ابراز كنند، احساس شعف و شادمانی بسیار می نمایند. مردی كه میداند برای انتقال علاقه خود به همسر آینده اش چگونه باید از چشمهایش استفاده كند موفقتر از مردی خواهد بـود كه از نگاه كردن مستقیم به چشمهای زن مورد علاقه اش خودداری می كند. تبادل تماسهای چشمی مرحله آغازین ابراز علاقه محسوب میگردد.

چگونه میتوانید او را علاقمند نگهدارید؟

راز چشم ها

موثرترین روش نگاه كردن به همسر آینده تان چیست؟ از او می خواهید برق دلربـایی را در چشمهای شما ببیند؟ مستقیما در چشمهایش نگاه كرده، گویی كه می خـواهید او را هیپنوتیزم كنید، لبخند بزنید و با خود بیندیشید: ' آنچه را كه میبینم دوسـت دارم. ' توجه داشته باشید كه نگاه شما باید عاری از شهوات نفسانی باشد چراكه زنها خیلی راحت میتوانند به این موضوع پی ببرند و پیامدش كاملا مشخص است.

بكار بردن موثر و صحیح چـشمها در مـورد یك زن دو هدف را دنبال میكند. اول اینكه شما علاقه خود نسبت به او را ابراز می دارید. دوم اینكه میتوانید آنچكه او از طریق تماسهای چشمی سعی در بیانش دارد را تشخیص داده و حدس بزنید. روی بـرگـردانـدن از یك زن بعد از اینكه با او تماس چشمی برقرار نمودید، بیانگر ضعف و سستی می باشد. وقتی برای اولین بار با زن مورد علاقه خود تماس چشمی برقرار كردید، اجازه دهیـد كـه او این تماس را قطع كند. ممكن است احساس ناراحتی كنـید، امـا امـتـحان كـنـیـد؛ این روش جواب میدهد!

اغلب زنها می توانند بگویـند كه آیا یـك مـرد چشم های خـائن، چشم های دروغگو، چشم های متقلب، چشم هـای مـتــاهل، چشمهای منحرف و چشمهای صادق دارد یا خیر.

چنانچه مردی از چشمهایش به صـورتی نادرست استفـاده كند، مـمـكن اسـت شـانس موفقیت در برگزیدن همسر مورد علاقه اش را از دست بدهد. زنها قوه درك بالایی دارند. آنها می تـوانند از نگاه یك مرد احساس كنند كه آیا او صادق و قابل اعتماد است یا خیـر.

اگر مردی از بـرقرای تـمـاس چشمـی بـا زن مـورد عـلاقـه اش خـودداری كـنـد، پـیـغـامـی میفرستد مبنی بر نداشتن تجربه كافی درمورد زنها،خجالتی بودن و عدم اعتماد بنفس و اگر خیلی شدید به وی خیره شود، باعث ناراحتی او خواهد شد. مـردانـی كـه تـجـربـه زیادی در مورد زن ها ندارند بصورت شهوانی و نادرست به آنها نگاه میكنند. مردانی كـه نگاهی مطمئن حاوی پیغام ' میتوانم ترا داشته باشم!' ، بـه همسر آینده اشان دارند، او را مجذوب خودشان میكنند.

بغیر از اینكه زن هـا دستان یـك مـرد را برای اینكه ببیند آیا حلقه ازدواج دارد یا خیر، نگاه میـكنند، یك دلیل دیگر را نیز دنبال میكنند. اگر انگشت انگشتر یك مرد از انگشت سبابه او بلندتر باشد، مفهومش این است كه سطح تستوسترون ( تستوسترون هورمونی در بدن است كه برای تحركات جنسی، تنظیم مقدار چربی، نگهداری عضلات، تعدیل قند و فشار خون و جلوگیری از افسردگی مورد نیاز است ) بـالایی دارد. اگـر انـگشـت انـگشتر كوتاه تر از انگشت سبابه باشد، مقدار تستوسترون كمتر از میزان متوسط آن است.

مـردها به سادگی و به اندازه زنها لبخند نمی زنـنـد. اگـر یـك زن خـوشـحـال بـاشـد و یـا احساسات مسرت بخشی را تجربه كند، لبخند میزنـد. در میـهمـانی های فامیلی خود اگر دقت كنید كمتر مردی را میـبینید كه لبخند بر چهره اش باشد. اغلب آنها طوری بنظر میرسند كه گویی از حضورشان در میهمانی خوشنود نیستند.

افرادیكه دارای چهره ای مـعمولی هستـند و لبخند میزنند اغلب جذاب تر از مردان خوش قیافه و زنـان زیـبـایی هستند كه لبخند نمیزنند.

لبخند یك مرد نشان دهنده دلربایی، خوش بینی، مهربـانـی و با احـسـاسی او اسـت و بیانگر آن است كه آنچه را كه می بینـد دوسـت دارد و از هـمه مـهمتر شخصی است كه می توان با او ارتباط برقرار نمود. هنگامیكه ما لبخند میزنیم عضـلات صـورتمان سیستم عصبی را برای تولید هورمون خاصی بنام 'مورفین مغزی' تحریك میـنماید. ایـن هورمون در ما احساسی دلپذیر و آرامش بخش ایجاد میكند. ترشح آن یك اثر بی حـسی نـیز به دنبال خواهد داشت.

اكنون وقت آن رسیده كه بیشتر از یك مرد معمولی باشید.

یك مرد بـعـد از مـلاقات بـا همسر آینده خـود در یـك مـیهمانی چهار چیز را بخاطر خواهد سپرد:

1- آیا با او رقصید؟

2- آیا او را بوسید؟

3- آیا به او شماره تلفن داد؟

4- آیا شبی كه او را ملاقات كرد با او صحبتهای عاشقانه رد و بدل نمود؟

یك زن نـیز بعد از این كه همسر آینده اش را ملاقات نمود همین مسائل را به یاد خواهد سپرد. اگر چه زنها موارد زیر را نیز در مورد شوهرشان به یاد خواهند داشت:

1- چگونگی برقراری ارتباط اولیه توسط او

2- لباس او

3- ادوكولون او

4- نوشیدنی و غذایی كه برای خوردن انتخاب كرد

5- آیا مرد با ادب و با تربیتی بود؟

6- آیا با مردها و زنهای دیگر برخوردی داشت؟ و اگر داشت چگونه

7- آیا او را خنداند؟

قیافه زیبا همه چیز نیست

این باور كه زنها فقط به مردهای خوش تیپ و خوش اندام توجه میكنند افسانه ای بیش نیست. مردانی كه خود را برای تحت تاثیر گذاشتن دیگران آماده میـكنند، مـهربان و اهل گردش هستند و خوش مشربی خویش را به نمایش می گذارند، كـسـانی هــستند كه برای زنان دیگر جنبه رقابتی پیدا می كنند. وقـتـی در مورد آن فـكر كـنید، بـه بـسیاری از مسائل پی خواهید برد.

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 18:2



مارون دارد بی صدا جان میدهد...

1 ارديبهشت 1389

 

 

 

 

 

مارون دارد بی صدا جان می دهد...

در واپسین روزهای سال 88،در برخی وبلاگ ها و وب سایت های بهبهان،مطلبی با عنوان "نفس بهبهان به شماره می افتد" منتشر شد که پیرامون وضعیت زیست محیطی نگران کننده ی حاشیه ی رود مارون که به "پارک ساحلی مارون" شناخته می شود بود که نویسنده و آغازگر این مطلب،سر کار خانم نیره سعادتی،کارشناس ارشد مدیریت محیط زیست و مدیریت وبلاگ "نا آمده سیل تر شدستیم" بودند که ادامه ی آن با ارائه ی گزارش تصویری مرتبط با این مطلب در پایگاه خبری تحلیلی "بشیرنذیر" همراه شد که چنان که در ضمن آن گزارش هم اشاره شده بود،حتی تصاویر ارائه شده نیز قادر به نشان دادن عمق فاجعه ای که بر این قسمت از خاک خوب خدا رفته بود،نبود.

انتشار این مطالب و گزارش تصویری مرتبط،واکنش بسیار خوب برخی از دوستداران محیط زیست ایران از جمله آقای "محمد درویش"،کارشناس ارشد سازمان جنگل ها و مراتع کشور و مدیریت وبلاگ تخصصی "مهار بیابان زایی"،تنها وبلاگ ایرانی حاضر در رقابت های بین المللی برترین وبلاگ های جهان در بخش تخصصی محیط زیست را بر انگیخت و در مطلبی با عنوان "بحران برداشت شن و ماسه از تنکابن تا بهبهان!"،در حاشیه ی مطلبی در خصوص "همایش روز جهانی سد سازی" به وضعیت نگران کننده ی حاشیه ی رود مارون نیز پرداخت و عملا به این مساله رنگ و بویی ملی بخشید که پست اخیر وبلاگ "نا آمده سیل..."نیز با مطلبی تحت عنوان "بحث تخریب سواحل مارون کشوری شد" در همین خصوص وارد شده است.

ادامه ی واکنش وب نویسان بهبهانی و فعالین ملّی حفاظت از محیط زیست نسبت به تخریب بیشه زارهای مارون واکنش سرپرست محیط زیست بهبهان را برانگیخت که در مقام پاسخگوی مطالب ارائه شده ضمن ارائه ی کامنتی در ذیل مطالب منتشر شده در این خصوص،به شفاف سازی عوامل تخریب بیشه زارهای مارون و واکنش و اقدامات اداره محیط زیست بهبهان پرداخت که اصل این کامنت که با عنوان نویسنده ی " اداره محیط زیست بهبهان: فرخ شیر علی" ثبت شده است اینچنین است:

"با عرض سلام و ادب و تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت خدمت همه مردم عزیز ایران اسلامی ضمن عرض تشکر و قدردانی از حسن توجه و دلسوزی عزیزان در خصوص اهمیت مسائل زیست محیطی و تخریب بیشه زار های اطراف رودخانه مارون ( پارک ساحلی ) اینجانب فرخ شیر علی سرپرست اداره محیط زیست بههان به استحضار می رساند بر اساس اصل 50 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حفظ محیط زیست یک وظیفه عمومی و همگانی تلقی گردیده است که بخشی از این وظیفه بر عهده دولت و به تبع آن سازمان حفاظت محیط زسیت نهاده شده است لذا مطرح نمودن موضوع تخریب طبیعت و برداشت شن وماسه غیر مجاز در اطراف رودخانه مارون توسط عزیزان عمل کردن به اصل 50 قانون اساسی کشور بوده و جای تشکر و قدردانی ر ا دارد و اما لازم است اقدامات قانونی این اداره در سال های گذشته و حال را در مورد این برداشت ها به حضور عزیزان بیان نمایم . این اداره در سال های گذشته که شرکت بتن عرشه پیمانکار احداث پل دوم مارون اقدام به برداشت مخلوط رودخانه ای در محل مورد نظر را داشته بلافاصله از ادامه تخریب جلوگیری و پرونده ای تشکیل و به نظر مقامات قضایی وقت رسانده شد که دستورات قضایی خوبی جهت جلوگیری از برداشت شرکت مذکور صادر گردید و همچنین عوامل شهرداری طی چندین مرحله برداشت غیر مجاز باعث گردیدند که باز هم متوسل به مقامات قضایی و صدور دستورات قضایی جهت جلوگیری از ادامه تخریب نمایند که توسط پاسگاه محل دستور مذکور اجرا گردید و متاسفانه در سال 88 شرکت سنگ شکن 31 گسترش که مجاور پارک ساحلی می باشد اقدام به برداشت غیر مجاز نموده که توسط مأمورین اجرایی محیط زیست از ادامه کار آنها جلوگیری و گزارش کاملی از موضوع به اطلاع اداره کل محیط زیست خوزستان رسانده شد که بر اساس قوانین موجود منجر به تعین جریمه تخریب به میزان 16 ملیون تومان جهت کارخانه مذکور گردید. لازم به ذکر است کار نظارت و کنترل معادن شن و ماسه در حوزه شهرستان بهبهان بر عهده دفتر فنی فرمانداری می باشد که انشاالله توضیحات لازم را خواهند داد . ضمناً بستر رودخانه قانوناً در اختیار وزارت نیرو ( امور آب شهرستان ) و کنترل قطع درختان بیشه زار از وظایف اداره منابع طبیعی می باشد".

پاسخ آقای شیرعلی در مقام سرپرست اداره محیط زیست بهبهان جای تقدیر و تشکر دارد،اما مساله این است که با وجود اقدامات این اداره،شرکت سنگ شکن مذکور کماکان نسبت به خاکبرداری منطقه اقدام می کند.

ادامه ی واکنش بسیار قابل ستایش وب نویسان بهبهانی با درج مطلبی در همین خصوص در وبلاگ "بهبهان شهر ما" بود که همواره بعنوان یکی از وبلاگ های مورد استناد در خصوص مسائل و مشکلات شهری مطرح بوده و هست.

از طرفی در هفته های اخیر شاهد چاپ مطالبی در همین خصوص در تعدادی از نشریه های استانی از جمله "نور خوزستان" و "ندای بهبهان" بودیم که همین امر نشان از اهمیت موضوع فاجعه ی زیست محیطی رخ داده در منطقه ی مارون دارد . ادامه ی واکنش های رسانه ای نسبت به تخریب بیشه زارهای مارون مربوط به شماره ی اخیر نشریه ی "شرتو" _یکشنبه 29 فروردین 1389،شماره ی 177،شماره ی 14 ویژه نامه ی بهبهان_بود که به قلم توانای "مهرزاد طیبی" نگاشته شده بود که این عینا در زیر این سطور وارد شده است:

"آی خاطره!

اکنون هیچیم و از هیچ چیزی کمتر!

و این روند ادامه دارد و این خلق ویرانگر رها نمی کندمان که دست این چنین به تطاول در تن ناز طبیعت کم رمقمان گشاده ایم.

یادش به خیر!

بیشه ها چنان پر پشت بودند که مارون پنهان بود و نمی دیدیم اش،اکنون هم مارون چنان کم مایه است که نمی توان دیدش الا به سعی!چه خروشی بود با موج های مارون!موج های گل آلودش و چه زیبایی بکری داشت با بیشه های خارستان عاشق پرور!
چه ساعت هایی به بازیگوشی و دل کوکی در بیشه ها گذشت...هنوز چهار آسیاب چشمان توست در نظرم!مارون شناسه ی بهبهان است و بسترش آرامگه ما بود و میهمانان دیگرش از پرنده و ماهی و خارپشت و بلدرچین و کبک و خرگوش و روباه و شغال و که از هیچ کدام آن وحوش زیبا اکنون نمانده جز سگ های خسته و گله های آبادی بالا...مارون دارد بی صدا جان می دهد...

مارون در دست بی حمیت این روزهای بی خاطره جان می دهد و بی صدا جان می دهد و هیچ خبری نیست از رودی که با باران مست می شد و می خروشید...

برداشت بی برنامه بسترش دارد نفسش را می گیرد و هر لحظه بیشتر فرو می نشیند.از مارون و بیشه ی انبوهش چیز زیادی نمانده است و به مدد مردم طبیعت دوست و دستگاه های وظیفه شناس بهبهانی به زودی به سرنوشت باقی زیستگاه های طبیعی این دیار دچار می شود و میان خاطره های دیگر این مردم به نسیان می سپریم اش.

مارون کم جان است،اما هنوز نمرده است و می توان بازپسش گرفت از این همه آهن زبان نفهمی که به جان ما افتاده اند و دارند هی رگ هایش را می شکافند و درو می کنند.می توان دید که دارند مارون را خفه می کنند با کندن اطراف بسترش آن هم به عمق چهار پنج متر و وای از مارون کم رمق این روزها!

ادامه ی روند حاضر به نابودی اکوسیستم زیبای مارون می انجامد و چنان که شنیده ایم برداشت از بستر رودخانه با رعایت شرایط زیست محیطی!تنها تا عمق 1مترمجاز است!و اکنون با این همه چاله در راه مارون و این همه گرد و خاک موجود در هوا و این همه گل محلول در آب مارون،مرگ مارون عن قریب در راه است و هیچ کس از عاقبت نمی اندیشد.

ای کاش مسئولین این شهر کهن،دستی بر زنند و همتی و از ادامه ی تخریب این رود خروشان و بیشه ی آرام نهی کنند که بستر مارون بستر خاطره هاست و تداعی.

نگذاریم این چنین به خاک بنشیند مارون که مارون شناسه ی این خاک کویریست.

این دست و قلم،بی ادعا و به التماس از دست های شما می کند کمک طلب،یک دست بی صداست!از همه ی مسئولین محترم عاجزانه استدعای رسیدگی داریم!"

و حال ما،بهبهانیها عاجزانه از مسئولین و مردمی که ندای مطلومیت مارون را دیده اند و شنیده اند و خوانده اند درخواست یاری داریم که مارون،نه مارون من،نه مارون تو که مارون همه ی ماست و به نقل از مهرزاد عزیز،مارون شناسه ی این خاک کویریست...

http://beshirnezir.com/index.php?newsid=82

http://www.saadati51.blogfa.com/post-45.aspx

www.saadati51.blogfa.com

http://www.darvish100.blogfa.com/

www.mehrzad59.blogfa.com                                                        

http://www.behbahanshahr.blogfa.com/post-175.aspx

http://sadegh1894.persiangig.com/image/beshirnezir.com/marun/27.JPG

http://sadegh1894.persiangig.com/image/beshirnezir.com/marun/7.JPG

http://sadegh1894.persiangig.com/image/beshirnezir.com/marun/11.JPG

http://sadegh1894.persiangig.com/image/beshirnezir.com/marun/26.jpg

http://sadegh1894.persiangig.com/image/beshirnezir.com/marun/18.JPG

http://sadegh1894.persiangig.com/image/beshirnezir.com/marun/19.JPG

 

 

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 17:56



وراجها رو بشناسید!!!!

26 فروردين 1389

 

 

چه کسانی بیشتر از دیگران وراجی میکنند؟

 

گروهی از روانشناسان دو دانشگاه در آمریکا دریافتند که افراد خوشحال بیش از دیگران حرف می‌زنند و موضوعات زیادی برای صحبت کردن دارند.
شرکت‌کنندگان در این تحقیق به مدت چهار ساعت با استفاده از دستگاه ثبت فعالیت الکتریکی مورد بررسی قرار گرفتند به این شکل که 30 ثانیه از حرف‌های افراد در هر 12 و نیم دقیقه نمونه‌گیری شد.
یافته‌ها نشان می‌دهد افراد خوشحال شرکت‌کننده در این تحقیق 25 درصد کم‌تر از دیگران تنهایی را تحمل می‌کنند و 70 درصد وقت خود را به حرف می‌گذرانند.
همچنین این افراد یک ریز و پشت سر هم حرف می‌زنند و تنها یک ـ سوم آن‌ها به صورت موجز و کوتاه صحبت می‌کنند.

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 11:12



میدونین چرا پسرها شوخ طبع ترند؟

26 فروردين 1389

 

چرا پسر ها شوخ طبع ترند؟

به گزارش ایسنا، این محقق آلمانی می‌گوید: شوخ طبعی تظاهر پرخاشگری است و خنداندن دیگران به این معنی است كه شما خودتان را در پلكان اجتماعی بالاتر از مخاطبانتان می‌بینید.

هلگا كوتهوف ــ محقق دانشگاه فری برگ ــ در این باره ادعا كرده است كه توانایی به خنده انداختن دیگران در واقع نشان دهنده درجه‌ای از كنترل است كه فرد بزله گو برای بهره كشی از دیگران به این شكل به آنها حاكم می‌شود تا نشان دهد كه دیگران تحت سلطه وی هستند و مسوولیت آنها را بر عهده دارد.

وی تصریح كرد: افرادی كه در راس قرار دارند، برای خنداندن سایرین آزادتر هستند، همچنین برای پرخاشگری كردن نیز آزادترند و بیشترین كار سرگرم كننده برای این افراد ساختن لطیفه برای دیگران است.

نمایش شوخ طبعی به این معنی است كه كنترل اوضاع به دست فردی است كه در مرتبه بالاتری قرار دارد و به همین خاطر قبل از دهه 1960 زنان بسیار به ندرت دیگران را می‌خنداندند و اساسا نمی توانستند این كار را انجام دهند و به همین خاطر است كه پسران از همان دوران جوانی اغلب در نقش كسی هستند كه دیگران را به خنده وا می‌دارند، در حالی كه دختران اغلب نقش كسی را ایفا می‌كنند كه تمایل به خندانده شدن دارند.

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 11:9



واقعیتهای جالب در مورد مغز

26 فروردين 1389

 

واقعیات جالب درباره مغز


مغز یک انسان معمولی چیزی در حدود 1300 تا 1400 گرم می‌باشد، چیزی در حدود یک کیسه شکر.

مغز انسان از مغز فیل‌ها کوچک‌تر است. این در حالی است که مغز انسان از مغز میمون‌ها بزرگ‌تر است. مغز یک میمون وزنی معادل 95 گرم دارد! مغز سگ‌ها چیزی در حدود 72 گرم و گربه‌ها 30 گرم برآورد می‌شود.

وزن مغز انسان 2 درصد از کل وزن بدن او را تشکیل می‌دهد. حداکثر عرض آن 14میلی‌متر، طول 167 میلی‌متر و ارتفاع 93 میلی‌متر دارد.

در ماه‌های اولیه بارداری، یاخته‌های عصبی مغز با سرعتی معادل 2500 نرون در دقیقه تولید مثل می‌کنند.

60 درصد کل حجم مغز را سلول‌های سفید و 40 درصد آن را سلول‌های خاکستری تشکیل می‌دهند.

سرعت انتقال اطلاعات در نرون‌های مختلف، متفاوت است. نرخ این انتقال می‌تواند به کندی 5/0 متر در ثانیه و یا به تندی 120 متر بر ثانیه باشد. رقم 120 متر در ثانیه معادل عددی نزدیک به 431 کیلومتر در ساعت است.

75 درصد از مغز یک انسان را آب تشکیل می‌دهد.

مغز انسان قادر است بیش از همه اتم‌های موجود در دنیا، ایده در خود داشته باشد و آنها را تجزیه و تحلیل کند!

اگر می‌شد نیرویی که در مغز جریان دارد را مهار کرد، به واسطه آن می‌توانستید یک لامپ 10 واتی را روشن نگه دارید.

20 درصد از کل اکسیژنی که در بدن پمپاژ می‌شود، به مغز می‌رسد.

در حدود 75 میلی‌لیتر از خون در هر دقیقه به مغز پمپاژ می‌شود.

مغز شما حاوی 100 میلیارد یاخته عصبی است. یعنی چیزی در حدود 166 برابر کل افرادی که روی کره زمین زندگی می‌کنند.

کل مقوله‌های مربوط به «تفکر» توسط جریان الکتریسته و تغییر و تحولات شیمیایی میسر می‌شوند.

وال بزرگ‌ترین مغز را دارد، به طوری که وزن مغز این حیوان چیزی نزدیک به 6 کیلوگرم است.

با در نظر گرفتن نسبت وزن کلی بدن به وزن مغز، انسان‌ها بزرگ‌ترین مغز را نسبت به وزن بدن خود دارند.


مغز اینشتین بزرگ‌تر از افراد عادی نبوده است. هوش بالای او به واسطه پیوند‌های ایجاد شده میان سلول‌های عصبی مغزش ایجاد شده بود. هر زمان که شما چیز جدیدی یاد می‌گیرید، یک ارتباط جدید میان سلول‌های مغزتان ایجاد می‌شود.

چند ساعت پس از مرگ آلبرت ، مغز او بدون اجازه خانواده توسط هاروی بیرون آورده شد. هاروی مغز آلبرت را به خانه‌اش برد و داخل یک ظرف شیشه‌ای دهان گشاد نگهداری کرد، هرچند او بعدها به دلیل انجام این کار از محل کارش که مخصوص تشریح اجساد بود اخراج شد.
چند سال بعد، هاروی از هنس پسر بزرگ آلبرت برای مطالعه و بررسی مغز پدرش اجازه گرفت و تکه‌هایی از مغز آلبرت را برای دانشمندان در سرتاسر دنیا فرستاد. یکی از دانشمندان برکلی با مطالعه قسمتی از مغز آلبرت متوجه شد که در مغز او در مقایسه با یک شخص طبیعی، به طور قابل توجهی سلول‌های گلیال که مسوول ترکیب کردن و مرتب کردن اطلاعات هست وجود دارد. در مطالعه دیگر، پروفسور ساندرا ویتسون فهمید که مغز آلبرت دارای کمبود یک چین خاصی از مغزش است که شکاف سیلوین نامیده می‌شود. این استخوان‌بندی غیرمعمول به عصب‌ها در مغز آلبرت اجازه می‌دهد که بهتر با دیگران رابطه برقرار کند. نتایج مطالعه دیگری نشان می‌داد که در مغز آلبرت بزرگی آویختگی جداری زیرین که اغلب درگیر توانایی‌های ریاضیات هست، بیشتر از افراد معمولی بود.


مردان از زنان باهوش‌ترند چون وزن مغزشان 10 درصد بیشتر است؟
نه، این اشتباه است. با این حساب، ‌فیل‌ها‌از آدم‌ها خیلی باهوش‌ترند چون وزن مغزشان 5 برابر است. داشتن مغز بزرگ‌تر به معنای باهوش‌تر بودن نیست. کاملا طبیعی است كه عضلات نیرومند یك فیل، در مقایسه با عضلات یك گربه، باید تحت كنترل مغز بزرگ‌تری باشد. به همین دلیل است كه فیل 6 هزار گرم مغز دارد و گربه، 30 گرم.

عملكرد كامپیوتر مثل مغز نیست؛
خیلی فرق دارد! شاید بگویید اصلا كامپیوترهای اولیه را با الگوگیری از عملكرد مغز ساخته‌اند ولی نورولوژیست‌ها در پاسخ به شما می‌گویند اگر قدرت تمام كامپیوترهای دنیا را با هم جمع كنید، باز هم قدرتش به مغز انسان نمی‌رسد؛ یعنی ساختار مغز ما آن‌قدر پیچیده است كه تشبیه‌اش به كامپیوتر، لااقل عصب‌شناسان را به خنده می‌اندازد.
وقتی می‌خوابیم، مغزمان استراحت نمی‌كند! یكی از تفاوت‌های بارز مغز و كامپیوتر، همین است

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 11:6



در کدام گوش عذرخواهی کنیم تا نتیجه ی بهتری بگیریم؟!

22 فروردين 1389

 

  در کدام گوش عذرخواهی کنیم تا نتیجه بهتری بگیریم؟!

 

شاید گفتن متاسفم به تنهایی برای طلب بخشش از یک فرد کافی نباشد، اما تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد در صورتی که شما ...


شاید گفتن متاسفم به تنهایی برای طلب بخشش از یک فرد کافی نباشد، اما تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد در صورتی که شما در گوش راست یک فرد پیام تاسف خود را بگویید احتمال تاثیرگذاری آن بیش‌تر خواهد شد.
تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد زمانی که عصبانی هستیم گوش راست ما نسبت به صدا نسبت به گوش چپ حساسیت بیش‌تر و پاسخ‌گویی بهتری دارد.

این کشف این گونه بیان می‌کند که در صورتی که شما در گوش سمت راست فردی پیام غذرخواهی خود را منتقل کنید احتمال موفقیت بیش‌تری برای جلب توجه فرد خواهید داشت.
دانشمندان برای بررسی این موضوع مطالعه ای را روی 30 مرد جوان انجام داده و قدرت شنوایی آن‌ها را آزمایش کردند.
در این آزمایش به شرکت کنندگان برگه ای شامل جملات خصمانه داده شد تا از روی آن بخوانند و در نتیجه خواندن آن‌ها عصبانی شوند.در این زمان محققان متوجه شدند ضربان قلب ، فشار خون و سطح هورمون تستسترون در این افراد بالا می‌رود.

این تیم تحقیقاتی از دانشگاه وانسیا متوجه شدند زمانی که انسان‌ها عصبانی می‌شوند گوش راست آن‌ها نسبت به صدا بسیار حساس‌تر می‌شود ، اما هیچ تغییر خاصی در میزان حساسیت گوش چپ آن‌ها رخ نمی‌دهد.
به این ترتیب در صورتی که شما می‌خواهید از فردی عذرخواهی کنید ، بهتر است این کار را در سمت گوش راست او انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید.

نتایج این تحقیقات در نشریات هورمون‌ها و رفتار به چاپ رسیده است.
دانشمندان تصور می‌کنند این بدان دلیل است که سمت چپ مغز صداهایی را که از گوش راست شنیده می‌شود تحلیل می‌کند و اگر عصبانیت آن را تحریک کند ، صداهایی که از گوش راست شنیده می‌شوند با قدرت بیش‌تری دریافت و تحلیل می‌شوند.
تحقیقات قبلی نیز نشان داده بود اگر شما می‌خواهید فردی را به انجام کاری ترغیب کنید بهتر است در گوش راست او سخن بگویید.

 

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 17:18



زن زندگیه شما کدوم یکیه؟

22 فروردين 1389

 

زن زندگی شما کدومه ؟

زن مدل هارد دیسک: همه چی یادش می‌مونه، تا ابد!

زن مدل رم (RAM): از دل برود هر آن که از دیده برفت!

زن مدل ویندوز: همه می‌دونن که هیچ کاری رو درست انجام نمی‌ده، ولی کسی نمی‌تونه بدون اون سر کنه!

زن مدل اکسل: می‌گن خیلی هنرها داره ولی شما فقط برای چهار نیاز اصلی‌تون ازش استفاده می‌کنین!

زن مدل اسکرین سیور: به هیچ دردی نمی‌خوره ولی حداقل حوصله آدم باهاش سر نمی‌ره!

زن مدل سِروِر (Server): هر وقت لازمش دارین مشغوله!

زن مدل مولتی‌مدیا: کاری می‌کنه که چیزهای وحشتناک هم خوشگل بشن!

زن مدل سی‌دی درایو: هی تندتر و تندتر می‌شه!

زن مدل ئی‌میل: از هر ده‌تا چیزی که می‌گه، هشت‌تاش بی‌خوده!

زن مدل ویروس: به نام «عیال» هم معروفه. وقتی که انتظارش رو ندارین، از راه می‌رسه، خودش رو نصب می‌کنه و از همه منابعتون استفاده می‌کنه. اگر سعی کنین پاکش کنین، یک چیزی رو از دست می‌دین، اگه هم سعی نکنین پاکش کنین، دار و ندارتون رو از دست می‌دین

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 17:5



نمونه خانومهایی که آقایان واقعا می پسندند

22 فروردين 1389

 

نمونه خانمهایی که آقایان واقعا می‌پسندند



 

 


خانم‌ها معمولا اظهار می‌دارند که رفتار آقایون آنها را تا حدی گیج می‌کند و به درستی نمی‌توانند تشخیص دهند که مردها از آنها چه انتظاراتی دارند. آنها از اینکه نمی‌توانند مردها را راضی نگه دارند اندکی ناراحت هستند. البته امروزه کمتر اتفاق می‌افتد که خانمی به رضایت و یا عدم رضایت مردها اهمیت دهد تا زمانی که یک چنین دیدی نسبت به زندگی داشته باشید همه چیز بر وفق مراد پیش خواهد رفت، اما... بدون توجه به اینکه چنین نقطه نظری درست است و یا اشتباه باید توجه داشته باشیم که مردهای امروزی، با تلاش هر چه بیشتر در پی یافتن جایگاه واقعی خود در اجتماع هستند. خانم‌هایی را داریم که به عضویت ارتش و پایگاه‌های فضایی در آمده اند و به خوبی از انجام وظایفی که بر گردن آنها نهاده می‌شود بر می‌آیند. آنها در سایر مشاغل صنعتی دیگر هم در حال پیشرفت و ترقی می‌باشند. رفته رفته قلعه مستحکم مردها در حال ویران شدن است و آنها احترام و ارج و قرب گذشته خود را کم کم از دست رفته می‌بینند.

اگر یک خانم این مقاله را بخواند شاید با خود بگوید که خوب این مشکل مردهاست و خودشان هم باید به فکر پیدا کردن راه حلی برای آن باشند. بله درست است اما نباید انتظار داشت که به یک باره معجزه روی دهد و همه چیز مطابق میل آنها شود. تاریخ برای سالیان دراز جایگاه و عملکرد مردها را در جامعه معین کرده و شما به راحتی نمیتوانید در عرض چند سال آنرا تغییر دهید. شاید کمتر افرادی بتوانند در مقابل پیشرفت‌ها و موفقیت‌های خانم قد علم کنند اما یک چنین وضعیتی به طور قطع با خود مشکلاتی را نیز به همراه می‌آورد. یکی از مشکلات همانطور که قبلا نیز به آن اشاره داشتم این است که مرد قرن بیستم چه انتظاراتی دارد.

آقایون کم کم متوجه می‌شوند که جایگاه آنها چنان که در گذشته بوده، نیست. دیگر هیچ رد پایی از زمانیکه مردها نان آور خانه بودند و خانم‌ها هم باید در خانه مینشستند و فرزندان خود را بزرگ می‌کردند، نمانده است. شاید چنین تغییر شگرفی مستلزم سپری شدن مدت زمان بسیار زیادی باشد اما همانطور که مشاهده می‌کنید این امر در جوامع غربی با روند چشم گیری در حال پیشروی است. این روزها مردها می‌دانند که اگر بخواهند برای خود همسری پیدا کنند باید سخت تر از گذشته کار کنند و خانم‌ها سنگ‌های بیشتری در جلو پایشان می‌اندازند.

خوب، حالا مردها واقعا به دنبال چه چیز هستند؟

* اول از همه مردها به دنبال کسی هستند که تشنه عشق و محبت باشد. شاید این حرف بسیاری از خانم‌ها را غافلگیر کند اما مردها دوست دارند مورد دوست داشتن قرار بگیرند و خودشان نیز کسی را دوست بدارند. مشکل اینجاست که خانم‌ها برخورد بی احساس و سردی با آنها دارند. پیدا کردن خانمی که قابل دوست داشتن باشد کمی مشکل است و مردها از اینکه بفهمند دختر رویاهایشان را پیدا کرده اند خوشحال می‌شوند.

* مردها دنبال خانمی می‌گردند که در نظرشان جذاب باشد. خانم‌ها اغلب تصور میکنند که مردها خیلی سطحی نگر بوده و تنها چیزی که برایشان اهمیت دارد وضعیت ظاهری خانم می‌باشد. مردها لزوما به دنبال خانم‌های کمر باریک نمی‌گردند و اکثر آنها از خانم‌های چهل کیلویی خوششان نمی‌آید، بلکه آنها می‌خواهند کسی را داشته باشد که به وضعیت ظاهری خود افتخار کند (البته این کار را نباید بیش از اندازه انجام دهد). مردها از داشتن نامزدی که قیافه خوبی داشته باشد لذت می‌برند و من فکر نمی‌کنم که مردی چیزی جز این به شما بگوید.

* مردها به دنبال خانم‌هایی هستند که بتوانند به آنها اعتماد کنند. کسی که آنها را به خاطر خودشان بخواهد، کسی که بتوانند به او ایمان داشته باشند. شاید برایتان عجیب باشد اما برخی از خانم‌ها قابل اعتماد نبوده و بسیار بی وفا هستند. همین امر باعث می‌شود که مردها محتاط تر عمل کنند. بوسه روز عید و یا عشق بازی‌ها اصلا به حساب نمی‌آیند و این جزئی از خصوصیات خانم‌هاست. آقایون به شدت از بی وفایی و بد قولی بیزار هستند و به دنبال کسی می‌گردند که بتوانند از صمیم قلب به او اعتماد کنند.

* مردها می‌خواهند برای خود تشکیل زندگی خانوادگی دهند و به دنبال شریکی هستند که بتواند با او در خانه زندگی کند. خانم‌هایی که در محیط‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند برای مردها قابل قبول تر هستند چرا که آقایون تصور می‌کنند خیلی بهتر می‌توانند با این گونه افراد ارتباط برقرار کنند و ارتباطشان پایدار تر خواهد بود.

* مردها به دنبال خانم‌هایی با روحیه زنانه و مهربان می‌گردند زیرا چنین خصوصیاتی باعث می‌شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه‌هایش باشد. البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم‌ها آنها را نیز تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند.

* مردها به دنبال خانم‌های خوش مشرب هستند. بعضی از خانم‌ها خیلی سخت گیر بوده و برای جزئیات اهمیت بیش از اندازه ای قائل می‌شوند. آیا تا به حال دختر‌هایی را دیده اید که دارای خلق و خوی پسرانه هستند؟ مردها می‌خواهند از در کنار هم بودن با همسر خود لذت ببرند و احتیاج به محبت دارند به همین دلیل همیشه به دنبال فرد خوش طبعی هستند که بتوانند در کنار او به آرامشی که آرزوی آن را دارند دست پیدا کنند.

* مردها به دنبال زن‌هایی هستند که حس و ظرافت زنانه خود را حفظ کرده باشند. البته منظور ما آن دسته از خانم‌هایی نیست که دائما به دنبال مد می‌روند و چهره خود را به انواع و اقسام اشکال مختلف در می‌آورند. خانمی که بادگلو می‌زند و از خود گاز معده خارج می‌کند هیچ گاه برای یک مرد قابل قبول نخواهد بود. این روزها خانم‌ها ممكن است از مشروبات الکلی استفاده کنند که این کار نیز به نوبه خود باعث میشود که نظر جنس مخالف به آنها جلب نشود. بعضی از خانم‌ها هستند که در زمان عصبانیت هر چه که دلشان می‌خواهد بار طرف مقابل می‌کنند که این کار به هیچ وجه به مزاج آقایون سازگار نیست. مردها نمی‌خواهند رفتار همسرشان به اندازه خودشان بی شرمانه و توهین آمیز باشد.

* مردها کسی را می‌خواهند که حامی و پشتیبانشان باشد. خیلی از خانم‌ها منتظر هستند که اشتباه کوچکی از آقا سر بزند که آنها را به باد انتقاد بگیرند و در مسائل خصوصی و حتی شغلی شان دخالت کنند. آقایون به ارتباط خود به عنوان یک سیستم محافظ نگاه می‌کنند زمانیکه خانم نتواند یک چنین حسی را در آنها به وجود آورد و از این گذشته تا آنجا که می‌تواند از آنها انتقاد هم بکند، چیزی نمی‌گذرد که آقا از او جدا می‌شود.

* مردها از خانم‌های عصبی که تمام مدت داد و فریاد می‌کنند خوششان نمی‌آید. آنها خانم‌هایی را می‌پسندند که اهل بحث و گفتگو باشند و قادر باشند که مشکلاتشان را از راه‌های منطقی حل کنند. شاید خلق و خوی آتشین شما را در همان روزهای اولیه اندکی جذاب باشد اما در روز 500 به هیچ وجه به شما افتخار و قدرت نخواهد بخشید.

* مردها از خانم‌هایی که آنها را به چالش وا می‌دارند خوششان می‌آید. دوست میدارند که خانم‌ها، آنها در انتظار بگذارند. مردها معمولا زمانی که احساس امنیت کنند اندکی در رابطه تنبل می‌شوند اما زمانیکه آنها را به چالش وا می‌دارید، حداقل کاری برای انجام دادن دارند. اگر می‌خواهید مرد خود را همواره به خود علاقمند نگه دارید باید او را همیشه به چالش وادار کنید.

* مردها به دنبال همسری می‌گردند که به آنها متعهد باشد. هر چند پیدا کردن چنین شخصی مشکل است اما می‌توانید حداقل آرزوی داشتن یک چنین همسری را داشته باشید. مردها نامزدی را دوست دارند که بتوانند به او اعتماد کنند و مشکلات و ناراحتی‌هایشان را با او در میان بگذارند. تعهد مثل یک خیابان یکطرفه نیست و باید از جانب هر دو طرف رعایت شود. چنین نیازی برای همیشه در وجود تمام مردها باقی خواهد ماند.

* مردها دوست ندارند که تنها زندگی کنند. مقاله این دفعه بسیار بحث بر انگیز است و ممکن است من را به جرم اشتباهات فاحش دستگیر کنند! اما زیبایی نظر و عقاید شخصی، این است که هر کس هر چیزی را که دوست داشته باشد می‌تواند بگوید. حقیقت این است که مردهای امروزی به دنبال یک خانم مجرد قابل اطمینان و جذاب هستند که بتوانند رابطه بلند مدتی را با او آغاز کنند.

آنها می‌خواهند با او از زندگی خود لذت ببرند و دقایق خود را با او تقسیم کنند تا آرام و قرار بگیرند. افراد مجرد کمی وجود دارند که خواهان ارتباط بلند مدت هستند. مشکلی که مردها با آن مواجه هستند این است که دنیا به طور کلی عوض شده. زمانی که انتظار هیچ چیزی را ندارند به سرعت برایشان زن می‌گیرند و طوری که متوجه نشوند بچه دار می‌شوند. آنها فقط و فقط به دنبال ارزش و احترام از طرف شریک زندگی خود هستند و بس.

در حالیکه خانم‌ها در نقشهای اجتماعی خود بسیار موفق هستند خوب است که هیچ گاه از یاد نبریم که جایگاه اصلی آنها به خانه و خانواده شان تعلق دارد.


 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 17:2



30واقعیت پنهان در مورد آقایون

20 فروردين 1389

 

سی واقعیت پنهان در مورد آقایون (طنز)

چرا مردها دارای وجدان پاکی هستند؟
به این دلیل که هیچ گاه از آن استفاده نمی کنند


چرا مردها همیشه خوشحال هستند؟
چون آدم های بی خیال فقط می خندند


چرا روانکاوی مردها خیلی سریع تر نسبت به خانم ها انجام می پذیرد؟
زیرا هنگامیکه زمان بازگشت به دوران کودکی فرا می رسد، مردها همان جا قرار دارند


اگر یک مرد و یک زن با هم از یک ساختمان 10 طبقه به پایین بیفتند کدامیک زودتر به زمین میرسد؟
خانم، چرا که آقا راه را گم می کند


شباهت آقایون با آگهی های بازرگانی چیست؟
شما نمی توانید یک کلمه از حرف های آنها را باور کنید و هیچ چیز برای زمانی بیش از 60 ثانیه دوام نمی آورد


ورزش کنار دریای آقایون چیست؟
هر موقع خانمی را در بیکینی می بینند شکم هایشان را تو می دهند


به یک مرد با نصف مغز چه می گویند؟
با استعداد


فرق بین نرخ اوراق بهادار با مردها در چیست؟
نرخ اوراق بهادار رشد می کند


خدا بعد از خلق مرد ها چه گفت؟
من می تونم کارمو بهتر از این انجام بدم


دلیلی که مردها به مسائل کاری خود فکر نمی کنند
فکری ندارند - کاری ندارند


در آمریکا به یک مرد باهوش و با استعداد چه می گویند؟
توریست


اگر آقایون هم باردار می شدند آنوقت
خدمات پزشکی در مغازه های خواروبار فروشی هم ارائه می شد


آیا شنیده اید که مردی مدال طلای المپیک را از آن خود ساخت؟
او بعدا آنرا برنز رنگ کرد


یک وضعیت غیر قابل كنترل چیست؟
صد و چهل و چهار مرد در یک اتاق


برای درست کردن پاپ كُرن به چند مرد نیاز است؟
سه تا، یک نفر ماهیتابه را بر روی گاز نگه میدارد و دو نفر دیگر گاز را تکان میدهند تا گرما به تمام سطئ ماهیتابه برسد


آقایون لباس هایشان را چگونه دسته بندی می کنند؟
"کثیف" و " کثیف اما قابل پوشیدن"


تنها یک مرد می تواند یک ماشین ارزان قیمت 2 میلیون تومانی بخرد و
یک سیستم صوتی 4 میلیون تومانی بر روی آن نصب کند



زمان با ارزش مردها در کنار همسرانشان چگونه می گذرد؟
ملافه را روی سرشان می کشند و می گویند "تو خیلی نازی عزیزم


یک خانم 35 ساله به بچه دار شدن فکر می کند، یک مرد 35 ساله به چیزی فکر می کند؟
به قرار گذاشتن با بچه ها


شما به مردی که همه چیز دارد چه میدهید؟
زنی که به او نشان دهد چگونه می تواند از آنها استفاده کند


چرا عنکبوت های سیاه پس از جفت گیری، جفت خود را می کشند؟
به این خاطر که می خواهند قبل از شروع خرخر جلوی آنرا بگیرند


چرا مردان تنها در نیمی از زندگی خود با بئران مواجه هستند؟
زیرا آنها در تمام طول زندگی خود در دوران نوجوانی به سر می برند


آینده نگری یک مرد چگونه مشخص می شود؟
به جای یک بطری 2 بطری مشروب بخرد


رفتن به بار مجردها چه فرقی با رفتن به سیرک دارد؟
در سیرک كسی صحبت نمی کند


چرا مردها به دنبال خانمهایی هستند که هیچ گاه قصد ازدواج با آنها را ندارند؟
به همان دلیلی که آدمها ماشینی را دنبال می کنند که هیچ گاه نمی توانند در آن رانندگی کنند


شما با مرد مجردی که تصور می کند بهترین هدیه خدا نصیب او شده چه می کنید؟
او را مبادله می کنیم


چرا آقایون مجرد جذب خانم های با هوش می شوند؟
دو چیز مخالف نسبت به هم کشش دارند


شباهت آقایون با ماشین چمن زنی در چیست؟
هر دو خیلی سخت به کار می افتند، در هنگام کار سر و صدای زیاد ایجاد می کنند و ئحتی نیمی از وقت را هم نمی توانند به درستی کار کنند


فرق یک شوهر جدید با یک هاپوی جدید در چیست؟
بعد از یک سال هاپو هنوز هم از دیدن شما به هیجان می آید


نازکترین کتاب دنیا چه نام دارد؟
چیزهایی که مردان در مورد زنان می دانند


 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 15:5



راز عدد7!!!

17 فروردين 1389

 

 

 

 

هفت عددی اسرار آمیز و مقدس...


 


جادوی هفت
هفت، از ترکیب دو عدد سه و چهار ایجاد شده است که بنابر حکمت فیثاغورثی و زمانی بسیار دورتر از آن، اعدادی خوش یمن شناخته میشدند. به عقیده بابلیان، مصریان و تمدنهای باستانی دیگر، به وجود ۷ سیاره مقدس اعتقاد داشتند. در زبان عبری لغت قسم خوردن، به طور تحت اللفظی به معنای قرار گرفتن تحت نیروی ۷ چیز است که برگرفته از هفت میشی است که در پیمان میان ابراهیم نبی و ابی ملک در بیرشیبا به آن اشاره شده است.

هرودوت نیز به یک قسم عربی اشاره کرده که در آن هفت سنگ به خون آغشته میشوند. آفرینش جهان در هفت روز انجام شده، هفته هفت روز دارد، هفت حسن خداداد، هفت گناه کبیره، هفت مرحله در زندگی انسان، هفت طبقه بهشت و جهنم و مثالهای بیشمار دیگری در میان ادیان، ملل و اعصار مختلف از جمله مصادیق حضور جادویی عدد ۷ در زندگی و مرگ انسانها هستند.

تعدادی از مشهورترین ۷ های جهان از این قرارند:


هفت طبقه بهشت
بر اساس آیات قرآن و مفسران احادیث، بالاترین درجه سعادت معنوی، ورود به طبقه هفتم بهشت است. مسلمانان به وجود هفت طبقه یا مرحله آمرزش و بهشتی شدن اعتقاد دارند. این طبقات هفتگانه همانهایی هستند که حضرت محمد(ص) در شب معراج خود سوار بر “براق” آنها را طی نموده است.


هفت گناه کبیره
هفت گناه کبیره، گناهانی هستند که در زمان تاریخ بسیار قدیم رهبانیت مسیحی مشخص شده و در قرن ششم میلادی توسط پاپ گرگوری اول یا گرگوری کبیر در یک دسته قرار گرفته اند. این گناهان عبارتند از : تکبر، طمعکاری، شهوت –در معنای تمایل بیش از حد یا نامشروع جنسی، حسادت، شکم پرستی که معمولا مستی نیز در آن منظور میشود و تنبلی. هفت گناه کبیره از موضوعات مورد علاقه در وعظ و خطابه ها، نمایشنامه های اخلاقی و هنر اروپای قرون وسطا بوده است.



هفت کلمه آخر
هفت کلمه آخر، به آخرین جمله حضرت عیسی بر صلیب اشاره دارد. این کلمات از این قرارند: ” خدای من، چرا مرا به خود واگذاشتی؟


هفت علم انسانی (علوم سبعه)
طبقه بندی آزاد موضوعاتی که از قرن پنجم میلادی به بعد، دربرگیرنده برنامه آموزشی غرب در قرون وسطا بود. به نظر میرسد که نام “علوم انسانی” برگرفته از رساله “سیاست” ارسطو باشد که در آن از “شاخه هایی از دانش که شایسته انسان آزاد است”، یعنی دانش اولیه ای که برای یک شهروند با تحصیلات مناسب لازم است، سخن گفته است. این علوم عبارتند از علوم سه گانه : دستور زبان (ادبیات)، علم بیان و دیالکتیک (مباحثه و مکالمه) و علوم چهارگانه که پیشرفته تر بوده و از این قرارند: حساب، هندسه، موسیقی و نجوم.


عجایب هفتگانه طبیعی
کوه اورست در مرز نپال و چین، آبشار ویکتوریا در آفریقا، گرند کنیون Grand Canyonآمریکا، ساحل مرجان بزرگ استرالیا، سپیده دم شمالی قطب شمال، آتشفشان پاریکوتین Paricutinدر مکزیک و بندر ریو دوژانیرو برزیل


هفت مرد فرزانه
نامی که در سنت یونانی به هفت تن از سیاستمداران، قانونگذاران و فیلسوفان قرن ۷ و ۶ قبل از میلاد داده شد. این فرزانگان عبارتند از: سولون قانون گذار یونانی، تالس فیلسوف اهل میلتوس، پیتاکوس فرمانده نظامی اهل میتیلن، کلئوبولوس فیلسوف اهل رودس، شیلون اسپارتی از ناظران شاه، بیاس فرزانه ترین هفت فرزانه، اهل پری ین و پریاندر حاکم مستبد کورنتی.


هفت دریا
شامل دریاهای قطب شمال و قطب جنوب، اقیانوس آرام شمالی و جنوبی، اقیانوس اطلس شمالی و جنوبی و اقیانوس هند.

هفت حس
بر اساس تعلیمات باستانی، روح انسان یا “بدن مقدس درون” او مرکب از هفت خاصیت است که هر یک تحت تاثیر یکی از سیارات هفتگانه اند. آتش موجب زندگی، خاک به وجود آورنده توانایی احساس کردن، آب موجب قدرت بیان، هوا حس چشایی، مه موجد حس بینایی، گلها به وجود آورنده حس شنوایی و باد جنوب به وجود آورنده حس بویایی هستند.

هفتمین پسر از هفتمین پسر
همانطور که گفتیم، هفت جادویی ترین اعداد است و در معرفت قومی، هفتمین فرزند پسر از هفتمین پسر یک خانواده با نیروهای قدرتمند جادویی و شفادهندگی متولد میشود. او پیشگو است و میتواند طلسمهای قدرتمندی را اجرا کند و میتواند با نهادندست خود بر بدن افراد رنجور، آنان را شفا دهد.

عجایب هفتگانه قرون وسطی
1)آمفی تئاتر روم، ۲) کاتاکومبهای (سرداب) اسکندریه، مصر ۳) دیوار بزرگ چین ۴) استون هنج در ویلتشایر انگلستان ۵) برج کج پیزا ۶) برج چینی (از جنس چینی) نانکینگ، چین ۷) مسجد ایا صوفیه در استانبول

 



نوشته شده توسط مهران بدیعی در ساعت 22:18



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید. سعی میکنم واسه همتون مطالب جالب و خوندنی داشته باشم.با نظرتون به من کمک کنید.ورودتون رو پیشاپیش تبریک میگم خوش آمدید.
mehran_esa2@yahoo.com


مطالب پیشین

فروش پنل ارسال پیامک تبلیغاتی با بهترین امکانات و ارزانترین قیمت
ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی با ارزانترین قیمت
عکس های قدیمی بهبهان
عکس های قدیمی کشف حلقه زرین ارگان بهبهان1368
7نکته در مورد خندیدن
8خطری که پیتزا دارد!!
آیا خوردن خمیر دندان ضرر دارد؟
صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟
برای جلوگیری از سرماخوردگی زنجبیل مصرف کنید
6نکته مهم درکاربا کامپیوتر
مجیدی ودخترش در رستوران
دوست یابی کنید یا دوستانتان را بیشتر کنید!
راهکارهایی برای رفع استرس
گوشی موبایل را 100درصد شارژ نکنید
9 موضوع شگفت انگیز از زندگی آلبرت انیشتن
کوتاهترین خلبان جهان
کشف جسد پزشک تهرانی پس از18سال
زود بخوابید تا سلامت باشید
خشوع امام صادق(ع) در لبیک گفتن
بنر کلوب




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by behbahanfun
This Template By Theme-Designer.Com